Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2019, 12:01   #1
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Haartransplantatie 3497 crafts -16 februari 2019

Ik heb op 16 februari een haartransplantatie ondergaan bij hairworld istanbul.
Ik ben nu 6 weken verder en de nieuwe haren zijn bijna niet uitgevallen. Ze groeien ook niet mee maar blijven zitten als stoppels. Mn hoofd voelt ook hard aan daar en mn hoofdhuid is jog steeds rood.

Is dit normaal? Als ik naar andere foto’s kijk zijn de nieuwe haren na 1 maand al uitgevallen en is de roodheid grotendeels weg.

Ik heb ook een before foto toegevoegd
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 29C33256-11A2-454E-B1AD-5464787D1CA4.jpg‎ (152,8 KB, 553x gelezen)
Bestandstype: jpg 8E1EE61D-70DC-4DCF-B4CB-303D5CDFADCC.jpg‎ (143,7 KB, 519x gelezen)
Bestandstype: jpg 4EC56CF5-A9DA-4D1A-B12E-6FDECD346DD2.jpg‎ (145,8 KB, 376x gelezen)
Bestandstype: jpg 292BDEED-5278-416C-98EE-ACCCC5916D80.jpg‎ (141,9 KB, 473x gelezen)
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 16:12   #2
Chad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Waarom stel je deze vraag op dit forum, in plaats van dat je hem stelt aan de nazorg van HWI zelf?

Het lijkt er naar mijn idee op dat je haren wel zijn uitgevallen, en dat de stoppels die nieuwe haren zijn die straks gaan groeien.
Chad is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 17:09   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
De getransplanteerde haren groeien zelden door. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze ook 'uitgevallen' maar nog niet fysiek uitgevallen. Ze blijven een beetje haken in de hoofdhuid. Wellicht dat masseren met wat meer kracht de haren doen loskomen. Bang zijn dat de haarzakjes eruit komen hoeft niet, die zitten echt wel verankerd.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 17:23   #4
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chad Bekijk bericht
Waarom stel je deze vraag op dit forum, in plaats van dat je hem stelt aan de nazorg van HWI zelf?

Het lijkt er naar mijn idee op dat je haren wel zijn uitgevallen, en dat de stoppels die nieuwe haren zijn die straks gaan groeien.
Ik heb deze vraag 1 week geleden naar HWI gemaild maar heb nog geen reactie gekregen. De reden dat ik deze vraag ook op dit forum stel is omdat ik hoop doormiddel van de leden die ervaring hebben met haartransplantatie misschien een antwoord te krijgen.

Het zijn volgens mij geen nieuwe haren die eerst zijn uitgevallen omdat deze er al van het begin zitten.
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 17:59   #5
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Het kunnen ook geen nieuwe haren zijn want voor je die krijgt moeten de haarzakjes na rustperiode nieuwe haartjes maken en dat duurt echt wel 3-4 maanden hoor. Het zijn hoogstwaarschijnlijk haren die vastgeplakt zitten.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2019, 18:07   #6
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Het kunnen ook geen nieuwe haren zijn want voor je die krijgt moeten de haarzakjes na rustperiode nieuwe haartjes maken en dat duurt echt wel 3-4 maanden hoor. Het zijn hoogstwaarschijnlijk haren die vastgeplakt zitten.
Bedankt, het zal vast uiteindelijk wel goed komen maar heb toch enige onzekerheid
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2019, 05:26   #7
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Dit ziet er ontzettend rustig en normaal uit. No worries. Ik had ook erg lang "last" van roodheid. Komt goed.

Groet,
Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2019, 19:14   #8
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Raar dat de kliniek niet reageert en zeker niet netjes als je een vraag hebt en ergens onzeker over bent. Het kan namelijk verontrustend zijn dat de haren blijven zitten maar ook niet groeien. Omdat er zo ontzettend veel grafts zijn verplaatst en de operatie zo lang heeft geduurd bestaat de kans dat de grafts het niet overleefd hebben en daarom deze situatie ontstaat. Als dat zo is zou je deze haren met gemak uit moeten kunnen trekken. Zelf ben ik iets eerder dan jij behandeld (met veel minder grafts) en de meeste haren zijn intussen uitgevallen en de situatie is bijna zoals hij was. Nu dus wachten op de nieuwe haren die nu in de rustfase zitten. Ik zou nogmaals contact opnemen met de kliniek.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 03:40   #9
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Echt zeer kwalijk dat men niet reageert op een mail van een klant die meer dan 6000 euro heeft betaald voor een behandeling.

Men weet immers (of dient te weten) dat het ondergaan van een haartransplantatie zowel mentaal als fysiek belastend is en vooral als er iets dreigt mis te gaan. Adequaat en op tijd handelen kan wellicht ook verdere problemen voorkomen.

Sowieso heb ik bij HWI het gevoel dat men veel aandacht besteed aan BN'ers maar informatie en uitleg is naar mijn mening erg ondermaats bij normale klanten.
kermak is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 11:39   #10
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Ik heb inmiddels een reactie ontvangen met daarbij een excuses voor het lange wachten.


