Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 augustus 2011, 10:25   #46
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Voor slotzang; moest je dit nog lezen... Zie dat je zeker een koffer gewone bagage meeneemt! Ik had enkel 1koffer handbagaga bij maar je krijgt in de kliniek shampoo en lotion mee voor verzorgin. Dit zijn grote flessen. Heb geluk gehad bij de controle denk ik, normaal mag dit max. 100ml zijn, waren meer naar mijn hoofd aan het zien dan naar mijn bagage .[/QUOTE]

Goed om te weten!! Ik ben al een lijstje aan het aanleggen met wat mee te nemen. Dan is het zeker handig dat ook alles plus hetgeen je daar krijgt, mee terug kan.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2011, 14:52   #47
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Even nieuwe foto's en update, is nu 10 dagen geleden, de korstjes zijn denk ik volledig verdwenen nu... Smeer het ook nog elke dag in met lotion.

Verschoot zelf wel even als ik id week een foto nam van de achterkant, het litteken is groter dan ik zelf in gedachten had...

Foto's bijgevoegd...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg htc5 069.jpg‎ (26,6 KB, 458x gelezen)
Bestandstype: jpg htc5 113.jpg‎ (151,9 KB, 462x gelezen)
Bestandstype: jpg htc5 120.jpg‎ (153,2 KB, 431x gelezen)
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2011, 15:19   #48
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Weet er iemand ook hoe lang je niet onder de zonnebank mag en of het kwaad kan als je eronder gaat en je hoofd/haar bedekt met bv handdoek.

Vanaf wanneer mag je in een sauna? Is dat beter voor doorbloeding?
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2011, 02:00   #49
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Met bedekt hoofd in de zon of onder de zonnebank kan helemaal geen kwaad. Je kunt voor de zekerheid nog een hoge factor zonnebrandcreme op het behandelde gebied smeren. Het ergste dat kan gebeuren is dat je huid langer rood blijft.

En de sauna lijkt mij geen probleem, misschien inderdaad juist wel goed voor de doorbloeding. Raak je wat afvalstoffen kwijt die zich misschien opgehoopt hebben
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2011, 09:24   #50
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
He Dieselll, ziet er wederom goed uit! Het rode is op de foto's nauwelijks zichtbaar. Heb je na de behandeling nog wat verlof opgenomen of ben je meteen aan het werk gegaan?
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2011, 12:40   #51
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Rood ziet het inderdaad niet meer zo hard... Eigenlijk is het nooit echt rood geweest, juist dag van de behandeling denk ik.

Ben nog steeds in verlof tot dinsdag Maar eigenlijk, het enige wat nog hard opvalt is dat litteken omdat mijn haar zo kort is. Anders zou je er al bijna niets meer van zien (als leek natuurlijk eh).

Bij jou begint het nu ook op te korten eh Al wat ah. uitzien ernaar?
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2011, 18:34   #52
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Ja, nog een kleine 2 weken. Nu eigenlijk alles wel voorbereid, in die zin dat ik denk te weten wat ik mee moet nemen. Dus een grote koffer , autokussentje etc. Dus nu nog aftellen. Zoals ik begrijp zijn de verdovingsspuiten niet fijn en is t slapen - vooral de eerste nacht - minder. Verder zie ik het wel. Qua wensen van de behandeling weet ik aardig wat ik wil en kan verwachten. Tot die tijd, houd ik dit forum nauwlettend in de gaten.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2011, 12:00   #53
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
goh ja die verdovingsspuiten, had daar eerlijk gezegd de dag zelf wel wat bang van, ook omdat ze ginder zelf zeiden dat dat pijn zou doen...
Ik lag dus bijna te sterven als ze die verdoving inbrachten maar eigenlijk viel dat goed mee.
Dat is meer een heel fijn dun naaldje, dus echt veel voel je daar niet van vond ik. Dus focus je daar maar niet op, dan valt dat super goed mee.
Ik vond bv. dat de naald voor het bloed te trekken erger was... Die bleven maar bloed eruit halen...

