Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 januari 2006, 18:54   #46
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Ja, ik had het al gelezen op het internet. Las ergens vergroot risico op prostaatkanker, of is dat alleen als je dagelijks 5 mg neemt??
Geen idee, maar proscar is precies hetzelfde als propecia.
Als je dus van proscar meer kans hebt op prostaatkanker, dan heb je dat van
propecia ook.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2006, 19:26   #47
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Jongens,eventjes weer ontopic.
Vragen over finasteride/propecia kun je hier stellen.
En de voor- en nadelen van FUE en/of FUT hier.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2006, 20:03   #48
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Jongens,eventjes weer ontopic.
Vragen over finasteride/propecia kun je hier stellen.
En de voor- en nadelen van FUE en/of FUT hier.
Sorry, we dwaalden af...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2006, 20:28   #49
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Sorry, we dwaalden af...
Geeft niks, gebeurd me zelf ook wel eens. Maar hoe gaat het nu met je Limbo.
Ben je de eerste paar weken ondergedoken, of ben je met een pet op naar buiten geweest. Het is nu eigenlijk niet raar, met deze temperaturen, als je met een muts op naar buiten gaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2006, 22:24   #50
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Geeft niks, gebeurd me zelf ook wel eens. Maar hoe gaat het nu met je Limbo.
Ben je de eerste paar weken ondergedoken, of ben je met een pet op naar buiten geweest. Het is nu eigenlijk niet raar, met deze temperaturen, als je met een muts op naar buiten gaat.
Nee, ik heb het gewoon verteld op het werk. Niet om te pochen maar als je de dag na de behandeling al weer gaat werken en je hebt zo'n horizontale pleister op je voorhoofd dan kun je het maar het beste vertellen.
Een Unox-muts mocht je de eerste 14 dagen sowieso niet op doen, wel een ruime capachon, maar eerlijk gezegd was dat geen pretje. Nu is het allemaal geen probleem meer. De snee voel je wel als je met je handen door het haar gaat maar voor het overige niet meer. Het is me allemaal reuze meegevallen. Nu maar afwachten wat het haar gaat doen. Ben nu schat ik de helft kwijt...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 18:55   #51
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Ik ben wel al wat ouder, 42, en ik heb het rekensommetje ook gemaakt. Op jaarbasis inderdaad een kleine 500 euro. Maar het kan ook zo zijn dat je meer haar terugkrijgt. Wel zullen zien wat het resultaat is.
"Maar het kan ook zo zijn dat je meer haar terugkrijgt. Wel zullen zien wat het resultaat is"

Voor 500 euro vind ik dat wel een erg makkelijke gedacht. Dan wil ik toch wel iets meer garantie hebben.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2006, 19:00   #52
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
"Maar het kan ook zo zijn dat je meer haar terugkrijgt. Wel zullen zien wat het resultaat is"

Voor 500 euro vind ik dat wel een erg makkelijke gedacht. Dan wil ik toch wel iets meer garantie hebben.
Garantie krijg je niet, kijk maar naar de wetenschappelijke test bij Propecia. x% zus en x% zo. Kost veel geld, ben ik met je eens, maar zekerheid krijg je niet...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2006, 20:17   #53
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Garantie krijg je niet, kijk maar naar de wetenschappelijke test bij Propecia. x% zus en x% zo. Kost veel geld, ben ik met je eens, maar zekerheid krijg je niet...
Waar ga je dan niet voor een extra HT over een aantal jaar? Stel dat het 4000 euro kost. Dan ben je over 10 jaar verspreid 400 euro per jaar kwijt. Geeft dat niet veel meer garantie?

En hoeveel dagen na de ingreep zie je nog dat je een operatie ondergaan hebt? Zie je er na 2 weken helemaal niks meer van of is je hoofdhuid nog wel rood/geirriteerd?

Laatst gewijzigd door Sjans; 26 januari 2006 om 20:19
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2006, 22:22   #54
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Waar ga je dan niet voor een extra HT over een aantal jaar? Stel dat het 4000 euro kost. Dan ben je over 10 jaar verspreid 400 euro per jaar kwijt. Geeft dat niet veel meer garantie?