Ze geven aan dat de huid roder is dan dat hij normaal hoort te zijn maar dat het niet ernstig hoeft te zijn. Ik moet wekelijks een foto sturen om te kijken hoe dit zich ontwikkeld. Eventueel kan er over worden gegaan op antibiotica.


Ze zeggen dat het kan gebeuren dat de haren blijven zitten. Na 3 maanden beginnen ze pas met groeien.


Ik ben benieuwd ga er nog steeds vanuit dat het allemaal wel goed komt.
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2019, 22:44   #11
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lvdg88 Bekijk bericht
Ik heb inmiddels een reactie ontvangen met daarbij een excuses voor het lange wachten.


Ze geven aan dat de huid roder is dan dat hij normaal hoort te zijn maar dat het niet ernstig hoeft te zijn. Ik moet wekelijks een foto sturen om te kijken hoe dit zich ontwikkeld. Eventueel kan er over worden gegaan op antibiotica.


Ze zeggen dat het kan gebeuren dat de haren blijven zitten. Na 3 maanden beginnen ze pas met groeien.


Ik ben benieuwd ga er nog steeds vanuit dat het allemaal wel goed komt.
Bijzonder verhaal. Het gaat echt niet zo zijn dat de haren die er nu zitten en niet groeien ineens over 3 maanden wel gaan groeien. Dat moeten echt de nieuwe haren zijn die weer vanuit de haarwortel komen waar nu dan die oude haar in de weg zit. Raar dat ze zeggen dat dit dus zou kunnen. Of je haren gaan meteen groeien, of ze vallen uit en er komen nieuwe haren. Er is geen derde optie.....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2019, 09:21   #12
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Bijzonder verhaal. Het gaat echt niet zo zijn dat de haren die er nu zitten en niet groeien ineens over 3 maanden wel gaan groeien. Dat moeten echt de nieuwe haren zijn die weer vanuit de haarwortel komen waar nu dan die oude haar in de weg zit. Raar dat ze zeggen dat dit dus zou kunnen. Of je haren gaan meteen groeien, of ze vallen uit en er komen nieuwe haren. Er is geen derde optie.....
Dit heb ik nagevraagd en krijg als reactie:

Het verschilt per persoon dat de haren uitvallen of niet. In uw geval vallen de haren blijkbaar niet allemaal uit. Dit is geen probleem. De haren die u nu heeft zullen dan verder gaan groeien. De haren die wel uitgevallen zijn zulllen ook weer gaan groeien.
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2019, 10:37   #13
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lvdg88 Bekijk bericht
Dit heb ik nagevraagd en krijg als reactie:

Het verschilt per persoon dat de haren uitvallen of niet. In uw geval vallen de haren blijkbaar niet allemaal uit. Dit is geen probleem. De haren die u nu heeft zullen dan verder gaan groeien. De haren die wel uitgevallen zijn zulllen ook weer gaan groeien.
Bij mij is ook lang niet alles uitgevallen en uiteindelijk wel gewoon gaan groeien. Je moet gewoon minimaal tot een maand of 6/7 geduld hebben om er echt iets zinnigs over te zeggen denk ik
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2019, 18:21   #14
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lvdg88 Bekijk bericht
Dit heb ik nagevraagd en krijg als reactie:

Het verschilt per persoon dat de haren uitvallen of niet. In uw geval vallen de haren blijkbaar niet allemaal uit. Dit is geen probleem. De haren die u nu heeft zullen dan verder gaan groeien. De haren die wel uitgevallen zijn zulllen ook weer gaan groeien.
Nee, het kan idd dat de haren niet allemaal uitvallen, maar de haren die dus niet uitvallen gaan wel direct groeien, die stoppen niet even 3 maanden en gaan daarna pas verder groeien. Dat is meer wat ik bedoelde. Maar misschien groeien ze wel maar is het nog miniem. Laten we dat dan maar hopen.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 00:43   #15
Lvdg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2018
Berichten: 14
Geslacht:
Ik zit nu op 8 weken, voor mijn gevoel
Is mn huid nog vrij rood. Wordt er dagelijks nog wel op aangesproken.
Mn eigenharen groeien maar ook een aantal nieuwe haren groeien. Er zitten nog steeds veel nieuwe haren die niet zijn uitgevallen maar als stoppels blijven ziten en mn hoofd voelt erg hard aan.

Ik stuur elke week een foto naar HWI krijg daar geen reactie op dus ga ervan uit dat het dan wel goed is.
Ga er maar vanuit dat straks op 3/4 maanden de nieuwe haren beginnen te groeien en ik hopelijk tevreden kan zijn over het resultaat na 9 maanden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FE407BC6-DC9B-472E-B586-B039AEF2BFEF.jpg‎ (153,3 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg C5ACD6EE-4418-4B44-882C-9EF3038EA6A7.jpg‎ (145,4 KB, 287x gelezen)
Bestandstype: jpg A421B1E9-15B1-4A6C-B230-4245377A9546.jpg‎ (153,3 KB, 197x gelezen)
Bestandstype: jpg C41A9781-229F-4519-9CC6-55461D1A5082.jpg‎ (146,8 KB, 275x gelezen)
Lvdg88 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.