Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2020, 09:11   #31
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Goedemorgen,

Ik vind de dichtheid erg hoog. Ik denk dat de dichtheid nooit zo is als de rest van het haar, zeker als je al een hoge dichtheid hebt, zeker in jouw geval. Maar het ziet er erg goed uit. Dat krullen wordt steeds minder. Misschien even een hele gekke vergelijking maar:
iemand uit mijn familie heeft eens kanker gehad en verloor al dr haar, ze had stijl haar. Toen het terug groeide begon dit in het begin allemaal erg te krullen, zoals schaamhaar. Echter later werd het ook weer stijl haar. Wellicht is gewoon typisch voor haar, niet alleen na een HT.
Zeker nu er al zoveel gegroeid is: waarom zou jeje haar nu niet een keer korter knippen? Dan kan je het makkelijk dezelfde lengte maken en zie je helemaal niets meer van de HT. Korter haar staat je volgens mij ook goed en het wordt dan mooi geleidelijk lang.

Ik laat mijn haar nu ook langer zodat ik het kan verbergen, maar als mijn getransplanteerde haar eenmaal gegroeid is ga ik het dezelfde lengte laten knippen.

Groetjes Klaas

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2020, 00:42   #32
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik vind je resultaat zo wel mooi. Ik waarschuw je alvast dat er niet meer veel gaat gebeuren. Zoek de juiste haarproducten die passen bij je haar om een zon natuurlijk en dicht mogelijk effect te creeren. denk aan haarlak of wax/volumepoeder


Succes
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.