Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 september 2019, 00:57   #16
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Inmiddels 6de dag, langs het kantoor van HWI geweest omdat de jeuk wat hardnekkig was, en daar door de contactpersoon geholpen door een kuurzalf op mijn hoofd gesmeerd/gedept. de jeuk is gelukkig wat minder geworden na gebruik van zalf kuur en arganolie wat die afbraak van die korstjes heeft versneld, moet wel zeggen dat het nu wel wat beter uitziet, en vandaag gwn hele dag zonder pet buitengeweest en niemand die wat heeft gemerkt , dus spannende tijd breekt aan,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg CA5759AD-3CF2-44BE-9E35-955DAD38CCD1.jpg‎ (129,1 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg 97795415-6499-475D-B59F-D8213A8FB9A8.jpg‎ (134,8 KB, 184x gelezen)

Laatst gewijzigd door highfly; 19 september 2019 om 01:00
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2019, 22:16   #17
Sjakie_c
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Thumbs up

Dat ziet er al heel veelbelovend uit
Sjakie_c is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2020, 21:22   #18
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Inmiddels 8 maanden verder, en het groeit wel aardig, in ieder geval een veel beter resultaat dan bij de eerste ingreep bij de ander kliniek waar ik bijna tot geen resultaat had , zie fotos
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 6B6F2B04-9EE5-4FB0-B04B-91E0CBF4F467.jpeg‎ (90,8 KB, 230x gelezen)
Bestandstype: jpeg 53699283-2051-4C92-9223-A0C04A43700B.jpeg‎ (119,6 KB, 213x gelezen)
highfly is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2020, 23:54   #19
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door highfly Bekijk bericht
Inmiddels 8 maanden verder, en het groeit wel aardig, in ieder geval een veel beter resultaat dan bij de eerste ingreep bij de ander kliniek waar ik bijna tot geen resultaat had , zie fotos
Ziet er al goed uit!! Ik. Ik blijf je volgen.

Welke kliniek heb je een slechte ervaring mee gehad qua resultaat?
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2020, 21:19   #20
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
ik weet niet hoe je situatie vooraf was met langer haar. maar ik vind het er heel onnatuurlijk uitzien als poppenhaar. ik hoop dat je van heel ver komt anders zou ik persoonlijk teleurgesteld zijn met zon resultaat
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2020, 23:28   #21
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Dit komt door de multigrafts als het zo daadwerkelijkheid onnatuurlijk is. Het hangt er van af als je een turkse arts hebt laten doen ben je de lul. Die zetten ook vaak grote grafts en die doen niet aan echt artis haarlijnen maken en ze gebruiken altijd de oetlul haarlijn meer naar voren, nee want wij doen NIET aan hoeken allemaal onzin. Niet iedereen heeft de zelfde kop zelfs de haar richtingen waren bij mij zo slecht dat alles ook eruit moest. Het zag er verschrikkelijke uit en hij noemt zich de beste haar kliniek van heel Nederland. Het zag eruit als pluggy and doll.

Bij moeten aan de voorkant de grafts extracties doen helaas zaten er teveel 2 en 3 grafts erin dit komt door een medikliniek. Die lul Talat Kara heeft de operatie niets gedaan niet uitgevoerd alleen getekend en de verdoving gedaan en heeft een turkse dame uit een turkse haartransplantie kliniek gehaald om mensen haar te gaan doen. Wat een gevaarlijk spel is dat. Bij de soapsterren en filmsterren doet hij dit weer wel voert hij de oepratie wel uit.

Ik wordt door Dr.severs behandeld van switzerland en die moet een nieuwe haarlijn en single grafts gaan zetten en die oude grafts worden weer terug geplaats. Deze extracties gaat 2 dagen duren. Ze hebben al een opname gemaakt hoe slecht een haartransplantatie is en daarna worden er een opname gemaakt van een proper haartransplantatie hoe dat zou moeten zijn in daadwerkelijkheid en alles dat fout is wordt gemankeerd om mensen te waarschuwen.

Laatst gewijzigd door roel2000; 15 mei 2020 om 23:34
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2020, 09:07   #22
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
ik weet niet hoe je situatie vooraf was met langer haar. maar ik vind het er heel onnatuurlijk uitzien als poppenhaar. ik hoop dat je van heel ver komt anders zou ik persoonlijk teleurgesteld zijn met zon resultaat
Om het resultaat onnatuurlijk te noemen aan de hand van een enkele foto is naar mijn mening te kort door de bocht.

Ik vind het erg lastig te beoordelen. Het haar doet mij meer denken aan dun haar, diffuus uitvalpatroon met een lichte kroes erin, en dan met vervolgens gel erin waardoor er plukken gevormd worden. Klopt dat? Het was handiger geweest als TS een voor-foto had laten zien. En omschrijf eens wat de voorgeschiedenis is? Wat was er mislukt de voorgaande HT?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.