Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 maart 2007, 23:23   #61
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OepsOhMy Bekijk bericht
Ja tuurlijk, maar die mensen moeten dan ook de dokters de gelegenheid geven hun zaak te verdedigen, maar hun antwoorden worden steeds van het net gehaald.
Groetjes, Evy

Nee dat vind ik juist niet. Chirurgen moeten hun werk naar behoren doen, en dus niet direct in de zelfverdediging schieten op een forum. Daar krijg je alleen maar (nog) scheve(re) gezichten van. Zorg ervoor dat de consument tevreden is, immers een goed product verkoopt zichzelf.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 23:33   #62
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
En als kliniek je gelijk proberen te halen op een forum is niet verstandig.
Lukt je toch niet, en uiteindelijk werkt het tegen je.

Dus wees verstandig.....
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 07:35   #63
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OepsOhMy Bekijk bericht
Ja tuurlijk, maar die mensen moeten dan ook de dokters de gelegenheid geven hun zaak te verdedigen, maar hun antwoorden worden steeds van het net gehaald.
Groetjes, Evy
Kun je hier voorbeelden van geven. Want ik vind dit nogal een flinke beschuldiging.
Het enigste wat verwijderd is zijn reclame-uitingen. (Links naar hun website etc.)
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 14:59   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OepsOhMy Bekijk bericht
Ja tuurlijk, maar die mensen moeten dan ook de dokters de gelegenheid geven hun zaak te verdedigen, maar hun antwoorden worden steeds van het net gehaald.
Groetjes, Evy
Deze begrijp ik ook niet. Of heb je het nu over andere fora??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2007, 22:18   #65
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ik ben zeer verbaasd over de (Franstalige) post in deze thread van die menee(Myschar) die uren bezig is geweest voor 140 grafts waarvan er uiteindelijk slechts 67 levensvatbaar zijn. Zo'n ingreep zou je dus als patient en als kliniek niet moeten willen doen. Ik begrijp daar dus niks van...

Omdat mijn Frans niet zo goed is, heb ik nog wel een vraag over die Franstalige post. Begrijp ik goed dat deze meneer eerst 3 strip transplantaties heeft gehad? En dat hij bij de eerste 2 een lidteken van ongeveer 10 mm had, maar dat dit lidteken bij de laatste strip is hersteld?
Ik ben hier zeer benieuwd naar omdat je -naar meer HT's- waarschijnlijk meer risico hebt op een groter liddteken.

Henk: mag ik weten waarom je met Dr Jones belt met de vraag naar de kwaliteiten van 1 van zijn leerlingen? Ik kan me voorstellen dat een onderzoekscommissie dat doet en dat Dr Jones daar dan antwoord op geeft. Maar zoiets door "gewoon" een haarweb lid vind ik opmerkelijk....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 24 maart 2007 om 22:22
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2007, 23:39   #66
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Ik ben zeer verbaasd over de (Franstalige) post in deze thread van die menee(Myschar) die uren bezig is geweest voor 140 grafts waarvan er uiteindelijk slechts 67 levensvatbaar zijn. Zo'n ingreep zou je dus als patient en als kliniek niet moeten willen doen. Ik begrijp daar dus niks van...

Omdat mijn Frans niet zo goed is, heb ik nog wel een vraag over die Franstalige post. Begrijp ik goed dat deze meneer eerst 3 strip transplantaties heeft gehad? En dat hij bij de eerste 2 een lidteken van ongeveer 10 mm had, maar dat dit lidteken bij de laatste strip is hersteld?
Ik ben hier zeer benieuwd naar omdat je -naar meer HT's- waarschijnlijk meer risico hebt op een groter liddteken.

Henk: mag ik weten waarom je met Dr Jones belt met de vraag naar de kwaliteiten van 1 van zijn leerlingen? Ik kan me voorstellen dat een onderzoekscommissie dat doet en dat Dr Jones daar dan antwoord op geeft. Maar zoiets door "gewoon" een haarweb lid vind ik opmerkelijk....

Dat mag je gerust weten. Als Moderator werd ik ten tijde van de postings over hairtraco gewezen op de slechte kwaliteiten van de betreffende arts.
Een haarweblid heeft me er toen op gewezen dat ik eens contact met Dr.Jones moest opnemen. Hij had namelijk ook contact met Dr Jones gehad, toen had Dr.Jones verteld dat haar operatieve kwaliteiten heel matig was.
Dat heb ik gedaan, ik heb hem een mailtje gestuurd en daarin gevraagd naar
wat hij van de betreffende chirurg vond.
Hij mailde me terug dat hij dit niet via mail wou doen, maar dat hij me dit graag via de telefoon wou vertellen.
Overigens vind ik het een compliment dat je de vergelijking met een onderzoekscommissie maakt.
Ik vind het goed dat potentiële cliënten alles over een kliniek te weten komen.
Had je dat zelf niet graag willen weten, als je overweegde om daar een behandeling te laten doen?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 00:58   #67
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
UIteraard wil ik voor zo'n behandeling alles weten en raad iedereen aan om uitgebreid onderzoek te doen. Ik wil alleen wel weten dat het "echte" informatie is en geen internetgeroddel zoals je dat op fora wel tegenkomst. Je toelichting lijkt me ruim voldoende.

