Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2008, 17:19   #166
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Inmiddels kan ik al in de spiegel zien dat het heel erg dicht op elkaar is gezet. Of het uiteindelijk helemaal een NW1 gaat worden kan ik nog niet bepalen, maar het ziet er veelbelovend uit!!
SUPER! om te horen dus JIJ hebt ook ''gekregen'' hebt wat je ''wilde''!!
Ben echt benieuwd @ ''SM'' DENSE-TRANSPLANT RESULT!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 17:30   #167
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hoeveel donorgebied heb jij eigenlijk nog over, Mustafa? en hoeveel grafts heb je nu in totaal op je hoofd staan? Ik dacht dat ik ergens 4200 gelezen had, maar dat weet ik niet zeker meer....
Idd 4200, heb helaas geen DONOR!! ''ala'' ''Spider-Man''!! 10.000+!!

Maar er kunnen er nog 700 a 800 uit volgens Dr. Keser!
Het gebied onder de scar is ''ongeFUE'T'' gebleven!

Maar dat houd ik nog wel even een tijd reserve!
Ga dit jaar wel voor de ''trico'' optie waarschijnlijk!

Maar daarna als het ''geslaagd'' is die ''trico''.
Ga ik geen FUE besteden aan scar verdichten ofzo.

Wat ik eerst wel wou overigens maar ben zeer zuinig nu op dit laatste beetje

''Daar we allemaal'', de geringe slagings kansen kennen van een scar dicht stoppen/zetten.

En dat risico wil ik niet lopen!! wacht ik liever een jaar of ''tig''!!
Op HM!!!!!!!! al moet ik 50 jaar zijn, eens komt die DAG!!!

En kan laat ik me KOP!! ''dicht tetteren''!! Hhahah. ''200 G per cm2''

Hhahhahhahhhahhaha....... dream on........Hhihhiiiihiihihihihi....
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 17:34   #168
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht


Hehehe, leuk geformuleerd!

maar de foto's komen pas over enkele maanden. Nu foto's plaatsen heeft niet zoveel zin, omdat ik net behandeld ben geweest.
Nou........dat zeg JIJ! dat bepalen WIJ altijd nog wel(meeste stemmen gelden!)

Hhahhahhahah.. nee Joh, take it easy!! we zien ze wel voorbij komen!

We moeten de ''thread'' naam veranderen in ''Spider and Musti's HT''

Hhihiihiihiihihihihihihihi.........
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 19:06   #169
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Na mijn eerste HT had ik weer de haarlijn van een normale NW1. Nu is er aan mijn haarlijn niets veranderd, maar gewoon maximaal verdicht. Inmiddels kan ik al in de spiegel zien dat het heel erg dicht op elkaar is gezet. Of het uiteindelijk helemaal een NW1 gaat worden kan ik nog niet bepalen, maar het ziet er veelbelovend uit!!
Waar zijn je 1860 grafts eigenlijk overal gekomen, alleen in je inhammen, of ook bij je voorhoofd?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 19:41   #170
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht

