Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 november 2020, 11:44   #121
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Altijd fijn een knipbeurt?
Hoe was je donor voor de HT?
Zeker! Wanneer ik naar de kapper ga is mijn haar altijd flink uit model gegroeid. Vind het daarom altijd wel fijn om naar de kapper te gaan. Voelt ook wat frisser aan dankzij de opscheertjes.

Heb helaas geen duidelijk voorbeeld van hoe mijn donor was vóór de HT. Meest duidelijke foto van mijn donor had ik gepost op #42. Misschien dat dit jou een beter beeld kan geven?
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2020, 20:41   #122
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Heb even gekeken en ik zie het nu duidelijk.
Ik dacht dat je donor door de HT wat beschadigd was maar ik zie op de foto’s van #42 dat je wat plekjes op je donor hebt waar minder haar zit.
Niets aan de hand dus, het zat er al.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2020, 23:42   #123
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Heb even gekeken en ik zie het nu duidelijk.
Ik dacht dat je donor door de HT wat beschadigd was maar ik zie op de foto’s van #42 dat je wat plekjes op je donor hebt waar minder haar zit.
Niets aan de hand dus, het zat er al.
Ik begrijp wat je bedoelt en snap ook waar je vraag vandaan komt.

Het leek er inderdaad even op dat mijn donor beschadigd was. De kapper maakte ook al zo'n opmerking van: "Omdat ik weet dat je een HT hebt gedaan, zie ik dat het iets dunner is op sommige plekken op je donor."
Het viel mij ook op dat dit eigenlijk al zo was vóór de HT.

Was me eerlijk gezegd echt nog nooit opgevallen (mijn kapper overigens ook nooit, haha). Daarnaast was er helemaal niets van te zien als ik soms een kapsel had waarbij ik het aan de achterkant wat langer droeg.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2020, 15:12   #124
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maand 4 (week 18)

Beste mensen,

Ik ben nu 4 maanden verder en vind het wel tijd om een update te geven.

Moet eerlijk zeggen dat ik er na 4 maanden wel veel minder mee bezig ben, dus een uitgebreide update zal het niet echt worden. Ook heeft dat te maken dat de situatie nu wel went en de veranderingen gewoon dagelijks minimaal zijn. Tuurlijk let ik er wel zo nu en dan op, maar uiteindelijk moet het wel zo'n beetje zijn doorgedrongen dat het echte resultaat pas later zal zijn.

Maar goed, hierbij een update van hoe de situatie er nu uitziet. Een foto zonder licht, een foto met licht en een foto met licht er vol bovenop.
Als ik de situatie vergelijk met een maand geleden, ben ik blij met de progressie. Hoop natuurlijk wel (en daar ga ik ook van uit) dat het e.e.a. nog wel voller gaat worden.

Ik vind in ieder geval dat het de goede kant opgaat! Zo lang de progressie zo daar blijft gaan, moet het goedkomen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201130_140335.jpg‎ (138,5 KB, 383x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201130_135430.jpg‎ (143,4 KB, 357x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201130_135520.jpg‎ (141,3 KB, 408x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2020, 23:08   #125
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Progressie is goed te zien vind ik.
Hoe is het met je roodheid?
Ik zie er niet veel meer van moet ik zeggen
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2021, 17:37   #126
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maand 5 (week 25)

Beste mensen,

Weet niet of het aan mij lag, maar toen ik een update wilde geven na precies 5 maanden leek het erop dat dit forum ineens uit de lucht was. Gelukkig bestaat het forum nog, dus bij deze alsnog gelukkig nieuwhaar en een verlate update!

De vervelendste periode is toch na 3 maanden, omdat je niet direct ziet waar je op hoopt. Ook was mijn haar in die periode toch wel nóg minder dan vóór de HT.
Na 4 maanden kan ik beloven dat het echt leuk gaat worden!
@Harryhak heb helemaal geen last meer gehad van roodheid (eigenlijk al na 2 maanden niet).

Het haar wordt steeds langer en dikker, waardoor de kaalheid steeds minder te zien is. Het valt mensen helemaal niet eens op dat ik een HT ben ondergaan en ik durf gewoon vol zelfvertrouwen onder fel licht te staan.

Uiteraard ben ik nog niet tevreden met de huidige situatie, omdat het nog klein beetje doorschijnend is en ik er vanuit ga dat er nog veel meer gaat komen. Neemt niet weg dat ik wel erg blij ben met hoe het er nu uitziet t.o.v. vóór de HT en na 3 maanden.

Het liefst had ik nog een frisse opscheertje gedaan, maar ik kan helaas nog even niet naar de kapper vanwege de COVID-maatregelen. Zie de foto's hieronder
(NOOT: heb overigens mijn haar nat gemaakt en ben ook onder het licht gaan staan).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210112_151150.jpg‎ (143,9 KB, 371x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210112_151256.jpg‎ (142,0 KB, 306x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210112_151332.jpg‎ (143,3 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210112_151342.jpg‎ (138,3 KB, 271x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2021, 19:21   #127
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Ziet er goed uit tot hoe kort kun je donor haren militeren?

Laatst gewijzigd door Henk; 22 januari 2021 om 19:21 Reden: Onnodige link verwijderd
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2021, 13:27   #128
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
Beste mensen,

Weet niet of het aan mij lag, maar toen ik een update wilde geven na precies 5 maanden leek het erop dat dit forum ineens uit de lucht was. Gelukkig bestaat het forum nog, dus bij deze alsnog gelukkig nieuwhaar en een verlate update!

