Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 maart 2005, 15:19   #1
isis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 17
Even een berichtje

Hallo allemaal!

Ik wou weer even een berichtje plaatsen om jullie te laten weten hoe het nu gaat. Ongeveer 9 weken geleden een plekje ontdekt, en 4 weken geleden begonnen mijn plekken zich heel snel uit te breiden. Nu dus na 4 weken ben ik helemaal kaal. Ik heb net de piekharen eraf geschoren wat best wel moeilijk was maar het ziet er beter uit zo. Alle haartjes die nog blijven zitten pieken zo en dat zag er echt heel "ziek"uit. Het is allemaal maar moeilijk te beseffen dat ik een maand geleden nog mijn haar opgestoken had en nu gewoon kaal,maar er was geen weg meer terug dus accepteren is echt de volgende stap. Het gaat me tot nu toe wel redelijk af, al vind ik het wel moeilijk dat ik niet meer even snel ergens naar toe kan zonder dat ik ermee geconfronteerd wordt dat ik kaal ben. Alle dagelijkse dingen gaan gewoon door en dus ook de omgang met mensen.Ik probeer er zo open mogelijk over te doen dan krijg je ook geen rare verhalen al zijn er natuurlijk altijd mensen die er hun eigen verhaal van maken,prima,hun probleem. Ik ben nu bezig met een pruik en moet nog een aantal keren terug naar het ziekenhuis maar het zal wel even duren voordat ik weer mijn gewone dingetjes kan oppakken. Ongelofelijk dat het geen haar hebben zo een invloed kan hebben op alles.Normaal gesproken staat niemand er toch bij stil dat hij of zij haar op zijn hoofd heeft?
Ik heb nog steeds heel veel steun aan dit forum en log dan ook regelmatig even in,iedereen begrijpt elkaar met een half woord!
Voor nu groetjes van Isis.
isis is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2005, 19:32   #2
Ranex
HaarWeb lid
 
Ranex's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 januari 2005
Locatie: Barendrecht
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isis

Alle dagelijkse dingen gaan gewoon door en dus ook de omgang met mensen.Ik probeer er zo open mogelijk over te doen dan krijg je ook geen rare verhalen al zijn er natuurlijk altijd mensen die er hun eigen verhaal van maken,prima,hun probleem.
Prima dat je er zo over denkt, daar ligt je kracht. Jij blijft wie je bent met of zonder haar. En als mensen daar anders over denken, precies hun probleem.
Als we ons ook nog eens zorgen moeten maken om wat andere mensen er allemaal niet van denken, ja dan houden we helemaal geen haar meer op ons hoofd

Groet,

Ron
__________________
Positief zijn heeft geen negatieve bijwerkingen
Ranex is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
positief berichtje! Patriesje AA - Algemeen 8 7 maart 2005 19:23
nieuw gezicht... muchacha TTM - Algemeen 2 6 januari 2005 15:02
AA & Vitiligo Flintstone AA - Algemeen 8 6 september 2004 14:35
berichtje! Yet TTM - Algemeen 6 2 oktober 2003 09:20
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.