Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 maart 2016, 16:45   #1
ikkeltje336
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 116
furterer

Lang geleden dat ik hier geweest ben. Heb het nog altijd moeilijk met mijn haaruitval. Heb verschillende pruiken gekocht en gedragen , maar ik voelde mij er niet goed bij. Mensen zeiden dat ik er mooi mee stond en dat je het niet zag maar mijn gevoel zei wat anders. Nu draag ik af en toe mijn haar weer los, kort, want het groeit nauwelijks maar het voelt soms als een bevrijding niets op mijn hoofd te moeten zetten. Een vriendin van me had kale plekjes op haar hoofd en gebruikte de produkten van furterer. En beetje bij beetje groeide de plekjes dicht. Dat wou ik ook proberen. Ik ben nu pas begonnen met Triphasic van furterer , vitamienen van phyto(b2,b3,b8,e, zink), en shampoo forticea van furterer. Heeft hier iemand ervaring mee?
ikkeltje336 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2016, 17:08   #2
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Geen ervaring Ikkeltje, maar houd ons op de hoogte.

Jammer voor je dat je nog steeds zo'n last hebt van je haarprobleem. Elke dag de hele dag met een pruik lopen lijkt mij ook niet fijn. Voor mijn werk draag ik ze soms wel, dat werkt prima en ik moet zeggen dat ik het afwisselen nog steeds leuk vind. Pas weer een heel leuk modelletje erbij gekocht, dat kan me echt blij maken. Of een leuk petje. En op Marktplaats staat een vrouw die op bestelling mutsen breit, die heeft voor mij een paar hele mooie katoenen mutsen gebreid, in kleuren naar mijn keuze en een fijne ruime maat. Zitten heerlijk. Zulke dingen helpen (mij).

Hopelijk kan jij een manier van leven vinden waarbij je je goed voelt. En we horen het natuurlijk graag als de middelen werken. Veel succes!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.