De vervelendste periode is toch na 3 maanden, omdat je niet direct ziet waar je op hoopt. Ook was mijn haar in die periode toch wel nóg minder dan vóór de HT.
Na 4 maanden kan ik beloven dat het echt leuk gaat worden!
@Harryhak heb helemaal geen last meer gehad van roodheid (eigenlijk al na 2 maanden niet).

Het haar wordt steeds langer en dikker, waardoor de kaalheid steeds minder te zien is. Het valt mensen helemaal niet eens op dat ik een HT ben ondergaan en ik durf gewoon vol zelfvertrouwen onder fel licht te staan.

Uiteraard ben ik nog niet tevreden met de huidige situatie, omdat het nog klein beetje doorschijnend is en ik er vanuit ga dat er nog veel meer gaat komen. Neemt niet weg dat ik wel erg blij ben met hoe het er nu uitziet t.o.v. vóór de HT en na 3 maanden.

Het liefst had ik nog een frisse opscheertje gedaan, maar ik kan helaas nog even niet naar de kapper vanwege de COVID-maatregelen. Zie de foto's hieronder
(NOOT: heb overigens mijn haar nat gemaakt en ben ook onder het licht gaan staan).

Het begint er goed uit te zien!
Ben je begonnen met medicatie of heb je dat links laten liggen?
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2021, 15:23   #129
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Hoe is het verder met je donor man???
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2021, 10:57   #130
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
@sernea @vortex Thanks!

Zelf merk ik helemaal niets negatiefs van mijn donor. Wellicht komt dat door de lengte van mijn haren op dit moment. Ik kan niet wachten op een knipbeurt met een lekker opscheertje, misschien dat er dan meer over te zeggen is.

Verder waren de enige medicatie die ik nam de antibiotica en ontstekingsremmers na de HT.
Na 3 maanden deed ik de XL Hair behandeling, verdeeld over 2 maanden.
Het enige wat ik wel dagelijks slik zijn de supplementen: biotine, selenium/zink en biergist.

Vanmiddag ga ik weer naar dr kliniek voor controle na 6 maanden alweer. De foto's zal ik die dan gemaakt zullen worden zal ik dan weer gaan delen.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2021, 10:58   #131
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
@sernea @vortex Thanks!

Zelf merk ik helemaal niets negatiefs van mijn donor. Wellicht komt dat door de lengte van mijn haren op dit moment. Ik kan niet wachten op een knipbeurt met een lekker opscheertje, misschien dat er dan meer over te zeggen is.

Verder waren de enige medicatie die ik nam de antibiotica en ontstekingsremmers na de HT.
Na 3 maanden deed ik de XL Hair behandeling, verdeeld over 2 maanden.
Het enige wat ik wel dagelijks slik zijn de supplementen: biotine, selenium/zink en biergist.

Vanmiddag ga ik weer naar dr kliniek voor controle na 6 maanden alweer. De foto's zal ik die dan gemaakt zullen worden zal ik dan weer gaan delen.
Je slikt dus geen finasteride en gebruikt geen minoxidil?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2021, 10:10   #132
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Je slikt dus geen finasteride en gebruikt geen minoxidil?
Klopt idd. Geen Finasteride en Minoxidill. Dat is meer omdat ik allerlei vormen van medicatie met mogelijke bijwerkingen zolang mogelijk wil uitstellen, aangezien ik op één of ander manier tijdens de laatste keren dat ik iets innam last had van bijwerkingen.
Ik sluit Fina en Mino niet per definitie uit, maar probeer het eerst nog zoveel mogelijk met supplementen.
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2021, 00:14   #133
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maand 6 (week 25)

Beetje late update, maar op zaterdag 23 januari had ik weer een controle bij de kliniek, omdat het 6 maanden geleden is dat ik een HT ben ondergaan.

Weet nog dat het een fijn gesprek was en dat ik weer via zo'n micro camera mijn grafts zaf uitvergroot. Weer tof om te zien.

Hierbij nog de foto's die toen werden gemaakt.
(Let niet op dat plukje dat uitsteekt. Had geen gel in m'n haar gedaan).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210220_225903.jpg‎ (74,3 KB, 160x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210220_225940.jpg‎ (148,9 KB, 129x gelezen)
Bestandstype: jpeg Controle (4).jpeg‎ (77,0 KB, 115x gelezen)
Bestandstype: jpeg Controle (7).jpeg‎ (101,3 KB, 162x gelezen)
Bestandstype: jpeg Controle (3).jpeg‎ (78,9 KB, 103x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2021, 00:27   #134
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Maand 6 week 28)

Ik weet het, ik loop idd wat achter met m'n updates.

Deze foto's zijn ook alweer van een tijdje terug: 12 februari 2021 om precies te zijn.
Omdat ik die dag weer reden had om spul in mn haar te doen, dacht ik: "Laat ik maar gelijk wat foto's maken voor een tussentijdse update voor hier."

Ik probeer vanaf eind deze maand op de exacte update datum een update te geven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210220_231900.jpg‎ (149,7 KB, 219x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210220_232000.jpg‎ (146,7 KB, 168x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210220_232045.jpg‎ (145,7 KB, 165x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210220_232519.jpg‎ (145,9 KB, 140x gelezen)

Laatst gewijzigd door mjds; 21 februari 2021 om 00:29
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2021, 07:46   #135
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Je hebt dik haar en het dekt ook goed man! Ziet er goed uit
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.