Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2016, 13:28   #1
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Topical (vloeibare) finasteride

Bestaat er een vloeibare finasteride of soortgelijks van? DHT verminderende lotion?. Ik googlede op internet vloeibare finasteride maar kom bijna niets tegen. Zo ja waar kan ik het halen??

Laatst gewijzigd door SuperSaiyanIII; 30 oktober 2016 om 13:29 Reden: Titel
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2016, 08:31   #2
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Bestaat er een vloeibare finasteride of soortgelijks van? DHT verminderende lotion?. Ik googlede op internet vloeibare finasteride maar kom bijna niets tegen. Zo ja waar kan ik het halen??
https://www.minoxidilmax.com/Essengen-6_Plus

https://www.google.nl/webhp?sourceid...active&ssui=on

https://hassonandwong.com/topical-fi...-prescription/

http://www.farmaciaparati.it/en/ordina.html
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2016, 16:10   #3
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Ziet er interessant uit, gebruik jij ook dit product? ervaring? Er is ook 15 % zie ik , is het verschil groot? Ik denk dat het minder bijwerkingen zal hebben i.p.v. oraal innemen van finasteride tabletten?

Laatst gewijzigd door SuperSaiyanIII; 31 oktober 2016 om 16:13
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2016, 16:59   #4
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Ziet er interessant uit, gebruik jij ook dit product? ervaring? Er is ook 15 % zie ik , is het verschil groot? Ik denk dat het minder bijwerkingen zal hebben i.p.v. oraal innemen van finasteride tabletten?
hey, ik gebruik essengen 6% met topical fina. Studies wijzen uit dat lokaal fina iets beter is dan oraal. Ik ben er net mee begonnen , dus ik kan nog niet vertellen of het goed werkt. Maar verwacht niet dat het mega resulaten zal geven. Overigens Hanson en Wong heeft iets ontwikkeld met topisch finasteride. Op Hairlosstalk was dit een vrij populair topic enkele maanden geleden. Ik weet niet of dit hetzelfde is als Essengen van Minoxidill Max..
Over 15% kan ik niet zeggen of dit beter is dan 5%. Kijk er mee uit, je kan hartritme stoornis krijgen en/of flinke shedding.
Topisch gebruik geeft indd minder bijwerkingen. Het komt ook in de bloedbaan, maar minder dan oraal.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2016, 17:02   #5
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
hey, ik gebruik essengen 6% met topical fina. Studies wijzen uit dat lokaal fina iets beter is dan oraal. Ik ben er net mee begonnen , dus ik kan nog niet vertellen of het goed werkt. Maar verwacht niet dat het mega resulaten zal geven. Overigens Hanson en Wong heeft iets ontwikkeld met topisch finasteride. Op Hairlosstalk was dit een vrij populair topic enkele maanden geleden. Ik weet niet of dit hetzelfde is als Essengen van Minoxidill Max..
Over 15% kan ik niet zeggen of dit beter is dan 5%. Kijk er mee uit, je kan hartritme stoornis krijgen en/of flinke shedding.
Topisch gebruik geeft indd minder bijwerkingen. Het komt ook in de bloedbaan, maar minder dan oraal.
Leuk te horen man! Ja die 15 % ga ik zeker niet gebruiken. Ik denk dat ik Essengen 6 % ga proberen, hoelang duurt de levering? Ik heb alles onderzocht, ook youtube vlogs bekeken, ik hoor van sommige mensen dat er negatieve bijwerkingen kunnen optreden bij oraal gebruik fina tabletten, en dat het proces onomkeerbaar is. De bijwerkingen komen slechts 2% voor.
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2016, 08:01   #6
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Leuk te horen man! Ja die 15 % ga ik zeker niet gebruiken. Ik denk dat ik Essengen 6 % ga proberen, hoelang duurt de levering? Ik heb alles onderzocht, ook youtube vlogs bekeken, ik hoor van sommige mensen dat er negatieve bijwerkingen kunnen optreden bij oraal gebruik fina tabletten, en dat het proces onomkeerbaar is. De bijwerkingen komen slechts 2% voor.
Ik zou mij persoonlijk niet bang maken met al die horror verhalen. Ieder mens is uniek. Indien je te heftige bijwerkingen van krijgt moet je stoppen. Ik heb laatst een hoge dosering vitamine D gekocht. En wat staat er als bijwerkingen? Bijna hetzelfde wat je ook van fina kan krijgen. Alle medicijnen hebben bijwerkingen. Het klopt deels dat dit niet goed is. Want uiteindelijk "verstoor" je eigen hormoonbalans Ik denk persoonlijk dat dit ook psygologisch werkt. Als je denkt dat fina slecht is, zal je alles hieraan koppelen. Voorbeeld: Oh shit ik ben iets vergeten, Brainfog.. Komt door Fina! , Voel me niet goed in mijn vel : Fina .. etc etc. etc.

