Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 mei 2019, 22:48   #31
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Ik zit op dit moment met een rechtszaak tegen HASCI en ik kan je 100% ZEGGEN DAT DE METHODE VAN HASCI NIET WERKT EN ER 0% HAREN TERUGGROEIEN. Ik heb hier ook bewijs voor die binnenkort naar buiten wordt gebracht.
Misschien moet je ook Radar even aanschrijven! Als u zo veel bewijs heeft! Dan kan je daar mee ook andere mensen mee waarschuwen!
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 00:56   #32
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Misschien moet je ook Radar even aanschrijven! Als u zo veel bewijs heeft! Dan kan je daar mee ook andere mensen mee waarschuwen!
Ik en mijn Advocaat willen eerst de Rechtszaak afwachten, daarna zijn we van plan om naar de media te stappen om deze HASCI kwakzalverij te exposen!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 29 mei 2019 om 03:15
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 03:07   #33
Skyman2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2017
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Misschien moet je ook Radar even aanschrijven! Als u zo veel bewijs heeft! Dan kan je daar mee ook andere mensen mee waarschuwen!
Rare opmerking. Volgens mij geloof je het niet of ben je hasci
Aan het dekken...
Skyman2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 10:58   #34
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Deze week ben ik bij HASCI geweest voor een intake consult. Het zit bij mij om de hoek, ben bij meerdere klinieken advies aan het verzamelen en toch ook wel stiekem nieuwsgierig.

De locatie en inrichting is subliem. De marketing ook. Zoals een tekst bij de draaideur met 'investeer je vakantiegeld in jezelf, investeer in je echte haar'. Door twee dames werd ik apart genomen. Erg commercieel en ingestudeerd, doch kwamen ze vrij sympathiek over. De zogenaamde 'stamceltransplantatie' werd uitgelegd (klein boortje, een deel zou achterblijven etc.). De arts kwam na een half uur er ook bij. Je zit dan met drie medewerkers in één ruimte samen. Ik heb goed doorgevraagd wat dan het voordeel zou zijn van deze techniek aan de arts. Het antwoord van de arts was dat dit minder schade aan het donorgebied aanbrengt. Ik heb behoorlijke inhammen en een licht kalende kruin. Hij wilde dit niet in één behandeling doen maar in twee (de eerste 1600 grafts (voor 8500 euro). De tweede pas een jaar later. Andere klinieken wilden dit in één keer doen.

Het groot aantal negatieve berichten zal mij niet doen overwegen hier een behandeling te laten doen. Zelf kan ik natuurlijk mij alleen over het adviesgesprek uitlaten: Prijzen zijn hoog (bijna absurd - enorme overhead), onvoldoende bewezen methode, afwijkend advies.

Misschien hebben anderen er wat aan.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 11:20   #35
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Deze week ben ik bij HASCI geweest voor een intake consult. Het zit bij mij om de hoek, ben bij meerdere klinieken advies aan het verzamelen en toch ook wel stiekem nieuwsgierig.

De locatie en inrichting is subliem. De marketing ook. Zoals een tekst bij de draaideur met 'investeer je vakantiegeld in jezelf, investeer in je echte haar'. Door twee dames werd ik apart genomen. Erg commercieel en ingestudeerd, doch kwamen ze vrij sympathiek over. De zogenaamde 'stamceltransplantatie' werd uitgelegd (klein boortje, een deel zou achterblijven etc.). De arts kwam na een half uur er ook bij. Je zit dan met drie medewerkers in één ruimte samen. Ik heb goed doorgevraagd wat dan het voordeel zou zijn van deze techniek aan de arts. Het antwoord van de arts was dat dit minder schade aan het donorgebied aanbrengt. Ik heb behoorlijke inhammen en een licht kalende kruin. Hij wilde dit niet in één behandeling doen maar in twee (de eerste 1600 grafts (voor 8500 euro). De tweede pas een jaar later. Andere klinieken wilden dit in één keer doen.

Het groot aantal negatieve berichten zal mij niet doen overwegen hier een behandeling te laten doen. Zelf kan ik natuurlijk mij alleen over het adviesgesprek uitlaten: Prijzen zijn hoog (bijna absurd - enorme overhead), onvoldoende bewezen methode, afwijkend advies.

Misschien hebben anderen er wat aan.
Belachelijke prijs zeg voor 1600 grafts. Ik kan bijna niet geloven dat mensen hier dan op ingaan
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 11:52   #36
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Maar wél een grote gouden voucher t.w.v. 100 grafts gratis.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 14:06   #37
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Maar wél een grote gouden voucher t.w.v. 100 grafts gratis.
Ach kijk, dat scheelt weer
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2019, 15:09   #38
Joris_C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2019
Locatie: Bornem
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt voor de info! Super nuttig als ik dit allmaal lees. merci.
Joris_C is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2019, 16:26   #39
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Beste haarliefhebbers, momenteel heb ik een klacht met schadeclaim ingediend.

Ik ben meerdere malen door Hasci behandeld en nu ik de haren van het donorgebied niet meer opscheer zie ik dat de 'haarstamcel' de reinste onzin is !

Mocht Hasci mij niet tegemoet komen, dan zal ik het via mijn advocaat afhandelen en heb ik ze al aangegeven dat ik alles via (social) media zal blootgeven. Binnenkort zal ik een foto vrijgeven van mijn donorgebied met alle kale plekken, vlekken dun haren. Succes en denk 2 keer goed na of je bij Hasci behandeld wilt worden !
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2019, 17:22   #40
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Beste haarliefhebbers, momenteel heb ik een klacht met schadeclaim ingediend.

Ik ben meerdere malen door Hasci behandeld en nu ik de haren van het donorgebied niet meer opscheer zie ik dat de 'haarstamcel' de reinste onzin is !