''Daar we allemaal'', de geringe slagings kansen kennen van een scar dicht stoppen/zetten.
Hoe hoog acht jij het slagingskans van een littekencorrectie dan?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 20:07   #171
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Waar zijn je 1860 grafts eigenlijk overal gekomen, alleen in je inhammen, of ook bij je voorhoofd?
90% staat in de inhammen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 20:34   #172
klaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Berichten: 157
Ik ben al vanaf mijn 16de kalende.... ben toen begonnen met fina. Mijn inhammen werden wat erger, waardoor ik vervolgens ben overgestapt op duta. Ik gebruik nu denk ik bijna 3 jaar dutasteride en moet zeggen dat mijn haaruitval gestabiliseerd is (redelijk inhammen en mijn kruin is niks aan te zien). Helaas zorgt dutasteride of wat voor middel echt voor hergroei.
Ik heb nu zoiets van ben jong, mijn haarsituatie is stabiel en komende jaren worden er geen produkten verwacht die voor een hergroei zorgt waarom nu niet.
__________________
duta
klaas is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 20:55   #173
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Zo jong kalend leid meestal naar eenNW5, NW6 of NW7.
Mocht je een chirurg zo ver krijgen dat hij een ht bij je wil uitvoeren, ga dan wel voor Fue.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 21:00   #174
klaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Berichten: 157
als ik doe, doe ik zeker fue. Ik denk zelf gezien haarsituatie van mijn broer die zelfs iets later kaal begon te worden dat het niet nw5 zal worden. Hij is nu echt behoorlijk kaal en ik ben nog geneens in de buurt van hem (ook niet toen hij mijn leeftijd was). Maar dit kan je nooit nooit zeker weten. Maar is er iemand die op zijn 22 a 23 een fue heeft gedaan?
__________________
duta
klaas is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 21:22   #175
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
als ik doe, doe ik zeker fue. Ik denk zelf gezien haarsituatie van mijn broer die zelfs iets later kaal begon te worden dat het niet nw5 zal worden. Hij is nu echt behoorlijk kaal en ik ben nog geneens in de buurt van hem (ook niet toen hij mijn leeftijd was). Maar dit kan je nooit nooit zeker weten. Maar is er iemand die op zijn 22 a 23 een fue heeft gedaan?
Heb je geen foto's van je huidige status?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 21:30   #176
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Hoe hoog acht jij het slagingskans van een littekencorrectie dan?
Moeilijk te zeggen voor mij, maar het komt wel zo gebracht door mij.
Omdat er nogal wat HW leden zijn die er niet veel beter op zijn geworden.

Wat betreft die tricoclosure wel te verstaan!

Ik zit nu op 1cm max, op de breedste punten.
Zou ook wel willen dat het max 2 a 3 mm zou worden maar die kanst acht ik zeer klein.

Mijn scar is nogal ''eigenwijs'' dat lekker wat tie zelf wil!
En ik heb al 3 FUT'S gehad dus dat is ook al niet echt gunstig

Ik hoor het wel op het komende consult van het jaar.(AC)
Zal het rond Okt '08 willen laten doen!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2008, 22:27   #177
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
tja die lidteken correcties. Ik heb maar weinig berichten gezien van mensen die dat ook gedaan hebben. Ik dus wel, en dit heeft een verbetering opgeleverd. Maar of het nu de moeite waard is geweest. Ik ga er binnenkort weer 1 doen en moet zeggen dat ik daar niet vrolijk van word! Als je voor een HT een strip doet dan is dat nog tot daaraan toe: je krijgt er haar voor terug (nou ja, die worden verplaatst). Maar bij een correctie is dat niet het geval terwijl je wel weer een met de last van de ingreep zit Hoofdreden om het toch te doen is dat ik na mijn FUE van komende zomer niet met een opvallend lidteken wil rondlopen. Dat wil ik weer bedekt hebben als ik terug kom van mijn vakantie. Als dat niet speelde, dan is het nog maar zeer de vraag of ik nog eens een correctie zou. Al zou een geslaagde correctie ook welkom zijn omdat ik mijn haar dan korter kan laten knippen....


mlsbutt: ga je voor een correctie naar AC of voor nog een HT?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 13:01   #178
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
mlsbutt: ga je voor een correctie naar AC of voor nog een HT?
Ik ga naar ''AC'' voor een correctie niet voor een HT.

Heb er net een ''FUE-2000'' op zitten.(meer als 4 mnd geleden alweer)
Is daar maar eens mee wachten tot het eindresultaat(+_Okt '08)

De FUE-2000 ''grafties'', zijn lekker hun werk aan het doen!

