Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2002, 21:01   #1
Grace Adler
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2002
Berichten: 1
(bericht m.b.t. transhair)

Lotgenoten,

Op deze plek had mw. G. Adler een bericht geplaatst. Het betreffende bericht is door een aantal lotgenoten als storend ervaren. N.a.v. de klachten omtrent het bericht hebben wij besloten de posting per direct te verwijderen. Meer uitleg hierover vind je hieronder in deze thread. --- Webmaster.

Laatst gewijzigd door Webmaster; 7 september 2002 om 18:08
Grace Adler is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2002, 14:25   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.247
Geslacht:
Lightbulb

Volgens mij ben je gewoon een soort "jorn kielman", het klinkt heel erg transhair-betrokken.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2002, 16:13   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Mw Adler

Hoi Henk en Grace Adler,

Ten eerste: kom langs zondag aanstaande. Ikzelf mag niets op het forum hierover melden, want dat wordt verwijderd of ik moet er voor betalen, wat ik een beetje overdreven vind. Adverteren op deze site lijkt me wel aardig, maar dan moet ie wel 100% klaar zijn.

Ten tweede:
De betrokkenheid van Mw. Adler is mij niet bekend. Ik hoop u dan ook zondag aanstaande te spreken.

Groeten

Jorn Kielman
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2002, 17:58   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb 'Reclame' met vraagtekens....

Citaat:
Originally posted by Henk
Volgens mij ben je gewoon een soort "jorn kielman", het klinkt heel erg transhair-betrokken.
Beste Henk,

Je staat hierin niet alleen. Een aantal lotgenoten hebben mij reeds op deze posting gewezen, aangezien deze -zoals jijzelf al treffend aangaf- veel weg heeft van een commerciële boodschap.
Eerder genoemden lotgenoten hebben zich hier ook aan gestoord: het HaarWeb Forum is hier niet voor bedoeld.

Vandaar ook dat wij de interne gegevens van het nieuwe lid 'Grace Adler' hebben vergeleken met de gegevens van onze bestaande leden. Hieruit is komen vast te staan dat haar technische gegevens nauw overeenkomen met de gegevens van een bestaand lid op het HaarWeb Forum. Ik laat bij deze even in het midden wie dit bewuste lid is, maar de klachten omtrent deze posting en daarbij het resultaat van de check-up hebben mij genoodzaakt om de bovenstaande posting per direct van het HaarWeb Forum te verwijderen.

Als laatste wil ik van de gelegenheid gebruik maken om het volgende aan te geven: het is op z'n minst opmerkelijk dat sommige mensen het blijkbaar noodzakelijk vinden de richtlijnen van het HaarWeb Forum te blijven negeren, om een bericht te kunnen plaatsen waar zij zèlf belang bij hebben.

Enkele voorbeelden hiervan zijn :

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=1089#post1089

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=2570#post2570
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=4521#post4521

Zoals Jorn Kielman al terecht aangeeft : commerciële bedrijven dienen een (zeer) kleine vergoeding te betalen als zij dergelijke mededelingen willen plaatsen op HaarWeb. Als bedrijven hier niet in mee willen gaan is dat hun eigen keuze.
HaarWeb heeft op dit moment gemiddeld 4.000 unieke bezoekers per maand en dat aantal zal steeds verder gaan groeien. Wij willen voorkomen dat bedrijven HaarWeb zonder verplichtingen gaan gebruiken om hun (semi-)commerciële boodschappen over te brengen aan onze doelgroep.

Niemand heeft wat aan dergelijke bovenstaande berichten. Het levert vooralsnog alleen wantrouwen op onder onze lotgenoten jegens het in het bericht vermelde bedrijf....

Bij deze wil ik ons nieuwe lid Grace Adler dan ook graag uitnodigen een reactie hierop te geven; wellicht kan zij er alsnog voor zorgen dat wij deze posting in een ander daglicht kunnen plaatsen?!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 10 september 2002 om 21:15
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2002, 20:16   #5
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hallo,

Helaas begrijp ik niet dat mensen c.q. bedrijven zulke postings plaatsen en is het niet moeilijk om te begrijpen wie dit geplaatst heeft (iemand die hier dus belang bij heeft).

