Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2003, 23:23   #16
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
jorn weer...

Hier hebben jullie nog een foto van mijn situatie. Zoals ik al gezegd heb, en Diksy ook, zijn deze foto's 2 dimensionaal. Je moet me eigenlijk in het echt zien, maar zoals op de foto ziet het er ook uit. BEn erg tevreden.

Verder: de prijzen van Duitsland zijn zo goed als gelijk met die van transhair NL. Echter, het consult is erg belangrijk om de prijs vast te stellen! Duitsland heeft wel een hele minimale prijsindicatie.


Jorn

PS: beetje flauw dat Henk mij een leugenaar noemt. Misschien moet ik maar niets meer op het forum zetten...........
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp kiel.bmp‎ (38,2 KB, 179x gelezen)
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2003, 13:37   #17
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Nee, niet doen!!!!!

Jorn, je moet dit forum niet verlaten!!! We hebben je "objectieviteit" nodig op dit forum! Ik smeek je! Mensen, zonder Jorn geen forum, geen forum geen reclame!!!! Jorn blijf!!
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2003, 15:00   #18
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
aanwezigheid

Hier een mailtje vanaf mijn werk bij transhair.
Ik ga gewoon door met antwoorden geven en een aantal moeten maar geloven wat zij zelf willen. Ik weet in ieder geval dat ik als afstudeerder bij transhair ontzettend veel weet over de ontwikkelingen op haargebied en de verschillende klinieken met hun werkwijzen. Wie vragen heeft kan me via het forum vragen stellen of anders prive een mail sturen: jornkielman@hotmail.com


Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2003, 17:39   #19
alberto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2002
Berichten: 72
Re: aanwezigheid

Citaat:
Originally posted by jornkielman
Ik ga gewoon door met antwoorden geven
Mooi zo ! We hebben alle expertise nodig.

groetjes
alberto is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 12:53   #20
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
De reactie van de heer Diks, duidelijk ook belanghebbende die dit ook goed laat merken. Ik blijf over de continue en overactieve inmenging van Kielman een raar gevoel overhouden. Waar ook het onderwerp transplantatie ter sprake komt is hij haantje de voorste om weer een opmerking te plaatsen als 'een transplantatie is wel goed, mits je de juiste kliniek bezoekt, Transhair... blablabla.'
Nooit eens een kritisch woord over transplantaties. Sterker: hij is de enige die ik iets positiefs hoor zeggen over transplantaties, en ook de enige die zelf tevreden is over zijn transplantatie. Over het algemeen lees ik niets dan ellende van mensen die er een ondergaan hebben, iets wat mij er absoluut van weerhoudt.
Ik zag ook dat dit niet het enige forum is waar hij zich roert. Op het prikbord van kaalheid.pagina.nl (zie http://www.prikpagina.nl/list.php?f=777) is hij ook zeer frequent aanwezig. Ook daar weer wordt iedere vraag of opmerking over transplantaties gevolgd door een reactie van hem die transhair weer bewierookt (en maar blijven benadrukken dat hij welliswaar een stagiar is bij Transhair, maar toch echt wel het beste met ieder voor heeft). Inmiddels duurt die stage ook al wel weer een aardig poosje, volgens mij al bijna een jaar terug op het haarweb geintroduceerd.

Aan de reacties op dit prikbord te zien lijkt er ook wel wat belang bij intermedica van (daar is-ie weer) dhr Boersma. Een ieder die vraagt waar je Fina of Proscar kan bestellen wordt door Kielman direct naar die site verwezen (waar je eerst een duur consult van 150 eurootjes moet afnemen voordat je Fina MAG kopen...). Nou, het is heus gemakkelijker en goedkoper te verkrijgen.
En op het moment dat iemand reageert dat hij die 150 euro voor een consult wel wat erg overdreven vindt reageert hij:
"150? Dat weet ik niet meer. Is niet goedkoop, maar je slikt het dan wel onder begeleiding en je kan het proces visueel perfect controleren. Daar heb ik het wel voor over hoor".

Nog even wat reacties van Kielman:

- op de vraag van iemand 'welke kliniek kan ik het beste kiezen' zijn reactie:
"kijk eens op www.transhair.nl"

- Op een algemene vraag van iemand wat te doen bij kaalheid:
"kaal? dan helpt een haartransplantatie>>>www.transhair.nl , daar ben ik behandeld haaruitval, maar dus nog niet kaal?
finasteride helpt het beste"

- En de volgende opmerking op de vraag wat zijn bevindingen met fina waren, is zowel weer reclame voor boersma en transplantaties:
"mijn bevindingen zijn erg goed. slik het via Boersma(www.intermedica.nl) slik het nu ruim 2.5 jaar en geen haaruitval meer. Heb mijn inhammen laten volzetten met transplantaten en ziet er erg mooi uit"

Ik zet dit er niet op om Jorn Kielman zwart te maken, maar wel om toch wat andere mensen hierop te wijzen want sorry Jorn, maar dit is 'too much' om nog geloofwaardig te zijn.