Groeien-Groeien-Groeien!!! elke dag een beetje meer!!
De contouren van de nieuwe haarlijn worden duidelijker en dichter

Yeahhhh!!!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 17:35   #179
bean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
als ik doe, doe ik zeker fue. Ik denk zelf gezien haarsituatie van mijn broer die zelfs iets later kaal begon te worden dat het niet nw5 zal worden. Hij is nu echt behoorlijk kaal en ik ben nog geneens in de buurt van hem (ook niet toen hij mijn leeftijd was). Maar dit kan je nooit nooit zeker weten. Maar is er iemand die op zijn 22 a 23 een fue heeft gedaan?
hey Klaas!
Ik heb op mijn 22e een fue gedaan. Ik snap je situatie dus als geen ander. Veel mensen vinden dat je moet wachten met een ht omdat je niet kunt weten hoe de haarlijn zich ontwikkeld en die hebben natuurlijk een punt. MAAR: je tienerjaren zijn wel je belangrijkste jaren en die wil je toch leuk door komen en zeker niet laten verzieken door je haarprobleem. Ik ben van mening dat als je het op een goede manier aanpakt 22 of 23 jaar prima te doen is. Onder goed versta ik:
1) neem een FUE, 100% dit doen als je zo jong bent. Je moet er namelijkvan uit gaan dat je haarsituatie alleen maar slechter wordt, en op een gegeven moment zul je dan voor de keus staan: voor schut lopen met een klein beetje lang mooi haar voorop je hoofd en aan de zijkanten, waardoor je er oud uit ziet, millimeteren of igg kort, of nog een HT. Die laatste 2 zijn prima die eerste in mijn ogen niet. Bij een FUT heb je alleen de eerste en de laatste, en als je onverwachts geen geld hebt alleen de eerste, die in mijn ogen geen optie is, snap je hem nog
2) Doe het goed of doe het niet. Het heeft geen zin om over je hele hoofd een vlaslaag te laten aanleggen waardoor je nog de straat niet op durft.Kiest dus voor een gebied en behandel dat
3) dat gebied moet dan zijn: vooraan en op het midden van het hoofd, je kunt beter accepteren dat je een kaal(ende) kruin hebt maar dat de rest van je hoofd er goed uit ziet. Dat ziet er namelijk natuurlijk uit. Je kunt dan altijd nog als je wat ouder bent, geld hebt gespaard, of je haarstiutatie verandert is je kruin aanpakken. maar met de kruin aanpakken zou ik voorzichting zijn, voor je het weet gaat je kruin achteruit en heb je een bizarre haarlijn
4) kiest voor een conservatieve haarlijn. Een haarlijn als een 16 jarige zit er voor ons niet in en dat hoeft ook niet. Als je een mooie conservatieve haarlijn hebt ziet niemand dat je kalend bent.
5) mocht je over willen gaan tot een ht doe dan goed research naar de mogelijkheden, en ga klinieken af, dit spreekt vanzelf maar is heel belangrijk. er zullen ongetwijfeld klinieken zijn die je neit willen helpen, mocht je zover zijn en het nodig hebben, dan kan ik je wel laten weten waarik ben geweest, ben er erg tevreden over.

OVer mijn situatie: ik heb op dit moment mn haar gemillimeterd in de afwachting tot het dusdanig hard en goed groeit dat ik het weer langer laat. Veel mensen zullen zich afvragen waarom ik een ht heb gdaan als ik het toch millimter maar een david backem coup is mooier dan een jack van gelder coup als je begrijpt wat ik bedoel. Tuurlijk worden er soms nog wel grapjes over gemaakt maar eerst zag iedereen ook cht wel dat ik kalend was. What you see is what you get en dat is na mn ht een hoop meer: van voor een mooi gezicht en van achter een lichter wordende kruin die ik over een jaar of wat zal behandelen als ik er het geld voor heb.

Het heeft een hoop geld gekost maar ik ben er super tevreden mee, ik weet niet hoe oud je bent, maar vanaf 21-22 jaar vind ik het een goede optie!

hopelijk heb je er wat aan.
__________________
Behandeling:

Fue(2000 frontaal)
Rooscure
Groene thee
bean is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2008, 19:56   #180
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
De FUE-2000 ''grafties'', zijn lekker hun werk aan het doen!

Groeien-Groeien-Groeien!!! elke dag een beetje meer!!
De contouren van de nieuwe haarlijn worden duidelijker en dichter

Yeahhhh!!!
Mooi om te horen, Mustafa.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trainshair 2000 grafts pietje1234 Chirurgische behandelingen 28 9 juli 2007 18:55
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.