Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 3 februari 2014, 19:43   #1
baldinbald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2013
Berichten: 5
Inhammen indichten - 26 jaar

De situatie is als volgt:

Medicatie:
Ik zit al 1.5 jaar aan de finasteride. Minoxidil zat ik een jaartje, maar 5 maand geleden gestopt wegens bijwerkingen, en weinig resultaat. Ik krijg het idee dat ik weinig positief effect ervan gehad heb, en minimaal verlies achter het stoppen... In het terugkijken had ik er beter aan gebleven, om toch een extra bescherming te hebben tegen toekomstig verlies... Ik ben van plan om permanent aan de finas te zitten, aangezien ik er geen sides van heb...

Ik denk dat mijn verlies al stabiel is sinds een aantal jaren, als ik terugkijk naar foto's van toen ik 21-22 was, had ik diezelfde kuthaarlijn. Dus kan het zijn dat dit gewoon een eenmalig iets was?

Ik ben van plan om conservatief te gaan, de haarlijn niet verlagen, enkel de inhammen met een zo laag mogelijk aantal grafts indichten en restoreren tot een volwassen haarlijn, niet een jeugdhaarlijn. Op deze manier heb ik nog opties indien ik dan toch nog kaler word in de toekomst.

Ik ben van plan om dit in turkije te doen, bij Esteworld.

Nog een vraagje, ik ben van plan om terug aan de minox te gaan na de transplantatie, om extra bescherming te hebben tegen toekomstig verlies. Is dit wel een goed idee, sinds ik er al 5 maand af ben? De eerste keer toen ik aan minox begin had ik geen shed...

Eerste foto is 1.5 jaar terug, 2de foto is week terug.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6MNg1.jpg‎ (81,8 KB, 233x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20140203_180257.jpg‎ (136,5 KB, 259x gelezen)
baldinbald is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.