Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2021, 20:45   #1
Jaggler
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2021
Berichten: 6
Geslacht:
Exclamation FUE Sapphire 4900 grafts - Zelis medical tours

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag mijn ervaring delen over mijn tripje Istanbul en de bijbehorende haartransplantatie.

Op 28 maart ben ik van Amsterdam uit vertrokken naar Istanbul international airport. Meteen bij de gate leerde ik Zelis, Hakim en de rest van de groep kennen. Allemaal hele leuke mensen! Helaas was onze eerste vlucht geannuleerd, maar konden we meteen dezelfde avond met een andere vlucht naar Turkije. Eenmaal aangekomen stonden de transfers klaar om ons naar het hotel te brengen.

Gelukkig kwamen we redelijk laat aan en geld er op zondag een lockdown in Turkije. Het was dus lekker rustig op de weg en waren we snel in het hotel. Nog maar 1 nachtje slapen voordat ik mijn haartransplantatie kreeg!

De volgende ochtend om half 8 op en rond 8:45 naar de kliniek, samen met Zelis. Zij vertaald alles netjes en kijkt even goed mee of de haarlijn passend is. Vervolgens werden er wat strepen op mijn hoofd gezet en voordat ik het wist was ik kaal. Eenmaal op de behandel tafel kreeg ik de verdoving in mijn hoofd, dit vond ik van de hele behandeling het vervelendste.

Maar goed, zodra de verdoving werkt voel je er niks meer van. De dokter had haar 4900 grafts bij elkaar en begon met de incisies maken. Inmiddels was het een uur of 13:00 en gingen we pauzeren. Ik kreeg wat lekkers te eten en 20 minuten later gingen we meteen verder. Ze gingen de grafts plaatsen! Ongeveer 5 uur later, 3 dutjes en 4900 grafts terug in mijn hoofd waren ze klaar. Zelis stond me op te wachten voor een eind gesprek met de arts. Ze keek nog even grondig alles na, ik kreeg wat uitleg en medicijnen en we mochten gaan.

Lekker moe en met een soort pamper op mijn achterhoofd heb ik lekker wat gegeten op mijn hotel kamer. Vrij snel daarna even opgefrist en naar bed. De dag erop (vandaag) moest ik weer op tijd op voor de pcr test. Als het goed is krijg ik daar vanavond nog de uitslag van (hopelijk negatief) zodat ik morgen terug naar Hollandia kan. Na de pcr test heb ik nog even wat van Istanbul kunnen proeven, hier is verder alles open. Om 15:00 kwamen Hakim en Zelis me halen in het hotel de luier mocht van mijn achterhoofd en kreeg ik mijn eerste wasbeurt. Ook dit was allemaal weer super goed geregeld. Zelis ging weer mee voor de vertaling en de arts verzorgde de wasbeurt en nog een controle.

Slapen ging de eerste nacht redelijk. Ik laat me verassen hoe het zonder verband gaat vannacht. Zelis heeft inmiddels ook een website www.zelis-medicaltours.nl. Mochten jullie twijfelen over de behandeling hier, dan is dat zeker nergens voor nodig. Ik geef Zelis ⭐⭐⭐⭐⭐.

Zelis en Hakim, bedankt voor de goede zorgen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-604b00c1035fcb54ad879cd937c81006-V__01.jpg‎ (93,6 KB, 142x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-2fb4b708162a6d31e67211d5da23c4d5-V__01.jpg‎ (98,5 KB, 143x gelezen)
Jaggler is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2021, 20:22   #2
Drieko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Dat is een aardig verschil 👍🏻 Leuk om te lezen dat de behandeling je goed is bevallen. Veel succes met het herstel 💪🏼
Drieko is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2021, 09:26   #3
Brent
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Bedankt voor het delen van je ervaring. Resultaat ziet er goed uit! Hoe gaat het met je donor gebied? Ik zag op hun website dat een HT €1500 euro kost Dat is niet veel. Je grafts zijn erin gezet door een arts lees ik. Hoe zag de kliniek eruit?

Laatst gewijzigd door Brent; 1 april 2021 om 09:29
Brent is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2021, 19:19   #4
Jaggler
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2021
Berichten: 6
Geslacht:
Hey Brent,

Is zeker niks van te zeggen voor die prijs. Daarvoor verblijf je ook nog in een 4 sterren hotel. Vlucht zit er niet bij. Kliniek ziet er prima uit. Deze bevind zich op de 10de verdieping van een ziekenhuis.

M'n donor gebied is op het moment nog wat gevoelig met wassen, heb ook nog wat last van vocht. Maar dit trekt wel weer bij. De arts heeft de grafts eruit gehaald en de incisies gemaakt. Erin zetten werd door haar 6 collega's gedaan(ze wisselen af) geen artsen. Maar wel allemaal jaren ervaring.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brent Bekijk bericht
Bedankt voor het delen van je ervaring. Resultaat ziet er goed uit! Hoe gaat het met je donor gebied? Ik zag op hun website dat een HT €1500 euro kost Dat is niet veel. Je grafts zijn erin gezet door een arts lees ik. Hoe zag de kliniek eruit?
Jaggler is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2021, 20:44   #5
Brent
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2021
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaggler Bekijk bericht
Hey Brent,

Is zeker niks van te zeggen voor die prijs. Daarvoor verblijf je ook nog in een 4 sterren hotel. Vlucht zit er niet bij. Kliniek ziet er prima uit. Deze bevind zich op de 10de verdieping van een ziekenhuis.

M'n donor gebied is op het moment nog wat gevoelig met wassen, heb ook nog wat last van vocht. Maar dit trekt wel weer bij. De arts heeft de grafts eruit gehaald en de incisies gemaakt. Erin zetten werd door haar 6 collega's gedaan(ze wisselen af) geen artsen. Maar wel allemaal jaren ervaring.
Mooi, klinkt goed. Ben benieuwd naar je voortgang de komende tijd.
Brent is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.