Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 november 2004, 21:06   #16
veens764
HaarWeb lid
 
veens764's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: netherlands
Berichten: 128
reactie henk

ha die henk ken je me nog jij belde mijn nog op omdat ik ook een ht had laten doen bij hairplus
nou het is bijna zover bij mij is de ht zo langersamerhand aan het verdwijnen
ik was er 25 september nog geweest om te laten zien hoe het ervoor stond
zal binnekort een foto sturen in en in triest er is een grandiose fout gemaakt bij mij dat wiullen ze niet toegeven,heb er sinds de ht een erg pijnlijke hoofhuid aan overgehouden het lijkt wel of er daarna een kleine infectie is gaan onstaan door al die gaatjes die ze in mijn hoofdhuid prikten
het is wel stom toevallig dat allen de getransplanterde haren losraken en niet het bestaande wat ik nog had
ik moet het met de verzekering uitvechten zegt hairplus ze willen niets meer te maken hebben met mij
nou ik wacht nog een paar weekjes en dan neem ik desnoods juridische stappen wat heb ik nou nog te verliesen niets meer
ik pik dit niet al is het het laatste wat ik doe nu moeten ze me wel geloven
of ik en mijn ouders hebben een bril nodig,mijn ouders hebben voor mij nog gespaard om een deel van het geld erbij te leggen triest is het gewoon
ze kunnen wel huilen maar zijn bereid om mij te steunen hiermee
maargoed het ligt nie t aan mij het zit tussen mijn oren zegt hairplus
moeten ze me nou zien
leed is er mij aangedaan en dat pik ik niet
denk allen goed na voordat jullie een ht overweegt ik kan het weten en zoveel andere mensen waarbij het misging,alleen ze ontkennen het dat er iets fout kan gaan of is gegaan
dit verhaal is niet verzonnen het hoeft jullie niet te gebeuren maar dat is
aan ieder
dit stukje schreef ik uit mijn hart


groeten aan alle lotgenoten
__________________
marco
veens764 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 23:40   #17
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Wat vreselijk dat dit...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veens764
ha die henk ken je me nog jij belde mijn nog op omdat ik ook een ht had laten doen bij hairplus
nou het is bijna zover bij mij is de ht zo langersamerhand aan het verdwijnen
ik was er 25 september nog geweest om te laten zien hoe het ervoor stond
zal binnekort een foto sturen in en in triest er is een grandiose fout gemaakt bij mij dat wiullen ze niet toegeven,heb er sinds de ht een erg pijnlijke hoofhuid aan overgehouden het lijkt wel of er daarna een kleine infectie is gaan onstaan door al die gaatjes die ze in mijn hoofdhuid prikten
het is wel stom toevallig dat allen de getransplanterde haren losraken en niet het bestaande wat ik nog had
ik moet het met de verzekering uitvechten zegt hairplus ze willen niets meer te maken hebben met mij
nou ik wacht nog een paar weekjes en dan neem ik desnoods juridische stappen wat heb ik nou nog te verliesen niets meer
ik pik dit niet al is het het laatste wat ik doe nu moeten ze me wel geloven
of ik en mijn ouders hebben een bril nodig,mijn ouders hebben voor mij nog gespaard om een deel van het geld erbij te leggen triest is het gewoon
ze kunnen wel huilen maar zijn bereid om mij te steunen hiermee
maargoed het ligt nie t aan mij het zit tussen mijn oren zegt hairplus
moeten ze me nou zien
leed is er mij aangedaan en dat pik ik niet
denk allen goed na voordat jullie een ht overweegt ik kan het weten en zoveel andere mensen waarbij het misging,alleen ze ontkennen het dat er iets fout kan gaan of is gegaan
dit verhaal is niet verzonnen het hoeft jullie niet te gebeuren maar dat is
aan ieder
dit stukje schreef ik uit mijn hart


groeten aan alle lotgenoten
HI Veens,
Wat heb jij toch een brute pech,vreselijk vind ik dit voor jou.. men vraagd er nu eenmaal niet om!
Ik begrijp wat je voelt.
VEEL MOED!
Terloops in Mechelen is de beste haarkliniek van Belgie.
Groeten -Lu-
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2004, 23:44   #18
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Hallo beste mensen,

Ik ben sinds eergisteren gestopt met roken, zal dit enig effect hebben op de haaruitval? Ik hoop van wel want eigenlijk is dat de enige reden dat ik gestopt ben omdat ik heb gehoord van sommige mensen hier op haarweb dat het de haaruitval alleen erger maakt.

groet,
-eq
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 00:56   #19
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Het is waar dat je haar blijft uitvallen als...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Equilibrium
Beste 4roluca,

Ik zelf vind dat ik een belangrijke deel van mijn jeugd aan het missen ben(19jr)
ik ben een lange tijd depressief geweest maar dat ging eindelijk goed tot ik haarverlies kreeg en mijn vriendin mij verliet. Dat kwam erg hard aan en het lijkt net alsof ik in 1 klap alles kwijt ben geraakt, in zo een korte periode ben ik van gelukkig mens naar zeer ongelukkig mens geworden.

Juist toen ik dacht dat alles weer goed ging en ik EINDELIJK weer kon genieten van het leven...ging het juist toen verkeerd, ik vind het jammer dat het op zo een manier is gegaan. Ik wou dat ik alles opnieuw kon doen maarja, helaas zal dat niet gaan en is het nu te laat voor mij om nog te kunnen genieten van het leven. Ook ik heb laatste tijd veel beledigende opmerkingen moeten aanhoren, zoals: je ziet er niet uit man wat is er met je haar gebeurd, enorm pijnlijk natuurlijk maar ik moet en zal hun laten zien dat ik dit niet zomaar laat gebeuren. Vandaar dat ik nu opeens graag een HT wil.

