Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2012, 16:43   #1
Thomas89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 2
FUE-haartransplantatie vie Medical Travel Service

De behandeling is zeer goed verlopen. Totaal geen pijn tijdens de behandeling, het enige wat je voelt zijn een paar prikken van de verdoving. Tijdens de behandeling wordt continue bij verdoofd, maar die prikken voel je al niet meer.

De arts is ontzettend aardig en de assistenten zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is bespreekbaar en je wordt goed op je gemak gesteld. Napijn heb ik nagenoeg niet gehad. Het eindresultaat weet ik pas over een paar maanden, maar ik ben nu al zeer enthousiast en positief. Mocht je nog twijfelen, ik zeg doen!

De voor-en na foto geeft het resultaat na 1 week.
Thomas89 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 17:47   #2
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas89 Bekijk bericht
De behandeling is zeer goed verlopen. Totaal geen pijn tijdens de behandeling, het enige wat je voelt zijn een paar prikken van de verdoving. Tijdens de behandeling wordt continue bij verdoofd, maar die prikken voel je al niet meer.

De arts is ontzettend aardig en de assistenten zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is bespreekbaar en je wordt goed op je gemak gesteld. Napijn heb ik nagenoeg niet gehad. Het eindresultaat weet ik pas over een paar maanden, maar ik ben nu al zeer enthousiast en positief. Mocht je nog twijfelen, ik zeg doen!

De voor-en na foto geeft het resultaat na 1 week.
Ik vind dat Medical Travel Service één groot eigen topic moet krijgen. Dan hoeven jullie ook niets steeds opnieuw te registereren. Die hele procedure elk keer opnieuw volgen, altijd weer een gebruikersnaam bedenken. Dat lijkt me erg vervelend. Dit kan veel makkelijker.

Dit ziet er ook helemaal niet uit als Thomas89, meer als Yusuf89.


Deze kunnen er bijgevoegd worden. Zijn allemaal ook zeer tevreden. Ik ben ook blij. Alleen zonde dat het altijd bij 1 bericht blijft.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30327

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 17:58   #3
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs down

De reclame spat er vanaf en je moet idd maar zo wanhopig zijn om elke keer een account aan te maken of laten maken door ht-patienten om jouw kliniek maar weer gratis te[laten] promoten hier en dan nooit meer wat van je te laten horen hmmmmm
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 18:10   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik begrijp dit ook niet zo goed. Door steeds maar 1 keer te komen om de behandeling aan te prijzen wordt het eerder een soort anti-reclame. We moeten er wel van uit gaan dat daarna de ontevredenheid over het verdere herstel toeneemt, dat mensen doodongelukkig zijn van het eindresultaat en dat ze daarom nooit meer een follow-up geven ...

Maar goed, Thomas, ook het voordeel van de twijfel ... hou ons op de hoogte ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 21:55   #5
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Komaan AnthonieH, geloof je er echt nog in?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 22:19   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Komaan AnthonieH, geloof je er echt nog in?
Natuurlijk niet, maar waarom zou ik antireclame weg halen?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2012, 12:14   #7
Thomas89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Ik vind dat Medical Travel Service één groot eigen topic moet krijgen. Dan hoeven jullie ook niets steeds opnieuw te registereren. Die hele procedure elk keer opnieuw volgen, altijd weer een gebruikersnaam bedenken. Dat lijkt me erg vervelend. Dit kan veel makkelijker.

Dit ziet er ook helemaal niet uit als Thomas89, meer als Yusuf89.


Deze kunnen er bijgevoegd worden. Zijn allemaal ook zeer tevreden. Ik ben ook blij. Alleen zonde dat het altijd bij 1 bericht blijft.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30327

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...hlight=medical
Beste Expert,

Ik vind het vervelend om hier te lezen dat er getwijfeld wordt aan de oprechtheid van mijn ingestuurde ervaring. Ik heb wel degelijk een haartransplantatie ondergaan in Istanbul en ben tevreden over de manier waarop Medical travel service dit geregeld heeft.
Ik deel mijn ervaring om anderen te helpen maar heb alleen geen behoefte om te reageren op vragen en opmerkingen.

