Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 augustus 2017, 20:00   #46
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge1977 Bekijk bericht
Morientes,


Dat ziet er heel goed uit.
bij de Belgische en Nederlandse Klinieken zien de donor gebieden er veeeel beter uit dan de Turkse.
dat mag ik helaas zelf ondervinden want zit op dezelfde dagen als jou ongeveer

gr
Dat komt omdat bij Belgische en Nederlandse klinieken rekening wordt gehouden met het maximaal te oogsten grafts zonder het donorgebied te beschadigen.

Bij veel Turkse klinieken zie je dat het gebied waaruit wordt geoogst een stuk kleiner is en het aantal uitgenomen grafts/cm2 dus hoger ligt (lees: meer trauma aan de huid)
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2017, 22:14   #47
Dodge1977
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Denk eerder dat de klinieken bij ons de tijd ervoor nemen .
En in Turkije er zomaar op los wordt geplukt.
Hopelijk kan ik binnen 5 maanden zeggen dat ik mis ben .

Gr
Dodge1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2017, 23:24   #48
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge1977 Bekijk bericht
Denk eerder dat de klinieken bij ons de tijd ervoor nemen .
En in Turkije er zomaar op los wordt geplukt.
Hopelijk kan ik binnen 5 maanden zeggen dat ik mis ben .

Gr
Ik denk dat het bij jou wel hersteld, echter duurt dit langer omdat ze op een kleinere dichtheid de grafts eruit gehaald hebben.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2017, 16:42   #49
Diig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2017
Berichten: 3
Geslacht:
Fijne thread. Ik volg je verhaal met veel aandacht mee!
Diig is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2017, 22:51   #50
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ben na zoveel jaren nog steeds tevreden had toendertijd ook een behandeling gedaan 2000grafts bij Prohair zie foto in bijlagen situatie nu, alleen een beetje jammer dat ik ergens op andere websites mijn foto voorbij zag komen zonder mijn toestemming.

O.a mijn hele eet en levensstijl onder de schop genomen dit heeft er zeker voor gezorgd dat alles nu echt stabiel blijft ,geen pilletjes,geen supplementen alles weggegooid en veganistisch gaan leven met voornamelijk vers fruit in mijn voedingspatroon en mediteren en stres zoveel mogelijk vermijden of mee leren omgaan

Mijn haar en hoofdhuid is zoveel beter vergeleken met jaren terug altijd ontstoken,schilfers met veel haaruitval om gek van te worden.

2011 HT gedaan http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29641

Hopelijk krijg je een mooi eindresultaat!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Jordy.jpg‎ (43,4 KB, 412x gelezen)
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 8 augustus 2017 om 23:07
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2017, 00:08   #51
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ben na zoveel jaren nog steeds tevreden had toendertijd ook een behandeling gedaan 2000grafts bij Prohair zie foto in bijlagen situatie nu, alleen een beetje jammer dat ik ergens op andere websites mijn foto voorbij zag komen zonder mijn toestemming.

O.a mijn hele eet en levensstijl onder de schop genomen dit heeft er zeker voor gezorgd dat alles nu echt stabiel blijft ,geen pilletjes,geen supplementen alles weggegooid en veganistisch gaan leven met voornamelijk vers fruit in mijn voedingspatroon en mediteren en stres zoveel mogelijk vermijden of mee leren omgaan

Mijn haar en hoofdhuid is zoveel beter vergeleken met jaren terug altijd ontstoken,schilfers met veel haaruitval om gek van te worden.

2011 HT gedaan http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29641

Hopelijk krijg je een mooi eindresultaat!
Thanks Jordy. Mooi resultaat heb je behaald, kan me goed voorstellen dat je er erg gelukkig mee bent.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2017, 11:35   #52
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Update 1 maand

Het al weer een maand geleden dat ik behandeld ben, de tijd is echt snel gegaan moet ik zeggen.

Inmiddels zijn bijna alle getransplanteerde haren uitgevallen en ben ik weer terug bij af. De huid is nog licht rosé, maar niet overdreven opvallend. Mijn haar groeit al weer ontzettend hard, en het donorgebied zie je dan ook niks meer van.

Ben al weer 2 weken aan het werk, en heb me er goed doorheen geslagen. Collega's zeiden alleen van "hé naar de kapper geweest?" en dergelijke opmerkingen. Gewoon hoofd omhoog en je antwoordje klaar hebben. Als iemand me direct gevraagd had of ik een transplantatie gedaan had, had ik het wel verteld.

Wat mij opvalt en dit is niet goed te zien op de foto's is dat ik best nog veel stoppels zie en voel van de getransplanteerde haren. Verder is de huid nog wat bobbelig.

Al zo'n kleine 2 weken aan de Dualgen 15% + s'avonds en Essengen 6% s'ochtends. Dit bevalt goed, heb geen last van inflammation meer, en hoop dat het wat kan helpen op het achterhoofd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Maand 1 implantatiegebied.jpg‎ (105,2 KB, 702x gelezen)
Bestandstype: jpg Maand 1 donor.jpg‎ (134,5 KB, 530x gelezen)
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2017, 17:56   #53
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Wat mij opvalt en dit is niet goed te zien op de foto's is dat ik best nog veel stoppels zie en voel van de getransplanteerde haren. Verder is de huid nog wat bobbelig.
Dit herken ik. Ik voel en zie bij mij ook stoppels van de getransplanteerde haren. Ook is de huid soms wat bobbelig. Heel anders de foto's van 20 dagen en na een maand bij jou nu bijna alles is uitgevallen. Dat was bij mij al wat eerder.

