Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 december 2008, 12:18   #871
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catweazle Bekijk bericht
Dat kan wel kloppen. Bij mij kost het € 8,87 voor precies dezelfde dosering (30x 5mg).
Shampamporas!!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2008, 14:08   #872
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mezz Bekijk bericht
Ik wil graag binnenkort hier finasteride bestellen maar het is zo goedkoop, klopt het wel?

Is het zelfde als Proscar?

FINASTERIDE RP TABLET FILMOMHULD 5MG € 8,79
3x10 ST



http://gm-apotheek.nl/PList.aspx?productsearch=2018
Waar staat die 'RP' voor? En ik zie dat de tablet filmomhuld is, betekent dit dan dat je 'm niet in stukjes kan delen?
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2008, 14:14   #873
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Je kunt gewoon delen hoor!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2008, 21:38   #874
Yash
HaarWeb lid
 
Yash's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2007
Berichten: 10
Ik had van een vriend Actavis finasteride 5mg overgenomen en die bevielen goed. Als iemand hier op de forum iets met fina kan overnemen,graag!. Mijn huisarts en de apotheken in de buurt werken niet mee.
Ik hoop op een snelle reactie. Ik heb nog voor 2 weken fina..Alvast dank.

Of als iemand gaat bestellen (voor een jaar), hou me dan op de hoogte,want heb zelf geen creditcard.
Hopende op een snelle reactie

Laatst gewijzigd door Yash; 23 december 2008 om 17:53
Yash is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 08:06   #875
marciano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 5
Unhappy

Na best een tijdje al veel gelezen te hebben hier heb ik me nu toch maar eens geregistreerd

ik heb recent generieke proscar besteld via www.bestgenericdrugs.net
ging allemaal prima, ongeveer €55 voor 60 x 5mg. Geld overgemaakt via bank. Alleen nu krijg ik gister een brief van TNT met de fijne mededeling dat mijn pakketje (van 'onbekend' uit India) in beslag is genomen en dat ik er verstandig aan doe dit voortaan niet meer te laten gebeuren...

Zijn er mensen op het forum waarvan rare pakketjes uit verre landen wel zonder zorgen aankomen? M.a.w. heb ik pech gehad of moet ik er op rekenen dat dit elke keer gaat gebeuren ook als ik bijv. via www.unitedpharmacies.com bestel?
marciano is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:10   #876
Janklaassen28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 38
Ik vind toch dat eigenlijk iedereen hier verdomde makkelijk over het feit heen stapt of medicijnen wel echt zijn. Iedereen zoekt hier maar het goedkoopste. Maar nu uit onderzoek blijkt dat 2/3 nep is ben ik toch wel op zoek naar een betrouwbaaradres. Ebay valt dan sowieso af want de kans dat het daar nep is staat gelijk aan 90%. Bovendien is de kans dat veel mensen hier geen Finasteride binnenkrijgen ook 66%.
Dus wie weet hier nu een adres die gewoon wel echt betrouwbaar is?
Janklaassen28 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:19   #877
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Tja, dat is mij in het verleden ook al een aantal malen overkomen. Zorg vooral wel dat je het aan degene bij wie je het hebt besteld laat weten. Ik kreeg het tot nu toe steeds dan nog een keer op gestuurd. Het is wel heel vervelend als zoiets gebeurt.

Ik weet niet wat voor sancties er staan op het bestellen van medicijnen in het buitenland. Maar ik maak me er zelf in ieder geval nooit te veel zorgen om.

Ik hoorde gisteren trouwens dat de minister het kopen van medicatie via internet wil gaan terugdringen. Met name erectiemiddelen en haargroeimiddelen werden genoemd. Zogenaamd uit zorg voor schadelijke medicijnen, maar ik vrees dat mensen dus naar steeds obscuurdere leveranciers zullen gaan uitwijken. De vraag blijft in ieder geval gewoon bestaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janklaassen28 Bekijk bericht
Ik vind toch dat eigenlijk iedereen hier verdomde makkelijk over het feit heen stapt of medicijnen wel echt zijn. Iedereen zoekt hier maar het goedkoopste. Maar nu uit onderzoek blijkt dat 2/3 nep is ben ik toch wel op zoek naar een betrouwbaaradres. Ebay valt dan sowieso af want de kans dat het daar nep is staat gelijk aan 90%. Bovendien is de kans dat veel mensen hier geen Finasteride binnenkrijgen ook 66%.
Dus wie weet hier nu een adres die gewoon wel echt betrouwbaar is?
Welk onderzoek is dat, Janklaassen? Ik zou dat graag willen nalezen voor ik ga paniekeren
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:32   #878
Janklaassen28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 38
Ik doelde ook op het verhaal van de minister.
http://internetpillen.nl/soorten_int...oei/index.aspx
Hier staat wat info op.
Nou verbaasd dit me totaal niks eigenlijk want malafide pillenhandelaars vinden op het internet is nou niet echt lastig.
Maar ik vraag me af of ook de medicijnen van grote sites zoals, unitedpharmacies.com of goldpharma.com daaronder vallen.
Janklaassen28 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:48   #879
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janklaassen28 Bekijk bericht
Ik doelde ook op het verhaal van de minister.
http://internetpillen.nl/soorten_int...oei/index.aspx
Hier staat wat info op.
Nou verbaasd dit me totaal niks eigenlijk want malafide pillenhandelaars vinden op het internet is nou niet echt lastig.
Maar ik vraag me af of ook de medicijnen van grote sites zoals, unitedpharmacies.com of goldpharma.com daaronder vallen.
Er wordt daar niet in percentages gesproken en er wordt gesproken over haargroeipillen ... er zijn heel veel vage haargroeipillen inderdaad. Vaak scams en soms met een basisje Saw Palmetto naast een heleboel andere spullen waarvan je niet weet wat het doet in je lichaam. Ik zou daar dus ook nooit mijn heil in zoeken.