En hoeveel dagen na de ingreep zie je nog dat je een operatie ondergaan hebt? Zie je er na 2 weken helemaal niks meer van of is je hoofdhuid nog wel rood/geirriteerd?
HT kost bijna 5000 en tegen die tijd nog wel meer. 10 jaar propecia is inderdaad 1 HT. Alleen weet ik over 1 jaar wat propecia bij mij doet: niets, het stopt uitval of er komen zelfs haren terug. En dan kan ik altijd nog stoppen met slikken en is de 'schade' beperkt!

Ik had na 12 dagen geen bloedkorstjes meer op mijn voorhoofd. Toen zag het er weer normaal uit dus. Voelt alleen enigszins verdoofd aan (niet pijnlijk), maar dat moet mettertijd minder worden.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2006, 22:58   #55
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
FUT vind ik best,

en het mag van mij wel bij LA of Transhair.

FUE zou ik op zich ook wel willen, maar ik heb geen zin om n hele kop kaal te laten scheren. Mocht dat nou ook kunnen zonder, dan zou Bverotti misschien wel iets kunnen regelen.
Als iedereen die graag een FUT wil zich hier nu meldt, en zijn favoriete kliniek opgeeft, dan kom je er snel achter wat dit initiatief oplevert...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 19:43   #56
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Nee, ik heb het gewoon verteld op het werk. Niet om te pochen maar als je de dag na de behandeling al weer gaat werken en je hebt zo'n horizontale pleister op je voorhoofd dan kun je het maar het beste vertellen.
Een Unox-muts mocht je de eerste 14 dagen sowieso niet op doen, wel een ruime capachon, maar eerlijk gezegd was dat geen pretje. Nu is het allemaal geen probleem meer. De snee voel je wel als je met je handen door het haar gaat maar voor het overige niet meer. Het is me allemaal reuze meegevallen. Nu maar afwachten wat het haar gaat doen. Ben nu schat ik de helft kwijt...
Als ik het doe dan wil ik het stil houden. Neem ik gewoon 2 weken vakantie.

Denk je dat dat gaat lukken? Of zullen mensen het nog zien na die 2 weken?
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 19:53   #57
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Na 2 weken zul je nog wel wat zien hoor. Het duurt een poosje voordat het rode helemaal weg is.

Maar wie denkt er nu gelijk aan een haartransplantatie?
Zeg je toch gewoon dat je wat uitslag hebt of zo.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 21:33   #58
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Na 2 weken zul je nog wel wat zien hoor. Het duurt een poosje voordat het rode helemaal weg is.

Maar wie denkt er nu gelijk aan een haartransplantatie?
Zeg je toch gewoon dat je wat uitslag hebt of zo.
Als je heel goed kijkt zie je nog wel dat je hoofdhuid behandeld is. Maar wie kijkt er nu zo goed. Bij mij waren de korstjes na 10 dagen weg, en dan zie je bijna weer ouderwets uit. Dus eigenlijk is 2 weken wel voldoende!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 10:37   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Nog even een update.

Bij het verwijderen van de hechtingen werd mij verteld de strip goed te masseren. Blijkbaar heb ik dat te goed gedaan want ik bleef last hebben van 3 kleine zwellingen. Nadat het toch wel vervelend begon te worden ben ik naar de dokter geweest die constateerde dat de wondjes aan het zweren waren. Zalf gekregen. Twee dagen daarna kreeg ik twee zwellingen in de hals. Weer naar de dokter en die vertelde dat dat een reactie was op het genezingsproces. Om een en ander te voorkomen een kuur gekregen. Zalf smeren was niet meer nodig. Nu, een dag later, zijn de zwellingen er nog wel, doch zijn de zweertjes kleiner geworden.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2006, 20:14   #60
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Nog even een update.
Houd me maar op de hoogte van wat je verder allemaal nog mee gaat maken. Ik ben wel benieuwd. Zit erover te denken in mei/juli ofzo een HT te gaan doen.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.