Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 januari 2007, 15:32   #91
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
resultaat?

Hallo Allessandro,

Inmiddels een half jaar later...zie je al resultaat??

Nick.[



QUOTE=Alessandro]Ik heb maar 1 dag gedaan. 632 is misschien niet heel veel, maar mijn budget ook niet 1 behandeling was financieel gezien echt even as far as I could go, 6500 zou echt even teveel zijn. Ik werk ook nog niet. Het gemiddelde bij het Hair Science Institute is 600-650 per dag.
Mijn nieuwe haarlijn is ook niet helemaal strak. Aan de zijkant lopen er nog steeds 'bochtjes' naar achteren. Maar het is op zich wel natuurlijk. De hele voorkant is in ieder geval een heel stuk versterkt.
Nu dus maar hopen dat ik snel weer een beetje toonbaar ben [/QUOTE]
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 11:29   #92
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Roland?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 00:28   #93
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Het is stil ...........

Al een paar maandjes volg ik deze site. Het typeert mij dat ik tot op heden nog niet echt een positief bericht heb gelezen van een patient die bij deze kliniek is behandeld. Hetgeen ik vooral lees is dat er veel lof is voor Gho's patientgerichtheid en vriendelijkheid maar echt enthousiaste verhalen zijn er niet. Ook diverse oproepen van pas behandelde Gho patienten leveren niets op en blijven als gevolg van deze stilte vertwijfeld achter.

Op de Internationale websites (HLH e.d) wordt er niet of nauwelijks aandacht gevraagd en gegeven voor deze zgn. revolutionaire methode. Ook de grote overzeese instituten laten deze methode voor wat het is.

Kan iemand mij overtuigen dat ik het niet bij het juiste eind heb?
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 12:05   #94
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Al een paar maandjes volg ik deze site. Het typeert mij dat ik tot op heden nog niet echt een positief bericht heb gelezen van een patient die bij deze kliniek is behandeld. Hetgeen ik vooral lees is dat er veel lof is voor Gho's patientgerichtheid en vriendelijkheid maar echt enthousiaste verhalen zijn er niet. Ook diverse oproepen van pas behandelde Gho patienten leveren niets op en blijven als gevolg van deze stilte vertwijfeld achter.

Op de Internationale websites (HLH e.d) wordt er niet of nauwelijks aandacht gevraagd en gegeven voor deze zgn. revolutionaire methode. Ook de grote overzeese instituten laten deze methode voor wat het is.

Kan iemand mij overtuigen dat ik het niet bij het juiste eind heb?
Hoi Odessa,

Wij zijn blij dat er mensen zijn zoals u die verder kijken dan hun neus lang is. Het klopt helemaal wat je schrijft. Wereldwijd is men er niet van overtuigd dat deze techniek een verbetering is van de al bestaande technieken. Wat ons al heel lang opvalt is dat er tijdens de ISHRS congressen geen aandacht aan besteed wordt. Wel is er bekend dat artsen die zich met deze techniek bezig houden uitgenodigd zijn om tijdens deze ISHRS congressen meer uitleg hierover te geven. Tot nu toe is dit dus niet gebeurd. Indien deze behandelingen echt een verbetering zou zijn dan zou iedere arts die zich hiermee bezig houd meteen melden op dit congres. Op de ISHRS meetings komen toch de voornaamste “haarchirurgen” van de wereld. Ook de verschillende buitenlands haarchirurgen waar dr. Feriduni mee in contact staat zijn van deze techniek nog niet overtuigt.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 12:38   #95
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Hoi Odessa,

Wij zijn blij dat er mensen zijn zoals u die verder kijken dan hun neus lang is. Het klopt helemaal wat je schrijft. Wereldwijd is men er niet van overtuigd dat deze techniek een verbetering is van de al bestaande technieken. Wat ons al heel lang opvalt is dat er tijdens de ISHRS congressen geen aandacht aan besteed wordt. Wel is er bekend dat artsen die zich met deze techniek bezig houden uitgenodigd zijn om tijdens deze ISHRS congressen meer uitleg hierover te geven. Tot nu toe is dit dus niet gebeurd. Indien deze behandelingen echt een verbetering zou zijn dan zou iedere arts die zich hiermee bezig houd meteen melden op dit congres. Op de ISHRS meetings komen toch de voornaamste “haarchirurgen” van de wereld. Ook de verschillende buitenlands haarchirurgen waar dr. Feriduni mee in contact staat zijn van deze techniek nog niet overtuigt.
dubbele post: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...4&page=3&pp=15
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 13:04   #96
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
Roland?
Hoi Kevin en de rest,

sorry voor mijn late reactie, maar ik wilde nog niet eerder reageren. Als je mij om een momentele update vraagt ben ik helaas nog niet tevreden. Ik ben behandeld aan mijn inhammen, maar als ik er gel in doe is het bij daglicht duidelijk zichtbaar dat er een HT heeft plaatsgevonden. Ik spuit daarom tussen de haren Vollumia om het geheel een donkerdere inkijk te geven waardoor je niet meer zo makkelijk tussen de haren doorkijkt. Dit was echter niet de afspraak dat dit nodig zou gaan zijn. Het behandelde gebied was ook vrij klein, waardoor Coen mij garandeerde dat er een hoogst optimale dekking zou plaatsvinden. Bovendien was het een verdikkingsoperatie, daar mijn eerste HT (5 jaar geleden bij Plinck) niet voldoende dichtheid gaf. Allemaal optimale omstandigheden dus. Toch ben ik momenteel nog niet tevreden, 6 maanden na de operatie. MAAAAR, zoals ik al heb gezegd wil ik echt nog wachten tot ik op een jaar zit. De haren beginnen er wel beter uit te zien en vooral dikker, wat het beoogde resultaat beter benaderd. Maar ik ben wel bang dat er tussen dit en het eindresultaat niet veel verschil meer zal zitten. Toch wacht ik het allemaal nog rustig af zonder te gaan lopen paniekeren richting Gho, en ook niet richting jullie. Sorry dat ik daarom nog geen conclusie kan geven. Het is zowiezo wel een verbetering tov het resultaat wat ik van Plinck had, maar je hoopt na 3500 euro en een hoop beloftes toch wel dat het dan ook echt natuurlijk wordt en dat je er jezelf niet meer druk over hoeft te maken. En dat doe ik dus nog wel. Maar over een paar maanden geef ik wel een complete update.