Jammer dat sommige bedrijven zich zo in de kaart laten kijken, ipv een advertentie te zetten en hiervoor een vergoeding te geven. Dit is toch normaal? Met de vele bezoekers die Haarweb heeft zou dit een goede investering zijn geweest.

Door deze "goedkope" manier van adverteren zou ik als consument dit bedrijf totaal niet serieus nemen om maar niet te spreken over een behandeling bij een bedrijf wat op mij zeer amateuristisch overkomt.

Conclusie: ze jagen potentieele clienten naar de concurentie ipv dat ze die naar hun eigen toko leiden.

Jammer dat het zo moet.

Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2002, 08:02   #6
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Verzoek aan Jorn Kielman

Beste Jorn,

In navolging van het bovenstaande ben ik genoodzaakt je het volgende voor te leggen:

In mijn bovenstaande posting verwijs ik naar : http://www.haarweb.nl/forum/showthre...1089#post1089. Deze thread gaat o.a. over het wantrouwen wat onder de nodige leden is ontstaan n.a.v. de deelname van 'corvoyen' aan het HaarWeb Forum.

Jouw reactie hierop was:

Citaat:
Hoi Alonso en Chris,

De directeur van transhair heeft dit in ieder geval niet gedaan. Ik doe namelijk mijn best om objectief mijn mening te geven over haartransplantaties. Hier weet hij natuurlijk vanaf. Dan gaat hij echt niet Transhair alleen maar de hemel in prijzen lijkt me.
Ik ben wel benieuwd wie dergelijke berichten op dit forum zet.

JOrn
In het kader van het -door onze leden als storend ervaren- bericht van Grace Adler hebben wij tevens de interne (technische) gegevens van corvoyen gechecked.

Jij beweert dat 'de directeur van transhair dit in ieder geval niet heeft gedaan'.
Ik moet je bij deze helaas teleurstellen, want het blijkt nu dat het HaarWeb lid 'corvoyen' wèl degelijk jouw werkgever is.....

Ons lid Alonso geeft treffend aan hoe dergelijke berichten op het HaarWeb Forum worden opgevat door onze leden:

Citaat:
Ja ik snap alleen niet waarom Cor dit heeft gedaan, zo wek je alleen wantrouwen op als je je eigen bedrijf in de hemel gaat prijzen.
De posting van 'corvoyen' laat ik even voor wat het is; wat wij echter het meest storende aan deze situatie vinden is jouw reactie op het geheel. Met grote stelligheid vermeld je: 'De directeur van transhair heeft dit in ieder geval niet gedaan'.

Getuige de reactie van o.a. Alonso ('Hoi ik vertrouw op je eerlijkheid) proberen lotgenoten vertrouwen in je te leggen. Nu blijkt dat de informatie die je geeft niet correct is. Het is niet te achterhalen of je reactie een oprechte is geweest, maar het resultaat is in ieder geval dat het nòg meer wantrouwen genereert onder lotgenoten jegens het bedrijf waarvoor je werkzaam bent.

Nu is het wantrouwen jegens een commerciëel bedrijf niet ons probleem. Wat echter wèl een probleem voor ons is, is dat het wantrouwen van onze lotgenoten wederom bevestigd wordt en hun vertrouwen wordt geschaad. Wij passen ervoor dat onze lotgenoten worden geconfronteerd met oneerlijke en onjuiste informatie.

Bij deze -nògmaals!- het dringende verzoek hier gevolg aan te geven!

Daarnaast wilde ik graag een reactie van jezelf op hetgeen hierboven is aangekaart.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 september 2002 om 12:08
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 12:30   #7
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
??????????????????????

Hallo Webmaster,


ik ben me van geen kwaad bewust in ieder geval. Ik zal mijn directeur eens vragen. Dit is Dhr. van Oyen ja.
Als DO zegt dat hij Transhair amateuristisch vind dan wil ik hem bij deze graag uitnodigen voor een rondleiding in onze kliniek in Vlijmen. Vanaf 1989 bestaat transhair al en heeft 5 klinieken, waarvan 4 in Duitsland. Uit deze kliniek zijn inmiddels 2 andere klinieken ontstaan, namelijk Laser - Aesthteic en Aesthetic Clinics.
Ik zal jullie het verhaal besparen, maar een ding wil ik wel zeggen: In de wereld der haarklinieken is de kwaliteit van het product verreweg het belangrijkst, tegen een normale prijs.
Voor Transhair werken 2 chirurgen, Dokter Neidel en dokter Leonhardt. Laatstgenoemde is door Neidel opgeleid en werkt nu inmiddels al enkele jaren als haarchirurg. Kijk maar eens op www.hairdoc.de.

