Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2009, 15:41   #1
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
fotos na 11 maanden 2000fut

Hallo allemaal ,ik heb ook al een tijdje niets meer van me laten weten maar heb wel de forum gevolgd en met jullie meegeleefd!het is over een week precies 11 maanden geleden dat ik mijn eerste ht ben ondergaan bij AC in Hasselt,over de resultaat ben ik wel aardig tevreden maar zou wel iets aan de dichtheid en mij litteken willen doen,mss wel in de toekomst een kleine fue van 1000gr of zo,mits natuurlijk geen gekke dingen gaan gebeuren en mijn situatie drastisch zal veranderen,mijn kruin kan ik nog met minoxidil 5% 2 maal daags en fina 1,25mg bijhouden alhoewel aardig tekenen van verduning vertoont,heb over 2 weken een afspraak in Hasselt ivm een checkup wat ik zelf gevraagd heb trouwens!!! wil nog wat vragen stellen over mijn reserves en de mogenlijkheden in de toekomst.Hier bij voeg ik een aantal fotos bij van mijn huidige status en verwacht wel de nodige reacties !gr E
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg A0004.jpg‎ (114,7 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg ABCD0010.jpg‎ (86,5 KB, 262x gelezen)
Bestandstype: jpg ABCD0015.jpg‎ (68,5 KB, 256x gelezen)
Bestandstype: jpg ABCD147.jpg‎ (67,8 KB, 263x gelezen)
Bestandstype: jpg fix0007.jpg‎ (115,7 KB, 268x gelezen)
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 16:12   #2
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Hallo allemaal ,ik heb ook al een tijdje niets meer van me laten weten maar heb wel de forum gevolgd en met jullie meegeleefd!het is over een week precies 11 maanden geleden dat ik mijn eerste ht ben ondergaan bij AC in Hasselt,over de resultaat ben ik wel aardig tevreden maar zou wel iets aan de dichtheid en mij litteken willen doen,mss wel in de toekomst een kleine fue van 1000gr of zo,mits natuurlijk geen gekke dingen gaan gebeuren en mijn situatie drastisch zal veranderen,mijn kruin kan ik nog met minoxidil 5% 2 maal daags en fina 1,25mg bijhouden alhoewel aardig tekenen van verduning vertoont,heb over 2 weken een afspraak in Hasselt ivm een checkup wat ik zelf gevraagd heb trouwens!!! wil nog wat vragen stellen over mijn reserves en de mogenlijkheden in de toekomst.Hier bij voeg ik een aantal fotos bij van mijn huidige status en verwacht wel de nodige reacties !gr E

Hoi Vankon1000,
Geen slecht resultaat, maar ik herken er mijn eigen in hetzelfde wat jij nu zegt, het moet wat voller en strakker aan de voorkant zijn.

Dat je zelf een afspraak met Feriduni moet maken, heb ik trouwens bij Peter van het AC aangekaart afgelopen week.

Persoonlijk vind ik dat als er een jaar na een HT verstreken is je automatisch een bericht moet krijgen om eens langs te komen voor de laatste controle, en dat je daar niet zelf achteraan moet hobbelen.

Hier bedoel ik niet mee wat jij hierboven zegt..

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 16:39   #3
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi Vankon1000,
Geen slecht resultaat, maar ik herken er mijn eigen in hetzelfde wat jij nu zegt, het moet wat voller en strakker aan de voorkant zijn.

Dat je zelf een afspraak met Feriduni moet maken, heb ik trouwens bij Peter van het AC aangekaart afgelopen week.

Persoonlijk vind ik dat als er een jaar na een HT verstreken is je automatisch een bericht moet krijgen om eens langs te komen voor de laatste controle, en dat je daar niet zelf achteraan moet hobbelen.

Hier bedoel ik niet mee wat jij hierboven zegt..

Groet Blizzard
Beetje meer realisme is hier toch zeker op zijn plaats, dit is toch een prima resultaat. Kom op zeg als je de boel voor wilt vol stampen prima maar vakon jij word zonder medicatie opzeker een nw5 of 6 en op medicatie kun je nou eenmaal niet bouwen!! dus als ik jou/jullie was zal ik niet te agresiief bezig gaan tis maar een tip doe er wat mee zou ik zeggen.