Uiteraard zal ik jullie er ook van op de hoogte houden hier op haarweb

gr.
-Equilibrium
...je nog ouder (jonger) word beste Equilibrium.
En als 10 jaar later je haargrens nog verder verloopt is dit niet meer correkt te herstellen. Wist je dat er kan aan gewerk worder als je een haarstuk draagt en dan is er later niemand mee gemoeid. Maar een snee van de reductie zie je niet meer omdat daar tenslotte haar op gezet wordt. maar een weelderige haarbos met HT kan niet.
Begrijp het nu nog beter je bent nog zo jong!! Zit het in de familie?
>MOED!!!!< ----Lu----

-->groeten aan iedereen.
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 01:29   #20
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
...je nog ouder (jonger) word beste Equilibrium.
En als 10 jaar later je haargrens nog verder verloopt is dit niet meer correkt te herstellen. Wist je dat er kan aan gewerk worder als je een haarstuk draagt en dan is er later niemand mee gemoeid. Maar een snee van de reductie zie je niet meer omdat daar tenslotte haar op gezet wordt. maar een weelderige haarbos met HT kan niet.
Begrijp het nu nog beter je bent nog zo jong!! Zit het in de familie?
>MOED!!!!< ----Lu----

-->groeten aan iedereen.
Het zit inderdaad in de familie, maar ik ben de enige die er zoveel mee zit.
Bij mij staat het gewoon zo slecht terwijl ik met me oude haargrens er gewoon veel beter uitzag, pfft ik walg hiervan.

Ik weet het ook allemaal niet meer, een haarstuk..tjah, kheb geen idee of dat wel zou staan bij mij, ik kan het proberen natuurlijk, ach het gaat echt niet meer goed met mij.

bedankt voor je medeleven 4rolucavind het erg fijn
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2004, 01:12   #21
Ariba
HaarWeb lid
 
Ariba's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 38
equi·li·bri·um (het ~, -bria/~s) 1 [med.] evenwicht

Hoi Equilibrium,
Probeer het eens uit een haarwerk, in het begin is het erg moeilijk, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.

Ariba is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2004, 03:47   #22
Equilibrium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ariba
equi·li·bri·um (het ~, -bria/~s) 1 [med.] evenwicht

Hoi Equilibrium,
Probeer het eens uit een haarwerk, in het begin is het erg moeilijk, maar na een tijdje kan je niet meer zonder.

Kan je bij een haarwerk ook gel gebruiken? En kan je ook je oude kapsel na laten maken?(d.m.v. een foto bijv.)
Equilibrium is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2004, 20:06   #23
Ariba
HaarWeb lid
 
Ariba's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 38
Je oude kapsel na laten maken is zeker mogelijk.

Kijk eens rond op het Haarwerken forum.
Ariba is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2005, 19:29   #24
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Equilibrium
Kan je bij een haarwerk ook gel gebruiken? En kan je ook je oude kapsel na laten maken?(d.m.v. een foto bijv.)
EQUILLIBRIUM heb je al besloten wat je gaat doen??
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2005, 09:01   #25
Bomberke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 15
Ik ben ook nog maar een beginnende twintiger en ik heb ook al grote inhammen. Ik scheer mijn haar kort (varieert van 9 tot 4 mm).
Ik heb er ook eerst aan gedacht om een HT te laten doen maar mij lijkt het best wel pijnlijk en de techniek is imo nog niet optimaal. Veel hangt er van af hoe jij jezelf ziet. Toen ik enorme haaruitval had keek ik hele tijd in de spiegel. Ik dacht ik ga gewoon niet passen met een kaal hoofd. Ik kan niet de mooiste vrouwen krijgen (wil ik ook niet). Maar als je goed kan praten met vrouwen doet dit al veel! Vrouwen van niveau daar val ik op. Vrouwen die wat niveau hebben kijken meestal wel naar de persoonlijkheid van een man en je uitstraling.
Bomberke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2005, 23:12   #26
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Ja Equilibrum, ik kan je ook wel best begrijpen en vind het kut voor jou dat je je zo rot voelt. Luister toch maar goed naar de adviezen van de forumgangers want er zijn hier al een heleboel waarheden gesproken. Je bent echt nog veel te jong voor een HT en je gaat er zeker spijt van hebben. Ik denk dat een ht eerder soelaas biedt voor mensen boven de dertig. Mensen geven veel kritiek op je kapsel? Wel misschien geen slecht idee om eens naar een goeie kapper te gaan en vragen of ie jou aan een goeie look kan helpen. Ikzelf ben dat ook aan het overwegen. Ik ben zware inhammen aan het krijgen en ik begin zwaar te kalen op de kruin. Telkens ik uit de douche kom verschiet ik me een ongeluk. Ik sta zeker niet met een milimeter look omdat mijn hoofd wat lullig gevormd is dus zal er ook iets op moeten vinden. Bruce willis had eens alles afgeschoren en dan een baard + bakkebaarden en djeez that wuz cool! Misschien eens een paar maanden op reis gaan om alles op een rijtje te zetten? Desnoods zoek je een therapeut?
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TOTAAL geen bijwerkingen!!!!! Roy1980 Medicijnen/haargroeimiddelen 10 19 juli 2002 22:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.