Dit moest ik even vermelden.

Groeten jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 18:54   #8
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Re: ??????????????????????

Citaat:
Originally posted by jornkielman

ik ben me van geen kwaad bewust in ieder geval. Ik zal mijn directeur eens vragen. Dit is Dhr. van Oyen ja.
Als DO zegt dat hij Transhair amateuristisch vind dan wil ik hem bij deze graag uitnodigen voor een rondleiding in onze kliniek in Vlijmen.
Hello everybody, Ik heb deze discussie ook gevolgd en ik denk dat Do bedoeld dat hij Transhair amateuristisch vind getuige de wijze waarop Transhair zichzelf blijkbaar in deze discussie's mengt. Eerst dat voorbeeld van Corvanoyen die volgens de Webmaster nu dus inderdaad de persoon is waarvoor mensen op dit forum hem hielden, daarnaast de posting van die mevrouw Adler die overduidelijk van iemand van Transhair afkomstig was. I mean....come on! Het is toch eigenlijk niet te geloven dat een bedrijf zo'n knullig bericht in elkaar flanst om op deze slinkse en irritante wijze reclame te maken voor een of andere open dag!! IEDEREEN hiero kon zien dat die posting van iemand afkomstig moest zijn die direct belang had bij Transhair. Tjonge.....als je dan zo nodig dergelijke berichten wilt plaatsen op deze wijze.....dan doe het dan niet zooooooo opzichtig! Een bedrijf moet toch beseffen dat een dergelijke actie alleen maar AVERECHTS werkt? Zit Transhair dan zooooo verlegen om mensen voor die open dag c.q. nieuwe 'klanten' dat ze op deze wijze dit forum vervuilen? Sorry, maar ik begrijp er werkelijk helemaal niets van.

Citaat:
Ik zal jullie het verhaal besparen, maar een ding wil ik wel zeggen: In de wereld der haarklinieken is de kwaliteit van het product verreweg het belangrijkst....
. Wat bedoel je hiermee? De kwaliteit van een produkt is toch ALTIJD het belangrijkst? Of je nu in de wereld der haarklinieken verblijft, of in de wereld der fopspeentjes.

Dit moest ik even vermelden.

Groeten, Christopher.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 20:18   #9
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.247
Geslacht:
Jorn kielman

Hallo jorn,

Er is inderdaad veel misleiding in die wereld, en als jij hier op dit forum durft te beweren dat je na een haartransplantatie je haar gewoon kunt millimeteren, en dat je dan geen last hebt van een lidteken durf ik dat ook misleiding te noemen. En die modellen die daar rondlopen en "hun" verhaal vertellen op je open dag die doen dat alleen maar omdat ze er voor betaald worden. In haren of in euro's.
En jij bent je inderdaad van geen kwaad bewust.
Van je directeur weet je niks af, dat is allemaal puur toeval, en die mevrouw Adler of hoe ze in het echt dan ook maar mag heten ken je natuurlijk al helemaal niet.
Al meerdere keren is je om een reactie gevraagd, maar je reageert alleen maar als er een kans is om of iemand klant te maken of om reclame te maken. Het verhaaltje "ja ik ben dan misschien wel niet objectief maar Transhair ......" dat kennen we al.
En transhair is misschien wel een heel goed (commercieel) bedrijf
maar hoe vaker je roept dat ze zo goed zijn, hoe ongeloofwaardiger het wordt. En je baas en je collega "Adler" hebben hier ook geen goed aan gedaan.
Probeer hier nou eens op te reageren zonder dat je nu weer gaat vertellen hoe goed ze wel niet zijn, of wanneer er weer open dagen zijn, of hoeveel doktoren er wel niet werken.
Probeer het maar. Misschien dat we je dan ooit nog eens serieus nemen.

HENK
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 20:35   #10
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

even reageren:

Er is inderdaad veel misleiding in die wereld, en als jij hier op dit forum durft te beweren dat je na een haartransplantatie je haar gewoon kunt millimeteren, en dat je dan geen last hebt van een lidteken durf ik dat ook misleiding te noemen.

