Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 november 2003, 20:19   #1
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Mensen Opgelet>>!!

Deze reply heb ik gekopieerd van het kaalheidsforum...
-------------------------------------------------------------------------------
Ja Joost,

Er is een werkend middel tegen haarverlies bij mannen (alleen mannen!). Naast Propecia (Finastride)dat echter alleen via de huisarts verkrijgbaar is, is er nu ook Prosperion. Prosperion bevat evenals Propecia 1 mg Finastride (werkend bestanddeel in Propecia)en zorgt voor 80-90% van de onderzochte mannen een stop van het haarverlies en bij 65-70% (bij gebruik na 3 maanden al!)voor nieuwe haargroei.
Prosperion is echter zonder recept verkrijgbaar tegen ongeveer 2/3 van de kosten van Propecia. Doe jezelf hiermee voordeel. Voor elke flacon (35 Euro voor 30 capsules). Mail naar BV@Quicknet.nl voor meer informatie of te bestellen
Met vriendelijke groet,

Bas Veulen
-------------------------------------------------------------------------------
En deze reply heb ik van medicity...

Geachte mede-lotgenoten

Sinds kort is er ook (buiten Propecia)een werkend middel in Nederland verkrijgbaar tegen haarverlies: Propesan. Dit tegen 2/3 van de kosten in vergelijking met Propecia. In dit middel zit evenals in Propecia 1 mg Finasteride (werkend bestandsdeel van Propecia). En belangrijker het is zonder dokters recept verkrijgbaar (geen gedoe enz.). Ik gebruik het reeds twee jaar en het werkt erg goed! Buiten het feit dat mijn haarverlies is getopt, zijn mijn slapen en kruin een stuk voller geworden. Ikke erg blij! Je kunt het direct bestellen bij de Importeur. tel 0252-260202. 30 tabletten voor 35 euro! Duurt alleen wel ff voor dat je ze hebt ongeveer twee weken (laatste keer dat ik heb besteld)omdat het spul schijnbaar niet is aan te slepen. Nou, heb ik jullie behoorlijk wat geld en energie gespaard met deze info. Gr. Bas V.


Het ziet er dus naar uit dat deze "Bas V" (onder dezelfde naam) 2 verschillende soorten finasteride op de markt brengt... (Prosperion en Propesan) Beide middelen bestaan niet eens....!? Het ziet er dus naar uit dat dit zaakje stinkt.....

Kijk daarom volgende keer weer, dan heeft u vast en zeker een alibi

Mzzl.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 15:00   #2
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Goed opgemerkt Pinda...
Roland is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.