Gr. Thomas89
Thomas89 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 14:02   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Dringend verzoek onze richtlijnen te respecteren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas89 Bekijk bericht
De behandeling is zeer goed verlopen. Totaal geen pijn tijdens de behandeling, het enige wat je voelt zijn een paar prikken van de verdoving. Tijdens de behandeling wordt continue bij verdoofd, maar die prikken voel je al niet meer.

De arts is ontzettend aardig en de assistenten zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is bespreekbaar en je wordt goed op je gemak gesteld. Napijn heb ik nagenoeg niet gehad. Het eindresultaat weet ik pas over een paar maanden, maar ik ben nu al zeer enthousiast en positief. Mocht je nog twijfelen, ik zeg doen!

De voor-en na foto geeft het resultaat na 1 week.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas89 Bekijk bericht
Beste Expert,

Ik vind het vervelend om hier te lezen dat er getwijfeld wordt aan de oprechtheid van mijn ingestuurde ervaring. Ik heb wel degelijk een haartransplantatie ondergaan in Istanbul en ben tevreden over de manier waarop Medical travel service dit geregeld heeft.
Ik deel mijn ervaring om anderen te helpen maar heb alleen geen behoefte om te reageren op vragen en opmerkingen.

Gr. Thomas89
Dat er door onze leden getwijfeld wordt is niet zonder reden, zeker als na onderzoek blijkt dat de bovenstaande postings vanaf dezelfde PC zijn gepost als de onderstaande postings van 'banjo':

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...334#post311334
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...365#post311365
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...371#post311371

... waarin wederom de betreffende haarkliniek wordt 'gepromoot'. Wij staan open om een uitleg hierover te verkrijgen.

En als laatste het volgende advies:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas89 Bekijk bericht
De voor-en na foto geeft het resultaat na 1 week.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas89 Bekijk bericht
Ik deel mijn ervaring om anderen te helpen maar heb alleen geen behoefte om te reageren op vragen en opmerkingen. Gr. Thomas89
Het posten van 1 enkele posting -met daarin een directe link naar de betreffende voor en na foto's op de site van de kliniek- met daarbij de opmerking om geen moeite te willen doen om in te gaan op vragen en opmerkingen, zal op 9 van de 10 leden en bezoekers van HaarWeb vanzelfsprekend overkomen als verkapte reclame. En in dit overzicht van 'Expert': http://www.haarweb.nl/forum/showthre...327#post307327 (dankjewel, 'Expert')! kan iedereen zien hoe doorzichtig deze werkwijze nu onderhand aan het worden is.

Recentelijk hebben wij een andere kliniek op de vingers moeten tikken: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...625#post304625. Wat voor ABC-Clinic geldt, geldt óók voor Medical Travel Service: dit soort sluikreclame staan wij NIET toe op HaarWeb. Dit soort gedrag (het veelvuldig posten van 1 enkele lovende posting over de kliniek onder diverse accounts, zonder ook maar de moeite te nemen om actief deel te nemen aan discussies) toont niet alleen een gebrek aan respect voor onze richtlijnen, maar ook een gebrek aan respect voor onze leden die op zoek zijn naar een betrouwbare kliniek met dito oplossing. Onze richtlijnen zijn er daarom niet voor niets!

Het bovenstaande gedrag wordt door ons c.q. onze leden niet gewaardeerd en getolereerd.

Medical Travel Service heeft de keuze om een betaalde advertentie op HaarWeb te plaatsen en zich op die manier op een professionele wijze te profileren op HaarWeb.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 augustus 2012 om 14:33
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 20:00   #9
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Eindelijk eens een opruiming..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 20:26   #10
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Goed bezig! werd ergens ook wel tijd met die oneindige reclame!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 21:41   #11
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Eindelijk eens een opruiming..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Goed bezig! werd ergens ook wel tijd met die oneindige reclame!
Bedankt voor jullie feedback, dZinee en jord-y!

