Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 januari 2022, 07:50   #1
myflox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Slechte ervaring Veldhoven

Hallo allemaal. Meestal ben ik niet zo van het reageren en het plaatsen van reviews, maar ik wilde toch even wat kwijt.
Begin 2019 heb ik mijn eerste HT bij Kliniek Veldhoven ondergaan. Er zijn toen ruim 1800 grafts geplaatst.
Echter bleef het wederzijds gewenste resultaat uit.
Ik heb toen in overleg met de behandelend arts overleg gehad en uiteindelijk besloten een 2e HT te doen bij Kliniek Veldhoven. Dit was eind 2020.
Toen hebben zij ruim 2400 grafts geplaatst.
Ook dit resultaat was zeer slecht.

Inmiddels is mijn donorgebied flink uitgedund en heb ik nog steeds kale plekken op mijn hoofd. Dit terwijl Kliniek Veldhoven mij zowel bij de 1e als de 2e behandeling had gegarandeerd dat de kale plekken volledig opgevuld zouden worden.

Ik heb bij de eindcontrole van de 2e HT aangegeven dat ik zeer ontevreden ben en dat ik iets van een compensatie verwacht vanuit hun kant. Ik heb namelijk tweemaal flink in de buidel moeten tasten om deze HT's te kunnen uitvoeren.

Het enige wat zij mij momenteel bieden is een 3e behandeling 'tegen gereduceerd tarief'. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord, omdat ik geen donorgebied meer heb en ik anders ook dáár kale plekken krijg.
Mijn voorstel voor een geldrestitutie slaan zij direct af.

Ik vind dit erg onprofessioneel en dit laat zien dat zij de klanttevredenheid niet hoog in het vaandel hebben staan.

Als ik dit van te voren had geweten, had ik absoluut geen HT bij Kliniek Veldhoven gedaan, maar misschien eerder bij een gerenommeerde kliniek in Turkije. 1 omdat het daar de helft goedkoper is en 2 omdat de resultaten daar zeer goed zijn (meerdere mensen uit mijn vriendinkring zijn daar geweest met een prachtig resultaat. Daarnaast zie je op internet ook goede recensies en resultaten).
myflox is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2022, 14:27   #2
TW2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2020
Berichten: 8
Geslacht:
@myflox: Enig idee hoe het komt dat het resultaat niet naar wens is? Contractueel moeten er toch x grafts per cm2 geplaatst zijn?

Heb zelf mijn HT bij Veldhoven laten doen. De eerste keer dat ik er kwam bleek ik eczeem op mijn achterhoofd te hebben. Zonder problemen stelde ze voor het een week te verschuiven. Vond het juist zeer klantvriendelijk
TW2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2022, 00:37   #3
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Dat zal gissen zijn denk ik. Als de grafts bijvoorbeeld onzorgvuldig worden geëxtraheerd/uitgenomen/geoogst zijn waarbij de haarwortels (deels) worden doorgesneden (zgn. transected grafts), dan kun je het wortelloze haartje transplanteren wat je wilt, maar na de shock loss groeit 'ie niet meer terug natuurlijk. Als deze transection rate niet op zo'n 5% ligt zoals bij kundige behandelaars, maar op 30-40% of erger, dan ga je dat wel merken in het uiteindelijke resultaat.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2022, 19:24   #4
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ben wel heel benieuwd of je ook een aantal foto's hebt hiervan. Het komt op mij nu heel erg over alsof je een account hebt aangemaakt om Veldhoven in een slecht daglicht te plaatsen en om een promotie plaatje te houden voor Turkse klinieken.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2022, 17:50   #5
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Ben wel heel benieuwd of je ook een aantal foto's hebt hiervan. Het komt op mij nu heel erg over alsof je een account hebt aangemaakt om Veldhoven in een slecht daglicht te plaatsen en om een promotie plaatje te houden voor Turkse klinieken.
Mee eens. We willen alle mooie resultaten graag zien, maar de slechte ook...
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.