Nu duimen op een snelle terugkeer
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2017, 20:25   #54
Dodge1977
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Hoi lotgenoten,

Ik ben iets meer dan een maand ver.
Donor gebied jeukt redelijk en begint er iets beter uit te zien.
morientes je mag echt blij zijn met je donor gebied
Dodge1977 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2017, 21:30   #55
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Thanks Jordy. Mooi resultaat heb je behaald, kan me goed voorstellen dat je er erg gelukkig mee bent.
Bedankt!
Succes met je herstel he.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2017, 11:33   #56
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
2 maanden update

Iets langer dan 2 maanden is het nu geleden dat ik een haartransplantatie bij Prohair heb ondergaan. Heb wel in de gaten gekregen dat je erg geduldig moet zijn .

Ik ben inmiddels een keer naar de kapper geweest en deze zag al aardig wat nieuwe haartjes groeien. Dit zie en voel ik ook als ik over het implantatiegebied ga. Het is nog heel iets rood maar dit wordt elke keer iets beter.

Op naar de 3 maanden update
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Maand 2 donor.jpg‎ (131,6 KB, 401x gelezen)
Bestandstype: jpg Maand 2 implantatiegebied.jpg‎ (146,2 KB, 613x gelezen)
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2017, 22:28   #57
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Iets langer dan 2 maanden is het nu geleden dat ik een haartransplantatie bij Prohair heb ondergaan. Heb wel in de gaten gekregen dat je erg geduldig moet zijn .

Ik ben inmiddels een keer naar de kapper geweest en deze zag al aardig wat nieuwe haartjes groeien. Dit zie en voel ik ook als ik over het implantatiegebied ga. Het is nog heel iets rood maar dit wordt elke keer iets beter.

Op naar de 3 maanden update
Mooi herstel van de donor. Je ziet vrijwel niet dat dar 3000 grafts uit zijn genomen. Denk dat de operatie een behoorlijke impact op je systeem gehad heeft, getuige het feit dat er nog wat rode huid te zien is. Misschien is dat ook wel de reden dat er nog niet zoveel hergroei is, dat het lichaam zich nog wat aan het herstellen is.

Verder valt op dat je met langer haar de situatie in het middenstuk en de kruin goed kunt verhullen, maar nu het zo kort is zie je dat daar toch ook een heleboel weg is. Heb je al plannen voor een vervolg ht? Denk dat er uiteindelijk nog wel 3000 grafts inkunnen om echt weer een volle bos haar te krijgen. Wat in jouw geval natuurlijk een mooi resultaat zou moeten opleveren gezien de kwaliteit van je donor.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2017, 20:30   #58
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Mooi herstel van de donor. Je ziet vrijwel niet dat dar 3000 grafts uit zijn genomen. Denk dat de operatie een behoorlijke impact op je systeem gehad heeft, getuige het feit dat er nog wat rode huid te zien is. Misschien is dat ook wel de reden dat er nog niet zoveel hergroei is, dat het lichaam zich nog wat aan het herstellen is.

Verder valt op dat je met langer haar de situatie in het middenstuk en de kruin goed kunt verhullen, maar nu het zo kort is zie je dat daar toch ook een heleboel weg is. Heb je al plannen voor een vervolg ht? Denk dat er uiteindelijk nog wel 3000 grafts inkunnen om echt weer een volle bos haar te krijgen. Wat in jouw geval natuurlijk een mooi resultaat zou moeten opleveren gezien de kwaliteit van je donor.
Dat is dus even de vraag. Ik was, doordat ik een goede dekking heb met langer haar, me niet eens bewust dat het middenstuk ook al een stuk dikker was. Ik heb in ieder geval Dualgen 15 plus aan mijn regime toegevoegd in de hoop hier wat terug te winnen.

Plannen voor een vervolg HT zijn er dus zeker nog niet, ik wil eerst afwachten wat deze HT voor me doet voordat ik wat verder plan. Hoop een bevredigend resultaat te halen. Denk trouwens niet dat veel mensen na 2 maanden al veel hergroei hebben toch?
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2017, 20:52   #59
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Ik iig nog niet

Wel wat bobbeltjes en haartjes her der...
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2017, 14:48   #60
kimsmons2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2016
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Dat komt omdat bij Belgische en Nederlandse klinieken rekening wordt gehouden met het maximaal te oogsten grafts zonder het donorgebied te beschadigen.

Bij veel Turkse klinieken zie je dat het gebied waaruit wordt geoogst een stuk kleiner is en het aantal uitgenomen grafts/cm2 dus hoger ligt (lees: meer trauma aan de huid)
Ik denk dat je absoluut gelijk hebt!

Trouwens, ik moet telkens ik hier ben opnieuw kijken naar jouw resultaat Haircoach. Gewoon supergeweldig uitstekend de max geweldige job van de mensen van Prohairclinic!
kimsmons2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.