Dan rest nog mijn vraag m.b.t de Franse post in deze thread:

Begrijp ik goed dat deze meneer (Myschar) eerst 3 strip transplantaties heeft gehad? En dat hij bij de eerste 2 een lidteken van ongeveer 10 mm had, maar dat dit lidteken bij de laatste strip geheel is hersteld naar het "potloodstreepje"?
Ik ben hier zeer benieuwd naar maar mijn Frans is onvoldoende.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 12:06   #68
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
UIteraard wil ik voor zo'n behandeling alles weten en raad iedereen aan om uitgebreid onderzoek te doen. Ik wil alleen wel weten dat het "echte" informatie is en geen internetgeroddel zoals je dat op fora wel tegenkomst. Je toelichting lijkt me ruim voldoende.

Dan rest nog mijn vraag m.b.t de Franse post in deze thread:

Begrijp ik goed dat deze meneer (Myschar) eerst 3 strip transplantaties heeft gehad? En dat hij bij de eerste 2 een lidteken van ongeveer 10 mm had, maar dat dit lidteken bij de laatste strip geheel is hersteld naar het "potloodstreepje"?
Ik ben hier zeer benieuwd naar maar mijn Frans is onvoldoende.
Overweeg je een littekencorrectie test123?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 15:39   #69
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Hoi jeroen ik ben benieuwd wat die Fransman daar schrijft. Het lijkt mij dat je naarmate je meer strips uitvoert, een grotere kans krijgt op lelijke lidtekens. Als ik dit lees, dan had deze meneer eerst 2 maal een groot lidteken, en bij de 3-e keer was het weg! Dat zou iets kunnen zeggen over verbeterde technieken ofzo en dat heeft mijn interesse. Maar ik weet dus niet zeker of die Fransman dat daadwerkelijk schrijft. Kan iemand dat vertalen??
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 18:16   #70
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Wat die Fransman allemaal schrijft weet ik ook niet.

Maar het zou toch kunnen dat je een lelijk litteken over heb gehouden na 3 ht's. Je zou de eerste niet zijn. Ook niet op dit forum.

Het zou best kunnen dat er betere technieken zijn, maar het belangrijkste na 3 ht's is volgens mij toch je "laxity".
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 20:41   #71
Barti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2005
Berichten: 22
Hello!
I don't understand what is wrote
Someone can quikly translate in english, it interest me...
Thank you!
Barti is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2007, 22:22   #72
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Last post from Morehair:

What the Frenchman has written down I don't know. But it could well be that you have a nasty scar after three transplantations. You wouldn't be the first one. Also on this forum.
It could well be that there are better techniques, but the most important thing after three transplantations is according to me still your 'laxity' (whatever that may be, Limbo).
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2007, 15:59   #73
Barti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2005
Berichten: 22
Thank you Limbo!
(even if I don't have all understoud)
The "frenchman" is me? What Test123 said about me?
He have nasty scar after transplantation by Haitraco?
Barti is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2007, 18:09   #74
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
De nada.

No, the frenchman is myschar, see post #44. At least that is what I understand out of this foggy debate...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2007, 15:46   #75
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OepsOhMy Bekijk bericht
Ja tuurlijk, maar die mensen moeten dan ook de dokters de gelegenheid geven hun zaak te verdedigen, maar hun antwoorden worden steeds van het net gehaald.
Groetjes, Evy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Kun je hier voorbeelden van geven. Want ik vind dit nogal een flinke beschuldiging.
Het enigste wat verwijderd is zijn reclame-uitingen. (Links naar hun website etc.)
Aan allen:

Het is mij niet duidelijk of Evy met 'het net' specifiek HaarWeb bedoeld, of andere webforums.

Mocht ze HaarWeb bedoelen dan kan ik hier heel duidelijk in zijn: zoals onze Moderator Henk al aangeeft verwijderd HaarWeb NOOIT
berichten van haar leden. Tenzij deze in overtreding zijn met onze richtlijnen, zoals in het geval van ongeoorloofde reclame-uittingen.

Iedereen is welkom op HaarWeb, óók medewerkers van haarklinieken.
HaarWeb is een volledig onafhankelijk, 100% objectief lotgenoten-platform en ieder lid is geheel vrij zijn of haar mening te uitten.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Proxiphen / Proxiphen-N / Nano Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 22 10 april 2013 20:35
Ervaring met laserkliniek Twente ? CeeBee Hirsutisme - Behandelingen 0 29 december 2004 00:19
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 10:44
Iemand ervaring met deze minoxidil? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 22 februari 2004 17:50
iemand ervaring met DMSO, T3 of OZ brew? Jaapie AGA - Algemeen 11 6 februari 2004 20:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.