Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 augustus 2019, 22:44   #1
HaarwebNB123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Global Hair Haartransplantatie 05/08/2019 3000 grafts

5 augustus behandeld in Istanbul bij Global Hair.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een poosje doorverwezen naar de taxichauffeur die mij direct naar het hotel bracht: 5 sterren Hotel (hotel waar de haartransplantatie-patiënt van Global Hair verblijft gedurende deze dagen). Dit hotel heeft naar mijn mening zeer weinig verbeterpunten: super luxe, het eten was goed, je werd door iedereen vriendelijk benaderd en kreeg niet de indruk dat je er slechts een nummertje was. Daarnaast zat het ontbijt erbij inbegrepen! De kamers in het hotel waren super schoon en tevens modern. Bij aankomst stond er al eten en drinken voor je klaar (dit en het avondeten was echter voor je eigen portemonnee).

De behandeling zelf was zéér goed verlopen. Al eerder heb ik een haartransplantatie ondergaan in Nederland. Over dit resultaat was ik ook tevreden, maar er waren simpelweg te weinig grafts geplaatst omdat de prijzen in Nederland nou eenmaal een stuk hoger liggen. Hierdoor kon ik nog steeds niet de gewenste haarlijn/dichtheid verkrijgen om mijn inhammen op te vullen. Opvallend was ook dat ik na de behandeling in Nederland een aantal dagen nog redelijk pijn had. Na mijn behandeling bij Global Hair heb ik totaal geen pijn ervaren tot mijn verbazing! In Nederland werd bij de medicatie dan ook de nadruk gelegd op pijnstillers. Ik geloof dat dit het resultaat is van een professioneel vast team van Global Hair!

Bij Global Hair betaalt met een vast tarief, waardoor een maximaal aantal grafts kan worden gerealiseerd! Dit sprak mij zeer aan.

De behandeling is dan ook zeer goed verlopen. Een vast, en heel professioneel team dat vooral luistert naar de wensen van de patiënt en hierop doorspeelt. Resultaat: 3000 grafts geplaatst in totaal, waarmee nu een gewenste haarlijn ontstaan is.

Contactpersoon Berkant is continu te bereiken en nauw betrokken tijdens de behandeldagen, wat een veilig gevoel bij je geeft.

Ik raad Global Hair zeker aan wanneer mensen een haartransplantatie overwegen. Een haartransplantatie in het buitenland kan mensen doen afschrikken, wellicht ook door bekende horrorverhalen. Zelf had ik hier weinig last van, maar bij Global Hair bent u gegarandeerd van een goed en veilig resultaat. Kwaliteit staat hier op nummer 1. De kliniek staat ook zeer hoog aan de lijst in Turkije en is daarmee een top kliniek. Dit heb ik zeker ervaren tijdens de behandeling!

In de bijlagen vindt u het resultaat vlak na de operatie en na een paar dagen wassen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg H1.jpg‎ (46,1 KB, 164x gelezen)
Bestandstype: jpg H2.jpg‎ (52,6 KB, 199x gelezen)
HaarwebNB123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2019, 22:52   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarwebNB123 Bekijk bericht
5 augustus behandeld in Istanbul bij Global Hair.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een poosje doorverwezen naar de taxichauffeur die mij direct naar het hotel bracht: 5 sterren Hotel (hotel waar de haartransplantatie-patiënt van Global Hair verblijft gedurende deze dagen). Dit hotel heeft naar mijn mening zeer weinig verbeterpunten: super luxe, het eten was goed, je werd door iedereen vriendelijk benaderd en kreeg niet de indruk dat je er slechts een nummertje was. Daarnaast zat het ontbijt erbij inbegrepen! De kamers in het hotel waren super schoon en tevens modern. Bij aankomst stond er al eten en drinken voor je klaar (dit en het avondeten was echter voor je eigen portemonnee).

De behandeling zelf was zéér goed verlopen. Al eerder heb ik een haartransplantatie ondergaan in Nederland. Over dit resultaat was ik ook tevreden, maar er waren simpelweg te weinig grafts geplaatst omdat de prijzen in Nederland nou eenmaal een stuk hoger liggen. Hierdoor kon ik nog steeds niet de gewenste haarlijn/dichtheid verkrijgen om mijn inhammen op te vullen. Opvallend was ook dat ik na de behandeling in Nederland een aantal dagen nog redelijk pijn had. Na mijn behandeling bij Global Hair heb ik totaal geen pijn ervaren tot mijn verbazing! In Nederland werd bij de medicatie dan ook de nadruk gelegd op pijnstillers. Ik geloof dat dit het resultaat is van een professioneel vast team van Global Hair!

Bij Global Hair betaalt met een vast tarief, waardoor een maximaal aantal grafts kan worden gerealiseerd! Dit sprak mij zeer aan.

De behandeling is dan ook zeer goed verlopen. Een vast, en heel professioneel team dat vooral luistert naar de wensen van de patiënt en hierop doorspeelt. Resultaat: 3000 grafts geplaatst in totaal, waarmee nu een gewenste haarlijn ontstaan is.

Contactpersoon Berkant is continu te bereiken en nauw betrokken tijdens de behandeldagen, wat een veilig gevoel bij je geeft.