Grtz Roland

PS:ik ben wel heel erg tevreden over het donorgebied, voor wat het waard is. Als je dit belangrijk vindt is de methode van Gho wel een uitkomst ten opzichte van strip en misschien ook tov FUE
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 13:07   #97
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ok ben benieuwd. Succes ermee!
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 18:26   #98
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Jamer dat er t.a.v. Gho 2 threads lopen daarom kopieer ik ook hier wat relevante info die in de andere GHo thread zijn geplaatst.

Mijn opmerkingen heeft trouwens wel wat opgeleverd, een haarweb member heeft zijn reactie eerst per pm gestuurd en later per e-mail zijn uitgebreide verhaal geschreven vergezeld met wat foto's. Hij is 1 jaar terug behandeld bij Gho, ruim 600 grafts ivm opvullen inhammen & verdichting frontaal, en was niet tevreden met het eindresultaat.
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 20:55   #99
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Jamer dat er t.a.v. Gho 2 threads lopen daarom kopieer ik ook hier wat relevante info die in de andere GHo thread zijn geplaatst.

Mijn opmerkingen heeft trouwens wel wat opgeleverd, een haarweb member heeft zijn reactie eerst per pm gestuurd en later per e-mail zijn uitgebreide verhaal geschreven vergezeld met wat foto's. Hij is 1 jaar terug behandeld bij Gho, ruim 600 grafts ivm opvullen inhammen & verdichting frontaal, en was niet tevreden met het eindresultaat.
Beste Odessa, er lopen niet twee threads over.
De Gho Clinic in Maastricht is een andere kliniek dan Gho's Hairscience Institute.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2007, 00:38   #100
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Jamer dat er t.a.v. Gho 2 threads lopen daarom kopieer ik ook hier wat relevante info die in de andere GHo thread zijn geplaatst.

Mijn opmerkingen heeft trouwens wel wat opgeleverd, een haarweb member heeft zijn reactie eerst per pm gestuurd en later per e-mail zijn uitgebreide verhaal geschreven vergezeld met wat foto's. Hij is 1 jaar terug behandeld bij Gho, ruim 600 grafts ivm opvullen inhammen & verdichting frontaal, en was niet tevreden met het eindresultaat.
Tja de eerste resultaten komen stilletjes binnen nu. Ik heb vooralsnog ook nog geen positieve resultaten gehoord via email of pm. Toch zullen we nog even moeten wachten om een eindresultaat te kunnen vellen. Al is een jaar geleden eigelijk wel lang genoeg
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 00:24   #101
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Roland, hoe zoe je dan dat er een transplantatie plaats gevonden heeft? De inzet van de haren, roodverkleuring van de huid"?
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 06:14   #102
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes
Roland, hoe zoe je dan dat er een transplantatie plaats gevonden heeft? De inzet van de haren, roodverkleuring van de huid"?
Aan de inzet ja. De haren staan veel te ver uit elkaar en zijn veel te dik om natuurlijk over te komen in daglicht. Maar zoals ik al zei laat ik het qua commentaar nog even hierbij ik zal eerst nog even geduld moeten hebben voor een final comment.

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 19:59   #103
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Haar Stamcel Transplantatie?

hoi hoi


Ik kwam deze week iets tegen en ik snap het nog niet echt goed. Wat is het precies en is het echt innovatief en revolutionair...

We kennen de FUT en FUE methode en nu dit .... de HST

Ze scheren een deel van je kop kaal, plukken er donorhaar uit en later planteren ze het weer....


Kan iemand me meer vertellen en liefst .... heeft iemand ervaring met een HST ?



mvg

Vreeshet HAAR!!!
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 20:06   #104
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Hier vind je alle uitleg :
http://hsi.mxt.nl/nl/haarstamcel-tra...ie-hst--3.html

http://www.craft.nl/body.php?id=16

Het aantal behandelingen per persoon verschilt. Op het moment kan men rekening te houden met € 3750,- voor één behandelingsdag en € 7000,- voor twee aansluitende behandelingsdagen. Omdat het gemiddelde aantal grafts per behandeling is gestegen, zal men echter na 1 maart 2007 rekening moeten houden met € 4000,- voor één behandelingsdag en € 7500,- voor twee aansluitende behandelingsdagen. Op het moment worden tenminste 650 grafts per behandelingsdag getransplanteerd met een gemiddelde van 700 grafts. Elke graft kan 1 tot 4 haren produceren. Het gemiddelde aantal haren per graft is 2,5, dus het aantal haren na twee behandelingsdagen bedraagt ongeveer 3600. Echter, het aantal grafts dat we kunnen of zullen uitnemen is afhankelijk van de kwaliteit van de huid en haarwortelzakjes, de grootte van het donor gebied, de aanwezigheid van littekens en uiteraard de wensen van de cliënt.

Lijkt me nog duurder dan een gewone HT

Laatst gewijzigd door Dundee; 17 maart 2007 om 20:18
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 20:33   #105
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Jammer,

Dat de site van Coen Gho weinig update.
En we horen zo weinig van behandelde patienten.

Met Vriendelijke Groet,

Mustafa.
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 13:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.