Levering duurt volgens mij 2 weken. Er is een kans dat dit in beslag wordt genomen door de douane btw! Ga niet 10 flesjes kopen omdat dit scheelt met de verzendingskosten.

Als je echt iets zonder risico wilt gebruiken wat helpt tegen haaruitval is wellicht een laserhaarhelm iets voor jouw?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)

Laatst gewijzigd door ryan82; 1 november 2016 om 08:16
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2016, 10:15   #7
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik zou mij persoonlijk niet bang maken met al die horror verhalen. Ieder mens is uniek. Indien je te heftige bijwerkingen van krijgt moet je stoppen. Ik heb laatst een hoge dosering vitamine D gekocht. En wat staat er als bijwerkingen? Bijna hetzelfde wat je ook van fina kan krijgen. Alle medicijnen hebben bijwerkingen. Het klopt deels dat dit niet goed is. Want uiteindelijk "verstoor" je eigen hormoonbalans Ik denk persoonlijk dat dit ook psygologisch werkt. Als je denkt dat fina slecht is, zal je alles hieraan koppelen. Voorbeeld: Oh shit ik ben iets vergeten, Brainfog.. Komt door Fina! , Voel me niet goed in mijn vel : Fina .. etc etc. etc.

Levering duurt volgens mij 2 weken. Er is een kans dat dit in beslag wordt genomen door de douane btw! Ga niet 10 flesjes kopen omdat dit scheelt met de verzendingskosten.

Als je echt iets zonder risico wilt gebruiken wat helpt tegen haaruitval is wellicht een laserhaarhelm iets voor jouw?
Klopt inderdaad. Ik ben blij dat je gewoon eerlijk bent en dat je recht door zee bent! Laserhaarhelm? haha wat moet dat stuff voor nut hebben?
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2016, 10:32   #8
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Klopt inderdaad. Ik ben blij dat je gewoon eerlijk bent en dat je recht door zee bent! Laserhaarhelm? haha wat moet dat stuff voor nut hebben?
Lasers worden veel vaker toegepast voor cosmetische ingrepen. Zoals acne, littekens. Op diverse forums lees ik positieve verhalen hierover. Voor vrouwen werkt het beter. Haaruitval stop je niet enkel met 1 product. Alle kleine beetjes helpen. Hoofdhuid heeft in principe zonlicht nodig voor een gezonde haargroei. Ik heb eerder een discussie gestart hier dat mij opviel dat mensen in zonnige gebieden amper kaal zijn. En ja tuurlijk heeft het ook met genen /voedsel te maken. Maar nogmaals alle kleine beetjes helpen

http://blog.americanhairloss.org/hai...-does-it-work/
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2016, 14:21   #9
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Hmm wat kost zoiets?
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2016, 07:41   #10
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Hmm wat kost zoiets?
Ik zou dan gaan voor een NIET commerciele helm. Ik heb echt geen idee hoe duur het is. Ik zag toevallig een topic hierover. Zie hieronder.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34208
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2016, 16:42   #11
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Hmm toen je het product essengen 6 had bestelt, maar je ontving continue het product wel bij elke besteling?? Nu heb je me wat bang gemaakt over doune controlles etc/.....
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2016, 17:31   #12
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Vertel effe of het product goed werkt essengen??
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2016, 14:26   #13
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Vertel effe of het product goed werkt essengen??
Ik gebruik het niet dagelijks, ik gebruik het 1-2 x per week op de kruin en haarlijn. Kan er nog niks zinnigs over zeggen. Ik ben iets meer haar kwijt geraakt, of het shedding is geen idee. Ik gebruik tal van producten. 6Bio, Minox zonder ppg, RU, dutaseride. Kan hierdoor niet specifiek aanwijzen of minox met fina werkt. Ik zou proberen de hanson&wong fina topical proberen.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2016, 14:27   #14
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperSaiyanIII Bekijk bericht
Hmm toen je het product essengen 6 had bestelt, maar je ontving continue het product wel bij elke besteling?? Nu heb je me wat bang gemaakt over doune controlles etc/.....
Bang moet je niet zijn. ze nemen het enkel in beslag. Je krijgt eerst een waarschuwing. Ja ik heb altijd alles ontvangen tot nu toe.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2016, 17:07   #15
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Bang moet je niet zijn. ze nemen het enkel in beslag. Je krijgt eerst een waarschuwing. Ja ik heb altijd alles ontvangen tot nu toe.
Er is geen bestel button? Product is pas nieuw zie ik... Minoxidil zonder pph waar is dat goed voor?
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.