Ik raad Global Hair zeker aan wanneer mensen een haartransplantatie overwegen. Een haartransplantatie in het buitenland kan mensen doen afschrikken, wellicht ook door bekende horrorverhalen. Zelf had ik hier weinig last van, maar bij Global Hair bent u gegarandeerd van een goed en veilig resultaat. Kwaliteit staat hier op nummer 1. De kliniek staat ook zeer hoog aan de lijst in Turkije en is daarmee een top kliniek. Dit heb ik zeker ervaren tijdens de behandeling!

In de bijlagen vindt u het resultaat vlak na de operatie en na een paar dagen wassen.
Ziet er netjes uit, afwachten nu.

Met jou manier van vertellen lijkt het wel heel erg of je reclame aan het maken bent voor Globalhair
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2019, 23:24   #3
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Hebben ze 3000 grafts gebruikt om alleen je haarlijn wat naar voren te zetten? En dat na een eerdere transplantatie? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

En inderdaad, de reclame-stijl van de Global Hair posts valt wel erg op. Alsof er een app voor gemaakt is waar je alleen zelf wat woorden in moet vullen.

Soit. Houd ons op de hoogte van je vorderingen en veel succes.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2019, 23:51   #4
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Valt totaal niet op alle Globalhair topics, schieten als paddenstoelen uit de grond. Ze zijn ook allemaal nog eens van nieuwe HW leden, ra ra hoe kan dit. Ik zal wel spoken zien
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2019, 23:54   #5
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Zullen wel korting krijgen zeker voor zo'n promo post.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2019, 14:22   #6
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
3000grafts op verlaging haarlijn van 1.5cm? Lijkt me niet.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2019, 17:38   #7
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
3000grafts op verlaging haarlijn van 1.5cm? Lijkt me niet.
Hoeveel grafts dan wel in jouw optiek?
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2019, 18:35   #8
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Wat was de naam van het ziekenhuis :-))
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2019, 18:52   #9
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwbaard Bekijk bericht
Hoeveel grafts dan wel in jouw optiek?
bekijk topic van Kale Kiet behandelt in veldhoven 3200 grafts en zie het verschil in aantal !!!!
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2019, 15:03   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaarwebNB123 Bekijk bericht
5 augustus behandeld in Istanbul bij Global Hair.
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een poosje doorverwezen naar de taxichauffeur die mij direct naar het hotel bracht: 5 sterren Hotel (hotel waar de haartransplantatie-patiënt van Global Hair verblijft gedurende deze dagen). Dit hotel heeft naar mijn mening zeer weinig verbeterpunten: super luxe, het eten was goed, je werd door iedereen vriendelijk benaderd en kreeg niet de indruk dat je er slechts een nummertje was. Daarnaast zat het ontbijt erbij inbegrepen! De kamers in het hotel waren super schoon en tevens modern. Bij aankomst stond er al eten en drinken voor je klaar (dit en het avondeten was echter voor je eigen portemonnee).

De behandeling zelf was zéér goed verlopen. Al eerder heb ik een haartransplantatie ondergaan in Nederland. Over dit resultaat was ik ook tevreden, maar er waren simpelweg te weinig grafts geplaatst omdat de prijzen in Nederland nou eenmaal een stuk hoger liggen. Hierdoor kon ik nog steeds niet de gewenste haarlijn/dichtheid verkrijgen om mijn inhammen op te vullen. Opvallend was ook dat ik na de behandeling in Nederland een aantal dagen nog redelijk pijn had. Na mijn behandeling bij Global Hair heb ik totaal geen pijn ervaren tot mijn verbazing! In Nederland werd bij de medicatie dan ook de nadruk gelegd op pijnstillers. Ik geloof dat dit het resultaat is van een professioneel vast team van Global Hair!

Bij Global Hair betaalt met een vast tarief, waardoor een maximaal aantal grafts kan worden gerealiseerd! Dit sprak mij zeer aan.

De behandeling is dan ook zeer goed verlopen. Een vast, en heel professioneel team dat vooral luistert naar de wensen van de patiënt en hierop doorspeelt. Resultaat: 3000 grafts geplaatst in totaal, waarmee nu een gewenste haarlijn ontstaan is.

Contactpersoon Berkant is continu te bereiken en nauw betrokken tijdens de behandeldagen, wat een veilig gevoel bij je geeft.

Ik raad Global Hair zeker aan wanneer mensen een haartransplantatie overwegen. Een haartransplantatie in het buitenland kan mensen doen afschrikken, wellicht ook door bekende horrorverhalen. Zelf had ik hier weinig last van, maar bij Global Hair bent u gegarandeerd van een goed en veilig resultaat. Kwaliteit staat hier op nummer 1. De kliniek staat ook zeer hoog aan de lijst in Turkije en is daarmee een top kliniek. Dit heb ik zeker ervaren tijdens de behandeling!

In de bijlagen vindt u het resultaat vlak na de operatie en na een paar dagen wassen.
3000 grafts? Wat is de dichtheid dan wel niet? Vogens mij hebben ze je een beetje voorgelogen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2019, 19:11   #11
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
3000 grafts? Wat is de dichtheid dan wel niet? Vogens mij hebben ze je een beetje voorgelogen.
Volgens mij hebben ze ook op de middellijn richting kruin geplaatst (als ik het goed zie).

Groet,
Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.