ANTW:heb ik dat ooit gezegd. Je kan je haar gewoon kort dragen ja. Het resultaat van het litteken is afhankelijk van o.a.: de chirurg en de huid+het aantal ingrepen wat je al hebt gehad

En die modellen die daar rondlopen en "hun" verhaal vertellen op je open dag die doen dat alleen maar omdat ze er voor betaald worden. In haren of in euro's.


ANTW: hoe kom je hierbij? modellen komen op de OPEN DAG om hun verhaal te doen. reiskosten worden vergoed ja.


Van je directeur weet je niks af, dat is allemaal puur toeval, en die mevrouw Adler of hoe ze in het echt dan ook maar mag heten ken je natuurlijk al helemaal niet.


ANTW: ik ken mijn directeur erg goed en mevrouw Adler ken ik niet nee


Al meerdere keren is je om een reactie gevraagd, maar je reageert alleen maar als er een kans is om of iemand klant te maken of om reclame te maken. Het verhaaltje "ja ik ben dan misschien wel niet objectief maar Transhair ......" dat kennen we al.


ANTW: dat is niet waar. Misschien de laatste 3 maanden wel, maar dat komt omdat ik het erg druk heb met mijn studie bedrijfskunde


En transhair is misschien wel een heel goed (commercieel) bedrijf
maar hoe vaker je roept dat ze zo goed zijn, hoe ongeloofwaardiger het wordt. En je baas en je collega "Adler" hebben hier ook geen goed aan gedaan.


ANTW: als je me niet gelooft dan hoeft dat toch ook niet. Dan moet je naar een kliniek gaan die beter is dan transhair


Probeer hier nou eens op te reageren zonder dat je nu weer gaat vertellen hoe goed ze wel niet zijn, of wanneer er weer open dagen zijn, of hoeveel doktoren er wel niet werken.


ANTW: er werken 2 vaste chirurgen: Dokter Med. Frank Neidel en Dokter MEd. Karin Leonhardt

Probeer het maar. Misschien dat we je dan ooit nog eens serieus nemen.


ANTW: vind het jammer dat ik ongeloofwaardig overkom, terwijl ik objectief wil overkomen. Weet wat er allemaal speelt in klinieken en heb heel wat resultaten voorbij zien komen. DENK IN ieder geval na als je een haartransplantatie laat uitvoeren welke kliniek je neemt. Er zijn perfecte resultaten mogelijk. Echter, dit verschilt per persoon. Als je slecht donorhaar hebt of je bent helemaal kaal met een klein donorgebied kan een haartransplantatie een verbetering zijn, maar geen perfecte opvulling. Wel als je een goed donorgebied hebt

JOrn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 21:15   #11
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.247
Geslacht:
"Heb ik dat ooit gezegd. Je kan je haar gewoon kort dragen ja. Het resultaat van het lidteken is afhankelijk van o.a; de chirurg en de huid+het aantal ingrepen wat je al hebt gehad."
Je hebt gezegd dat je je haar gewoon kon millimeteren na een haartransplantatie. Dat vindt ik misleiding.Je kunt je haar inderdaad kort dragen maar nooit zonder dat je het lidteken kunt zien. Onmogelijk. Ook al heb je maar 1 operatie gehad. Kun je voorstellen hoe het er uitziet als je er 3 of 4 hebt gehad.

"Modellen komen op de open dag om hun verhaal te doen.Reiskosten worden vergoed ja.
Dat die modellen er niets aan verdienen, sorry maar dat geloof ik niet.

"Ik ken mijn directeur erg goed en mevrouw Adler ken ik niet nee"
Als je je directeur erg goed kent, hoe kan dat dan dat je niet wist dat hij hier op dit forum even reclame zat te maken voor jullie bedrijf.Klinkt ongeloofwaardig

"maar dat komt omdat ik het erg druk heb met mijn studie bedrijfskunde"
Of je het wel of niet druk hebt dat weet ik niet, maar waarom reageer je dan wel direkt als er iets over haartransplantaties wordt geschreven, terwijl niemand je daar om vraagt. En waarom reageer je niet terwijl er om je reactie wordt gevraagd.