Wij horen erg graag feedback van onze leden, óók als deze kritisch zijn naar onze kant toe. Dat geeft ons nl. inzicht in hoe onze leden HaarWeb beleven en wat wij eventueel kunnen verbeteren.

In dit geval bijvoorbeeld ben ik het geheel met jullie eens dat wij dit soort misbruik van HaarWeb sneller en krachtiger moeten aanpakken. En zoals jullie zien (zoals hier, hier en hier) gebeurd dit vanaf NU dan ook.

Blijf alsjeblieft zoveel mogelijk melden aan ons via de Report button , aangezien wij (met de weinige Moderators die wij hebben, die al hun uiterste best doen in hun eigen vrije tijd) niet alles zelf kunnen bijbenen. M.b.t. het forummanagement zijn wij mede afhankelijk van jullie hulp. Thanks!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 augustus 2012 om 08:45
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 18:24   #12
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Het posten van 1 enkele posting -met daarin een directe link naar de betreffende voor en na foto's op de site van de kliniek- met daarbij de opmerking om geen moeite te willen doen om in te gaan op vragen en opmerkingen, zal op 9 van de 10 leden en bezoekers van HaarWeb vanzelfsprekend overkomen als verkapte reclame. En in dit overzicht van 'Expert': http://www.haarweb.nl/forum/showthre...327#post307327 (dankjewel, 'Expert')! kan iedereen zien hoe doorzichtig deze werkwijze nu onderhand aan het worden is.
In elk geval iemand die eens bedankt zeg. Het was een kleine moeite.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Bedankt voor jullie feedback, dZinee en jord-y!

Wij horen erg graag feedback van onze leden, óók als deze kritisch zijn naar onze kant toe. Dat geeft ons nl. inzicht in hoe onze leden HaarWeb beleven en wat wij eventueel kunnen verbeteren.
Dat is nog eens mooi om te horen maar dan even dit publiekelijk; één van jullie moderatoren vond het nodig om enige twijfel te zaaien over mijn integriteit (ik lijk wijlen Anton Geesink wel lol). Ik maak alleen maar reclame voor een bepaalde kliniek...nee ik heb zelfs een eigen kliniek. Sindsdien heb ik hier ook 4 accounts op haarweb als ik het moet geloven en nog wat andere dingen die ik al vergeten ben. Keer op keer komen diezelfde mensen hier op terug als ik iets schrijf en er wordt er niks aan gedaan. Onder andere omdat één lid dikke vriendjes is met één van de moderatoren hier. Wat dat betreft lijkt het hier wel inteelt. Ik heb allemaal interessante informatie over bepaalde instellingen (binnen en buitenland) en veel ervaring op transplantatie gebied. Momenteel toch ook weer een nieuwtje waar mensen wat aan kunnen hebben - maar ik voel niet meer de behoefte dat hier te delen. Wantrouwen is ok maar je kan ook te ver gaan. Eeuwig zonde als je het mij vraagt maar ik schrijf enkel nog prive berichten. Dit mag hw in de toekomst wel eens beter benaderen. Als je ook maar iets afwijkt van de meesten hier omdat je niet helemaal lotgenoot bent, dan ben je meteen slagvoer. Bij deze. Gr,

Laatst gewijzigd door Expert; 11 augustus 2012 om 18:26
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 19:46   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Klasse, Expert

(voor geïnteresseerden, zie deze discussie).

Overigens, in diezelfde discussie kwam mijn 'faux pas' ten aanzien van Esteworld ter sprake, toen ik mensen ervan verdacht onder 1 hoedje te spelen omdat ze vanaf 1 pc hun berichten plaatsten. Hetzelfde zou nu met Medical Travel Service aan de hand kunnen zijn, vandaar dat ik terughoudend bleef met ingrijpen. Ik leer van fouten.

Wat wil je overigens bereiken met je opmerking dat je veel weet, maar dat je het niet deelt? Het is een nogal futiele 'strafmaatregel'. Beetje onduidelijk ook wie je zo wilt straffen. Het zou sterker zijn als je het wel deelde en je zou dan in ieder geval door mij een stuk serieuzer genomen worden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 21:42   #14
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
In elk geval iemand die eens bedankt zeg. Het was een kleine moeite.

