Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 mei 2020, 19:56   #1
Anouk.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2012
Berichten: 23
Af van haarwerk: pixie cut?

Hoi allemaal,

Na 10 jaar ben ik er klaar mee. Al het gedoe rond het haarwerk. Eigenlijk al veel langer, maar ik wil nu toch de stap nemen om ervan af te zijn.

Mijn haar is heel weinig, en dun. Ik zit te denken aan een pixie cut. Zijn er vrouwen met ervaring wat voor kapsel het meest geschikt is om er nog enigszins wat van te maken? Lang vind ik sowieso niks, dat heb ik nu wel, maar dan met haarwerk. Die dunne slierten daar heeft niemand wat aan. Misschien dat er met een kort kapsel en wat styling en toppik ertegenaan... het nog een soort van acceptabel en hip kan worden.

Wat denken jullie?
Anouk. is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2020, 12:06   #2
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Smile

Hoi Anouk,
Als je het haarwerk zat ben zou ik het doen! Dan je haar verven in een onopvallende kleur waardoor het contrast tussen je hoofdhuid en haarkleur zo min mogelijk is. Volumepoeder er in (l'oreal techni art of Osis van schwarzkopf) en Toppik.
Ik denk er zelf ook over maar bij mij staat het niet denk ik. Heb 2 haarwerken liggen die ik nu eigenlijk wel moet gaan dragen want mijn haar is te dun. Dus eigenlijk het omgekeerde van jouw situatie
Marianne1 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2020, 22:31   #3
Anouk.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2012
Berichten: 23
Bedankt voor de tips! Ga dat gelijk aanschaffen om te testen voordat ik de boel afknip. Ook hier is het te dun, en wordt het een enorme stap, maar ja. Al 10 jaar eigenlijk elke dag balen om dat haar... da's ook niks. Dan kan ik beter balen maar me niet beperkt voelen. Dat hoop ik dan.

Als je er eenmaal aan begonnen bent, is het lastig de stap te zetten er weer vanaf te komen. Maar 10 jaar geleden had ik nog niet de leeftijd en het zelfvertrouwen, dat hangt vast samen, om zonder te kunnen.
Anouk. is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haarwerk weg, kort kapsel, pixie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.