"Er werken 2 vaste chirurgen"
Toch weer even proberen hé.

"vind het jammer dat ik ongeloofwaardig overkom, terwijl ik objectief wil overkomen"
Dat je objectief wilt overkomen dat geloof ik heel graag.
Maar je bent het niet. Daar zit het verschil in.

"er zijn perfecte resultaten mogelijk"
Perfect wordt het nooit, omdat het er niet natuurlijk uitziet.

HENK
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 21:51   #12
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
2 dingen

1) 'perfect wordt het nooit omdat het dan niet mooi eruit ziet':

antw:Wat voor modellen heb jij gezien??

2) modellen hebben korting gekregen ja, maar dan mogen we wel hun gezicht gebruiken en wordt er van ze verwacht om langs te komen op open dagen(minimaal 2 a 3)

Jorn

PS: na 3 of 4 uitnames kan het litteken er nog steeds goed uitzien. Feit is wel dat onze chirurgen niet graag in littekens snijden waar andere chirurgen al eerder hebben behandeld. Wel als het alleen een littekencorrectie betreft. Deze worden namelijk ook frequent uitgevoerd bij ons.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys

Laatst gewijzigd door jornkielman; 11 september 2002 om 21:55
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2002, 23:45   #13
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Chris> thanks jij begrijpt wat ik bedoel, scheelt weer typewerk

Enne Jorn...............?????



stelling:
Citaat:
En die modellen die daar rondlopen en "hun" verhaal vertellen op je open dag die doen dat alleen maar omdat ze er voor betaald worden. In haren of in euro's.
antw. 1
Citaat:
hoe kom je hierbij? "Modellen komen op de open dag om hun verhaal te doen.Reiskosten worden vergoed ja
antw.2
Citaat:
modellen hebben korting gekregen ja, maar dan mogen we wel hun gezicht gebruiken en wordt er van ze verwacht om langs te komen op open dagen(minimaal 2 a 3)
Welk antwoord is het nu? Je spreekt jezelf tegen.


Citaat:
maar we hoeven echt geen OPEN DAG te houden om clienten te trekken. We zitten altijd 4 weken vol......EN de belangrijkste reclame bij ons is de mond-tot-mond reclame.
Als dat de belangrijkste reclame is waarom zet je dan op tientallen site's een oproep?, en word er gigantisch veel geld uitgegeven aan marketing?.

En zo kan ik nog wel even doorgaan...... (maar daar heb ik geen zin in).
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2002, 12:11   #14
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
laatste keer

ik heb geen zin om deze manier te blijven discussieren. Ik spreek mezelf niet tegen.
Modellen krijgen een korting als we ze mogen gebruiken op internet, de brochure en op OPEN DAGEN. Ze krijgen hiervoor een korting, echt geen 50% of een gratis behandeling.
Ze worden dus indirect betaald voor aanwezigheid dmv de gekregen korting.
VErder heb ik geen zin om mezelf te verdedigen. IEdereen moet er het zijne maar van denken. Ik weet wat transhair is en kan en that's it.

Groeten Jorn Kielman

PS: ik zal mijn reacties gewwon blijven geven op vragen en/of opmerkingen, daar ik over genoeg kennis beschik omtrent alles wat met haarproblemen te maken heeft(alopecia androgenetica in dit geval)
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2002, 15:49   #15
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Jorn

Ik twijfel niet over je kennis w.b. AA of lasertechnieken. Het enige waar ik over twijfel (en meerdere leden op dit forum) is je objectiviteit omdat je een medewerker van de bewuste kliniek bent. Ik kan me niet voorstellen dat je hier niet in kan komen.

Ook is dit forum voor mensen met een haarprobleem en niet voor mensen die zakenlijke belangen hebben omtrent haarproblemen. Als er dan achterhaalt word dat er op een zeer goedkope en slinkse wijze z.g. sluikreklame word gemaakt, dan ben je het toch wel met me eens dat je niet meer betrouwbaar overkomt?

Als je werkelijk eerlijk en betrouwbaar over wilt komen, zet hier dan ook eens neer wat er allemaal mis kan gaan met een HT en welke klachten (die jullie 100% zeker hebben gehad) jullie van jullie clienten hebben gehad ipv het te doen over laten komen dat altijd alles 100% bij jullie verloopt.

Do
Do is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.