Eerste nacht slapen is wel waar... Ga je weinig kunnen doen... Maar ja, slapen kunde nog zoveel eh... Weet niet hoe oud je bent... Het is maar 1 nacht eh... En je leeft dan toch in een adrenaline-roes dus je merkt daar weinig van.

Nu bijna 2 weken later en alle antibiotica te hebben ingenomen merk ik wel dat ik echt "lazy" ben van alle pillen...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2011, 12:05   #54
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Waarom prikken ze eigenlijk bloed ? Doen ze volgens mij bij andere klinieken niet...Althans ik heb het nooit gehad.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2011, 13:12   #55
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Hopelijk is er wat te doen op de zaterdagavond dan (zaterdag is de behandeldag). Maar ik neem aan dat ik tot niet zoveel in staat ben, dus dan maar wat tv kijken en internetten. Ik ben trouwens 25 jaar (jong ) en heb dus nog voldoende tijd om te slapen. De week na de behandeling heb ik nog verlof. Dinsdag namiddag vlieg ik terug en de maandag daarop wordt ik weer op mijn werk verwacht. Dat moet goed te doen zijn, lijkt me.

@ Kruger: het bloed prikken is om te kijken of je bloed niet dun. Je mag vanaf een week van te voren geen alcohol meer gebruiken, geen bloedverdunnende medicijnen etc. gebruiken. Volgens mij is dat de reden.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2011, 13:34   #56
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
ah okay.
mocht ook geen vitamine pillen, visolie, cola, koffie etc.
maar bloedprikken deden ze niet.
Veel sterkte. Is zo achter de rug.
Trouwens jammer dat je niet wat langer in Istanbul blijft. Vind het erg leuke stad. Ben er keer of 5 geweest.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2011, 17:56   #57
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Yep zou anders blijkbaar lastig zijn om de operatie te doen omdat je bloed dan dunner is met alcohol en asprini ed.
De dag voor de operatie kreeg ik nog een sms met de uitdrukkelijke vraag om s'avonds geen alcohol te drinken...

Ben de dag erna s'avonds Istanbul gaan verkennen (met hoofdband, beetje lullig zicht...) en was idd. wel mooi... De Taksim (denk de hoofdstraat) was pokkedruk en overal wel gezellige terrasje en barretjes...

Wil zeker terug gaan, kan zijn dat ik eind oktober mee ga met een kameraad die ook zijn haren laat inplanten in Istanbul, leuke citytrip en vooral leuke stad als je graag gaat shoppen!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2011, 18:25   #58
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Ahh, ik zie een foutje... 10 jaar geleden was ik 25 jaar!
Maar uh, de avond na de dag van de behandeling al de stad in geweest, klinkt niet slecht. Hoe is dat te doen? Taxi, lopen, openbaar vervoer? Als je lang genoeg in de taxi zit, krijg je in feite al een soort citytour . Zit het hotel een beetje in de buurt van het 'centrum' van de stad?
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2011, 20:46   #59
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Het hotel zit wel een km'tje of 10 buiten het centrum... zit wel een groot winkelcentrum in de buurt.. en een grote winkelstraat
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2011, 15:41   #60
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Is idd. met de taxi, gewoon even vragen aan de receptie en taxi komt eraan... (wel zien dat je Turkse Lira hebt, ze nemen geen euro's aan en als je amper buiten komt in je hotel weet je dat mss. niet direct ).

Uitzicht savonds vanuit de taxi is wel leuk. Gewoon vragen achter Taksim en ze zetten je in het midden van de stad af!

Bij het hotel is idd. een groot shoppingcentra, Marmara, en blijkbaar nog verschillende, dus als je graag eens gaat shoppen, ideaal...

Ik ga waarschijnlijk eind oktober terug naar Istanbul met een vriend die ook een HT laat doen bij hun...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ervaring, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.