Mocht Hasci mij niet tegemoet komen, dan zal ik het via mijn advocaat afhandelen en heb ik ze al aangegeven dat ik alles via (social) media zal blootgeven. Binnenkort zal ik een foto vrijgeven van mijn donorgebied met alle kale plekken, vlekken dun haren. Succes en denk 2 keer goed na of je bij Hasci behandeld wilt worden !
HASCI begint steeds meer op een criminele organisatie te lijken en met name die Coen Gho! Wie bij hem gaat klagen of kritische vragen gaat stellen wordt dan ook direct afgekapt een kan ook echt letterlijk de pot op. Coen Gho is een gewetenloze en op geld beluste oplichter, die TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL GEEN ENKELE MEDELIJDEN KENT, met niemand!
De vraag die mij altijd blijft bezig houden is HOE KAN EEN KLINIEK ZOLANG MENSEN BLIJVEN OPLICHTEN ZONDER DAT DEZE OPLICHTERSBENDE TER VERANTWOORDING WORDT GEROEPEN? Dit is het bewijs dat sterke marketing toch wonderen doet en niet voor niets miljoenen daarin wordt geïnvesteerd! Helaas ben ik samen met 2 vrienden van mij daar ingetrapt en alle 3 hebben we daar zeer veel spijt van! We zijn in totaal voor bijna 40.000 euro het schip in gegaan zonder resultaat plus een lege donorgebied waar 0,0000 teruggroei is gerealiseerd!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 31 mei 2019 om 02:34
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2019, 23:22   #41
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Beste haarliefhebbers, momenteel heb ik een klacht met schadeclaim ingediend.

Ik ben meerdere malen door Hasci behandeld en nu ik de haren van het donorgebied niet meer opscheer zie ik dat de 'haarstamcel' de reinste onzin is !

Mocht Hasci mij niet tegemoet komen, dan zal ik het via mijn advocaat afhandelen en heb ik ze al aangegeven dat ik alles via (social) media zal blootgeven. Binnenkort zal ik een foto vrijgeven van mijn donorgebied met alle kale plekken, vlekken dun haren. Succes en denk 2 keer goed na of je bij Hasci behandeld wilt worden !
Fantastisch ! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

Ik wil nog wat kwijt naar iedereen die dit leest op dit forum! We moeten met zijn alle blijven reageren op dit onderwerp!!! ZOLANG WE BLIJVEN REAGEREN OP DIT TOPIC BLIJFT DEZE BOVEN AAN STAAN! En daarmee kunnen we de mensen die evt een haartransplantatie willen ondergaan. Behoeden voor deze oplichters! Zolang hun niet met oplossingen komen!
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2019, 00:13   #42
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Fantastisch ! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

Ik wil nog wat kwijt naar iedereen die dit leest op dit forum! We moeten met zijn alle blijven reageren op dit onderwerp!!! ZOLANG WE BLIJVEN REAGEREN OP DIT TOPIC BLIJFT DEZE BOVEN AAN STAAN! En daarmee kunnen we de mensen die evt een haartransplantatie willen ondergaan. Behoeden voor deze oplichters! Zolang hun niet met oplossingen komen!
Ben het 100% met je eens, niemand moet de HASCI ellende meemaken die ik en vele duizenden anderen slachtoffers met mij hebben moeten doorstaan!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2019, 18:32   #43
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Ben het 100% met je eens, niemand moet de HASCI ellende meemaken die ik en vele duizenden anderen slachtoffers met mij hebben moeten doorstaan!
Er lopen op dit moment tientallen aangiftes tegen HASCI wegens pure oplichting en ook bij Justitie liggen meerdere aangiftes wegens oplichting/samenzwering/misleiding en deelname aan criminele organisatie want dat is het wanneer je mensen willens en wetens met een georganiseerd team die allerlei wurgcontracten moeten tekenen om vervolgens mensen voor tientallen miljoenen geld aftroggelt door ze eerst voor te liegen en te misleiden (zelfs de toren hoge prijzen zijn misleidend) en daarna als vuil aan de kant zet. Deze hele HASCI organisatie draait maar om 1 ding en dat is mensen structureel jaar in jaar uit met voorbedachtenrade zwaar oplichten en heeft juridisch gezien veel kenmerken van een bende!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 8 juni 2019 om 18:43
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2019, 18:51   #44
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Ben het 100% met je eens, niemand moet de HASCI ellende meemaken die ik en vele duizenden anderen slachtoffers met mij hebben moeten doorstaan!
Er lopen op dit moment ontelbare aangiftes tegen HASCI wegens pure oplichting en ook bij Justitie liggen meerdere aangiftes wegens oplichting/samenzwering/misleiding en deelname aan criminele organisatie want dat is het wanneer je mensen willens en wetens structureel met een heel team voor tientallen miljoenen geld aftroggelt door ze eerst voor te liegen en te misleiden om daarna door Coen Gho als vuil aan de kant te worden gezet en dat is echt hoe deze witteboordencrimineel te werk gaat! Deze hele HASCI organisatie draait maar om 1 ding en dat is mensen zwaar oplichten en heeft juridisch gezien veel kenmerken van een bende!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 9 juni 2019 om 15:22
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2019, 03:11   #45
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Fantastisch ! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

Ik wil nog wat kwijt naar iedereen die dit leest op dit forum! We moeten met zijn alle blijven reageren op dit onderwerp!!! ZOLANG WE BLIJVEN REAGEREN OP DIT TOPIC BLIJFT DEZE BOVEN AAN STAAN! En daarmee kunnen we de mensen die evt een haartransplantatie willen ondergaan. Behoeden voor deze oplichters! Zolang hun niet met oplossingen komen!
Ik citeer! Blijf het doen! Mensen waarschuwen!
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.