Groet hair 81
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 17:42   #4
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Positief:

Ik zou het zeker niet strakker maken, dan wordt het zo onnatuurlijk misschien. Ik vind het er ook prima uitzien hoor. Het lijkt nu alsof je een beetje een beginnend stadium van frontale haaruitval hebt, maar alleen jij weet dat er niks meer gaat uitvallen. Dat geeft rust.

Negatief:

Je hebt een vrij brede haarlijn aangehouden. Dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze. Echter als ik je kruin zo aanschouw, dan vrees ik met grote vrezen. Ik zou je op voorhand een andere haarlijn voorgesteld hebben als arts en dan hoef je echt geen landingsbanen als inhammen te hebben. Gewoon zelfde diepte, als je nu hebt, maar iets breder (iets meer huid). Laat staan dat ik nu nog eens 1000 grafts zou spenderen vooraan. Je zal ze echt nog nodig hebben.

Laatst gewijzigd door norwood2; 23 februari 2009 om 17:45
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 18:22   #5
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
valt mee ziet er keurig uit
Fotos zijn volgens mij met veel licht

Jij redt het wel tot de definitieve cure voor kaalheid of stamcel. Komt goed
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 18:31   #6
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair81 Bekijk bericht
Beetje meer realisme is hier toch zeker op zijn plaats, dit is toch een prima resultaat. Kom op zeg als je de boel voor wilt vol stampen prima maar vakon jij word zonder medicatie opzeker een nw5 of 6 en op medicatie kun je nou eenmaal niet bouwen!! dus als ik jou/jullie was zal ik niet te agresiief bezig gaan tis maar een tip doe er wat mee zou ik zeggen.

Groet hair 81
Ben ik niet met je eens Hair81, het ziet er aan de voorkant
wat pluizig uit, veelste dun, net zoals bij mij, daardoor valt het juist op dat je een HT gehad hebt, je ziet dan duidelijk de haren die van achter geplant zijn staan, die zijn vaak donkerder en dikker, een verdichting van minimaal 60 grafts (liefst hoger )op een cm2 zou stukken mooier zijn ben ik zeker van, vaak word deze dichtheid helemaal niet gehaald, maar komen de meeste onder ons zo rond de 30-40 grafts is mijn idee, 30 of 40 grafts kun je met het blote oog nog wel tellen, maar 60 of hoger word toch een heel stuk lastiger en veel dichter ook.

Als je zegt: "nu ziet het er aan de voorkant uit alsof je een beginnende kaalheid hebt" is nou net niet wat de meeste willen horen, inclusief ondergetekende, wij willen gewoon niks horen en met een mooie volle kop haar door het leven gaan en niet met wat dun gezaaid en pluizig haar aan de voorkant, zeker je voorhoofd bepaald je gezicht en niet de achterkant.

Ben er inmiddels wel achter dat je met een HT een mooi resultaat kan krijgen, maar je krijgt never nooit die dichte inplant die je in je jonge jaren had, dus hou dit wel in gedachten!!!

Op mijn haardos zou menigeen jaloers zijn hier, maar ik ben zelf niet echt tevreden en zat zelfs te denken aan nog een HT.. liever niet eerlijk gezegd, heb het een beetje gehad allemaal.....

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 23 februari 2009 om 18:36
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 18:48   #7
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Als je zegt: "nu ziet het er aan de voorkant uit alsof je een beginnende kaalheid hebt" is nou net niet wat de meeste willen horen, inclusief ondergetekende.


Ik dacht misschien al dat het niet verstandig was om dat te schrijven, maar het is maar hoe je het bekijkt. Hoe wij tegen kaalheid aankijken, is wel een stukje extremer/kritischer dan menig leek. Daarnaast wordt er nu ook gewoon gevraagd je ervan vind en ook nog aan een ervaringsdeskundige ! Je moet zo'n opmerking wel in context plaatsten. Een leek in de trein die tegenover je zit, zal zeker niet denken, "goh die knul is kalend"". Kom op zeg, Blizzard.

Eerst heb je het nog over wat pluizig en dat het wat strakker mag zijn en plotseling ga je in extremis en is het veels te dun...

