Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 23 oktober 2004, 20:39   #1
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
haartransplantatie

heb zelf drie ht ondergaan moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad ,alleen de voorlichting kan veel beter ben zelf bij transhair geweest .
1maal in dusseldorf 2maal in vlijmen.
Ze horen je te vertellen dat je een vervolg behandeling nodig heb omdat bij een eerste behandeling de dichtheid minimum is en om tevreden te zijn is een 2 de behandeling noodzakelijk .Dat ze beweren dat je een potlood streepje krijgt is ook bullshit zeg maar rustig een brede vilstiftt lijn.Moet eerlijk bekennen dat de service bij transhair goed is .was niet tervreden over het reultaat van de tweede behandeling de haren kwamen niet allemaal goed op plus mijn litekenwas niet om aan te zien.kreeg toen een derde behandeling op kosten van transhair voor het herstellen van het liteken zag er goed uit na de behandeling maar na een week of twee wordt hij automatisch breder,maar denk wel als ik het niet gedaan had was ik nu gewoon kaal slik ook al ruim 7 jaar finasteride mensen zeggen dat de werking daarvan op houd na twee jaar ik vind het nog steeds goed werken.
Mensen om mijn heen die beginnend kaal werden in de periode dat ik aan de fina plus ht begon zijn nu allemaal kaal of flink kalend .als iemand die een haarprobleem heeft let je veel op andermans haardat is vaak het enige wat je doet op ieders haar letten het is neteen fobie .ben nu 35 jaar en het slijt met de jaren ben tevreden met wat ik nu heb
husa is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.