Maar finasteride is finasteride. Puur en zuiver, zeker als je het van een grote producent krijgt, zelfs al komt die uit India. En wat de bijwerkingen en risico's zijn zou voor een ieder die het bestelt toch wel heel duidelijk moeten zijn.

Ik bestel zelf in ieder geval alleen bij grote online apotheken die ook nog legio andere middelen verkopen.

Maar de koninklijke weg blijft om een receptje bij je huisarts te vragen en het gewoon via de lokale apotheek te halen en erop te vertrouwen dat die wel weet wat ie in huis heeft
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 11:56   #880
Janklaassen28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 38
De percentages staan idd niet op de site. Maar dat werd volgens mij genoemd op het journaal over dit onderwerp (of in een nieuwsbericht). Weet in ieder geval zeker dat dit percentage genoemd werd als wat er bij een test naar voren kwam als nep.

Nou kan ik ook een test doen waarbij 100% eruit komt als nep. Reageer maar eens op die vage spam. Maar toch, ik ga er maar vanuit dat unitedpharmacies.com te groot is om te worden genept door zulke zaken.
Janklaassen28 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 13:09   #881
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Question

Waarom ebay al op voorhand 90% nep zou zijn begrijp ik niet? Misschien hebben sommige het idee dat men zelf in de schuur die pillen aan het fabriceren zijn en dat er voornamelijk particuliere verkopers op ebay aanwezig zijn ?

Als ze al fake zouden zijn, dan net zo nep als in een gewone internetapotheek. Zelfs de reguliere Ned. apotheek weet de herkomst soms niet.

Het stemt mij soms ook nog positief ook. Stel je toch eens voor dat ik 2 jaar lang scams heb lopen slikken. Dan begrijp ik ook meteen waarom de haaruitval niet gewoon doorging nadat ik ermee gekapt was.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 14:26   #882
marciano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tja, dat is mij in het verleden ook al een aantal malen overkomen. Zorg vooral wel dat je het aan degene bij wie je het hebt besteld laat weten. Ik kreeg het tot nu toe steeds dan nog een keer op gestuurd. Het is wel heel vervelend als zoiets gebeurt.
En werd het dan de tweede keer op een andere manier toegestuurd dan bij bestellingen waar het de eerste keer goed ging? Of had je de tweede keer dan toevallig wel geluk Bij welke site was dit?

Ik heb overigens gemaild naar de leverancier... benieuwd of er ooit nog wat van hoor.
marciano is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 22:19   #883
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marciano Bekijk bericht
En werd het dan de tweede keer op een andere manier toegestuurd dan bij bestellingen waar het de eerste keer goed ging? Of had je de tweede keer dan toevallig wel geluk Bij welke site was dit?

Ik heb overigens gemaild naar de leverancier... benieuwd of er ooit nog wat van hoor.
De site waar ik destijds bij bestelde bestaat niet meer (rx-mex.com). Op mijn verzoek zonden ze de pillen uiteindelijk los in een bubbel enveloppe. Met handgeschreven adres. Maar het ging dus eerst een paar keer fout.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2008, 01:22   #884
marciano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
De site waar ik destijds bij bestelde bestaat niet meer (rx-mex.com). Op mijn verzoek zonden ze de pillen uiteindelijk los in een bubbel enveloppe. Met handgeschreven adres. Maar het ging dus eerst een paar keer fout.
ok... mij mailen ze net terug in ieder geval: "We will re-ship your order on 26-12". Op 1e kerstdag notabene
marciano is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2008, 13:23   #885
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marciano Bekijk bericht
ok... mij mailen ze net terug in ieder geval: "We will re-ship your order on 26-12". Op 1e kerstdag notabene
Tweede Kerstdag!

In veel landen is dat geen feestdag, dus wees gerust!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 18:33
[finasteride] Shedding maart84 Medicijnen/haargroeimiddelen 236 28 mei 2009 10:02
[finasteride] Dosering Frodo Medicijnen/haargroeimiddelen 212 28 augustus 2008 12:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.