Dat is nog eens mooi om te horen maar dan even dit publiekelijk; één van jullie moderatoren vond het nodig om enige twijfel te zaaien over mijn integriteit (ik lijk wijlen Anton Geesink wel lol). Ik maak alleen maar reclame voor een bepaalde kliniek...nee ik heb zelfs een eigen kliniek. Sindsdien heb ik hier ook 4 accounts op haarweb als ik het moet geloven en nog wat andere dingen die ik al vergeten ben. Keer op keer komen diezelfde mensen hier op terug als ik iets schrijf en er wordt er niks aan gedaan. Onder andere omdat één lid dikke vriendjes is met één van de moderatoren hier. Wat dat betreft lijkt het hier wel inteelt. Ik heb allemaal interessante informatie over bepaalde instellingen (binnen en buitenland) en veel ervaring op transplantatie gebied. Momenteel toch ook weer een nieuwtje waar mensen wat aan kunnen hebben - maar ik voel niet meer de behoefte dat hier te delen. Wantrouwen is ok maar je kan ook te ver gaan. Eeuwig zonde als je het mij vraagt maar ik schrijf enkel nog prive berichten. Dit mag hw in de toekomst wel eens beter benaderen. Als je ook maar iets afwijkt van de meesten hier omdat je niet helemaal lotgenoot bent, dan ben je meteen slagvoer. Bij deze. Gr,
Expert toch zit het je zo dwars
Als je er zo mee zit zou zeggen gooi het hier in de groep!
Dit is al de zoveelste keer dat je roept dat je nooit meer terugkomt....je staat op repeat.
Kan me ook nog genoeg posten herrineren dat je mensen persoonlijk probeerde te beledigen en soms snel de tekst wijzigde al snap ik dat dan ook niet.
En ja er zijn idd hier meerdere mensen op meerdere accounts wordt niet voor niets gezegd dat er vanaf 1 pc soms mensen worden betrapt met meerdere namen

@Webmaster graag gedaan!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 11 augustus 2012 om 23:52
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 13:37   #15
Medical TS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2012
Berichten: 1
FUE-haartransplantatie via Medical Travel Service

Geachte medewerkers en bezoekers van Haarweb,

Na het lezen van de bovenstaande berichten en de reacties daarop voelen we als Medical Travel Service sterk de behoefte om te reageren.
We houden ons al enige jaren bezig met het faciliteren van haartransplantaties in Turkije. Er worden goede resultaten geboekt door onze Turkse haararts. Onze klanten zijn dan ook zeer tevreden over de behandeling zelf, maar ook over de arts en de haarkliniek. Om die reden vragen wij ze dan ook of ze hun ervaring willen delen op onze website, maar ook op Haarweb.
Een aantal mensen doen dit vervolgens op eigen titel, anderen schrijven hun eigen tekst en vragen ons om hun ervaring te plaatsen op Haarweb. Wanneer er in berichten dus positief gesproken wordt over de behandeling en Medical Travel Service, is dat de mening van de klant zelf. Een deel van de klanten stuurt hun ervaring naar Haarweb om anderen te informeren en mogelijk te helpen bij het maken van hun keuze, maar hebben verder niet de behoefte aan een verdere correspondentie.
Wij hopen dat deze reactie het een en ander verduidelijkt en mochten er toch mensen zijn die twijfelen aan de integriteit van ons of onze klanten, dan nodigen we u uit om eens langs te komen op de kennismakingsdagen.
Op zaterdag 1 september a.s. is onze Turkse haararts in Nederland. Op deze dag komen er diverse klanten voor een nacontrole. Natuurlijk kunt u dan ook met eigen ogen de resultaten van hun behandeling zien. U heeft dan de gelegenheid om kennis te maken met ons, onze haararts en onze tevreden cliënten*. U bent van harte welkom!

Met vriendelijke groet.

Team Medical Travel Service.

* Als u aan wilt komen dan dient u dit wel van te voren aan te geven. U kunt ons bereiken op 0346 - 286896
Medical TS is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.