We willen allemaal met een volle bos door het leven gaan, en de lat mag zeker hoog gelegd worden. Als je echter op jonge leeftijd met kaalheid geconfronteerd wordt, mag je onze lieve heer bedanken wat er dan allemaal nog mogelijk is. Vinden dat je dan nog een haarlijn van Ryan Babel moet kunnen bewerkstelligen, is niet alleen onrealistisch maar misschien ook hebberig.

Laatst gewijzigd door norwood2; 23 februari 2009 om 18:50
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 19:04   #8
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht


Ik dacht misschien al dat het niet verstandig was om dat te schrijven, maar het is maar hoe je het bekijkt. Hoe wij tegen kaalheid aankijken, is wel een stukje extremer/kritischer dan menig leek. Daarnaast wordt er nu ook gewoon gevraagd je ervan vind en ook nog aan een ervaringsdeskundige ! Je moet zo'n opmerking wel in context plaatsten. Een leek in de trein die tegenover je zit, zal zeker niet denken, "goh die knul is kalend"". Kom op zeg, Blizzard.
================================================== ===

Je zou eens moeten kunnen horen wat de mensen over je denken als je soms met mensen staat te praten, valt het jou dan nooit op dat ze heel even naar boven kijken? weet zeker dat jij dat ook diverse keren hebt meegemaakt, maar ze zullen natuurlijk niet gauw zeggen: heb jij een HT gehad of word jij kaal, dat zien ze heus wel
===========================================

Eerst heb je het nog over wat pluizig en dat het wat strakker mag zijn en plotseling ga je in extremis en is het veels te dun...
===================================

Ja het mag zeker wat strakker zijn en het is ook VEEEEELSTE DUN, dus nogmaals, ik praat graag in het extreme en zeker als het om een HT gaat, je doet het goed of niet, de meeste HTers onderons hier zijn niet echt tevreden en overwegen nog een HT te doen, dus weer sparen en een klap geld er tegen aan gooien is het motto...

Mij niet meer gezien heren, ik vind het wel welletjes zo
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 23 februari 2009 om 23:35 Reden: Quote gecorrigeerd
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 20:13   #9
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht


Ik dacht misschien al dat het niet verstandig was om dat te schrijven, maar het is maar hoe je het bekijkt. Hoe wij tegen kaalheid aankijken, is wel een stukje extremer/kritischer dan menig leek. Daarnaast wordt er nu ook gewoon gevraagd je ervan vind en ook nog aan een ervaringsdeskundige ! Je moet zo'n opmerking wel in context plaatsten. Een leek in de trein die tegenover je zit, zal zeker niet denken, "goh die knul is kalend"". Kom op zeg, Blizzard.
================================================== ===

Je zou eens moeten kunnen horen wat de mensen over je denken als je soms met mensen staat te praten, valt het jou dan nooit op dat ze heel even naar boven kijken? weet zeker dat jij dat ook diverse keren hebt meegemaakt, maar ze zullen natuurlijk niet gauw zeggen: heb jij een HT gehad of word jij kaal, dat zien ze heus wel
===========================================

Eerst heb je het nog over wat pluizig en dat het wat strakker mag zijn en plotseling ga je in extremis en is het veels te dun...
===================================

Ja het mag zeker wat strakker zijn en het is ook VEEEEELSTE DUN, dus nogmaals, ik praat graag in het extreme en zeker als het om een HT gaat, je doet het goed of niet, de meeste HTers onderons hier zijn niet echt tevreden en overwegen nog een HT te doen, dus weer sparen en een klap geld er tegen aan gooien is het motto, resultaat tevreden chirurg, tevreden klant ??? is niet echt belangrijk.

Mij niet meer gezien heren, ik vind het wel welletjes zo
Ik denk dat het voornamelijk in je hoofd zit, denk je nou echt dat de gemiddelde mens bezig is met kaalheid en een ht. Ik merk om me heen dat mensen die zelf kalend zijn vaak een opmerking plaatsen, ofterwijl ze zijn er mee bezig. is het zelfde als jij grote oren hebt, let je ook op andermans oren.
je kunt alles zeggen over AC geldtrekkers zijn het absoluut niet! Ik ben verdomt blij dat ik wat aan mijn kaalheid kan doen en idd een volle bos krijg ik niet neeh, maar dit is inmiddels toch wel bekent!!

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 23 februari 2009 om 21:44 Reden: Quote gecorrigeerd
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 20:58   #10
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Het begint een beetje Amerikaans te worden hier.
Een haatransplantatie is een lapmiddel meer niet. Wil je de looks van een 16 jarige hebben en behouden dan moet je een haarwerk nemen. (bij wat serieuze AGA)

Haarlijn van Vankon is dik zat, en hij moet het zeker niet laten verdichten. Met een beetje pech heeft hij zn grafts later nog nodig, en ook dan moet het er nog natuurlijk uit zien.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 21:52   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik denk ook dat we reeel moeten zijn. Vankon, je kunt beter wat voorzichtig met je donorgebied omspringen. Het is niet onuitputtelijk en zoals Hair81 al zegt, je moet niet alles ophangen aan stabiliteit die je hebt bereikt met medicatie. Tegen een kalende kruin is bijna niet op te transplanteren, maar je moet in ieder geval wat in reserve hebben om tot zorgen dat alles ook met kalende kruin nog natuurlijk kan ogen.

Wat zich misschien een beetje wreekt is dat je een tegenstrijdige haarlijn hebt nu. Amper inhammen, bijna recht uitgesmeerd over de hele breedte terwijl de inplant toch niet deze is als mensen die deze haarlijn nog van nature hebben.

Maar of de gemiddelde toeschouwer dat zal zien? Ik betwijfel het. Ik zou het voorlopig zo houden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2009, 23:22   #12
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair81 Bekijk bericht
Ik denk dat het voornamelijk in je hoofd zit, denk je nou echt dat de gemiddelde mens bezig is met kaalheid en een ht. Ik merk om me heen dat mensen die zelf kalend zijn vaak een opmerking plaatsen, ofterwijl ze zijn er mee bezig. is het zelfde als jij grote oren hebt, let je ook op andermans oren.
je kunt alles zeggen over AC geldtrekkers zijn het absoluut niet! Ik ben verdomt blij dat ik wat aan mijn kaalheid kan doen en idd een volle bos krijg ik niet neeh, maar dit is inmiddels toch wel bekent!!
Hallo Hair81
Mij hoor je ook niets negatiefs over het AC zeggen of welke HT kliniek dan ook, ben er fijn geholpen alleen vind mijn resultaat niet wat ik echt verwacht had, en dit had niet uitgemaakt of ik dit bij welke kliniek dan ook gedaan had.

Jou resultaat (foto)vind ik zeer goed te noemen, ziet er natuurlijk uit, vind de haarlijn op die foto van vankon1000 toch wel wat minder eerlijk gezegd...

Iedereen bepaald natuurlijk zelf of hij tevreden is of niet, ik ben in iedergeval niet helemaal tevreden en wil het gewoon dichter hebben aan de voorkant.


Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 23 februari 2009 om 23:31
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 10:47   #13
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Alvast bedankt voor de reacties en adviezen of ze nou positief of negatief waren ,op moment kan ik er toch niet veel meer aan veranderen ,als ik fotos van 2 jaar geleden bekijk dan zou ik echt niet mogen klagen met mijn ht ,alleen had ik qua dichtheid meer verwacht met 2000gr,nou ja ze zitten nou erop en zie wel wat de toekomst brengt,ik wou het graag met jullie delen zodat mensen van de op hoogte zijn en voorbeelden kunnen zien voor ze eraan beginnen.gr E
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 11:19   #14
Roell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2008
Berichten: 22
Kan je ook een foto van voor de operatie plaatsen?
(of waar kan ik die vinden?)
Roell is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 11:57   #15
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roell Bekijk bericht
Kan je ook een foto van voor de operatie plaatsen?
(of waar kan ik die vinden?)
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13839

Hey roel helemaal naar benedenscrollen !!tweede pagina !linkse foto!
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FUT na 4 maanden met FOTOS vankon1000 Chirurgische behandelingen 52 20 december 2008 18:31
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.