Ik ga echt heel lang uit van de goede bedoelingen van mensen. Je zou een goede dienst bewijzen om van jezelf ergens 'voor-na' foto's op het web te zetten zodat we in elk geval kunnen oordelen of het bij jou echt allemaal zo goed gegaan is.


ik wil hier toch wel even iets toevoegen aan het feit dat er alleen maar ellende zou bestaan van mensen die een HT hebben laten uitvoeren,dit lijkt me echter sterk, gezien de aantallen van patienten die er per maand voor behandeld zijn en (nog) worden.dat zijn er in een jaar toch wel zo"n 1500 per kliniek in nederland alleen al.en als je dan nagaat dat er meerdere klinieken zijn in ons land dan dan zie ik hier op dit forum toch niet meer dan 20 mensen die er slechte ervaringen mee hebben gehad jullie moesten eens weten hoeveel mensen er meer dan die 20 zijn bij wie het wel allemaal goed zit,maar die hoor je natuurlijk hier op dit forum niet omdat ze niets hebben om over te klagen.ik wil hiermee alleen maar zeggen,natuurlijk zijn er 5 op de 1500 mensen bij wie een HT is mislukt.en meestal hangt het af van je eigen situatie.de kwalieteit van je haar en huid en hoe snel word men kaal in het proces.ten tweede speelt ook wel de toegepaste techniek en de hand van de chirurg een rol.maar zoals altijd zit aan alles risico"s verbonden.en dat is per persoon heel verschillend omdat we niet allemaal hetzelfde zijn.ik zou zelfs durven te beweren dat niet alles voor iedereen geschikt is
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 17:45   #21
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Het mooiste was als we de gegevens van de behandelde patiënten konden krijgen, en zo een onafhankelijk onderzoek konden doen om te kijken hoe groot het percentage tevreden cliënten is.
Er zullen natuurlijk wel meer ontevreden klanten zijn dan die twintig die hier op haarweb hun verhaal hebben gedaan. En er zullen ook wel meer tevreden klanten zijn dan die paar die hier hun verhaal hebben gedaan.
Het gaat niet alleen om het slagen van de behandeling. Er is hier ook iemand die twee behoorlijke ht's heeft gehad, die volgens hemzelf en deskundigen technisch goed geslaagd zijn, maar als hij het terug kon draaien dan deed hij dat vast zonder twijfel.
Zoals Smorlez ook meerdere malen heeft aangegeven, het verwachtingspatroon wat je van een ht heb is heel belangrijk.

Laatst gewijzigd door Henk; 12 februari 2005 om 19:49
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 21:01   #22
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
relax luitjes

Hallo allemaal momenteel beginnen de haren van mijn 3-e transplantatie te groeien. Zoals elders op dit forum te lezen heb ik 3 (kleinere) behandelingen bij Transhair ondergaan en ben ik tevreden over het hele traject . Als ik de reacties en het gekrakeel over Jorn in deze thread lees dan denk ik: tjongejonge wat een hoop emoties allemaal . Ik ga me afvragen of de mensen bij hun bezoeken aan de transplantatieklinieken niet alleen gehoord en gezien hebben wat ze wilden horen en zien. En dachten dat hun haar weer zo dik zou worden als toen ze 12 waren. Ik ben wel goed voorgelicht en heb over paar maanden haar dat ruim voldoende dekkend is en er niet meer kaal of kalend uitziet. Ik vraag me (ook) af in hoeverre frustratie over de prijs van haartransplantatie een rol speelt bij de negatieve reacties. Ook ik vind het een hoop geld dat ik liever in een andere auto had gestopt maar voel me zo prima dus was het het waard.
Groet en relax...
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 21:42   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Een eerlijke voorlichting is héél belangrijk. Ik heb wel het idee dat dat meer gebeurd de laatste tijd.
Geloof me, ik heb die niet gehad.
Wat me nog wel stoort aan (o.a) Transhair zijn de foto's die ze op hun site hebben staan.
http://www.transhair.nl/mannen.asp?offset=12
Kijk o.a maar eens naar Van Dalfsen en Egon.
De suggestie wordt toch duidelijk gewekt dat je van een Norwood 6 (een flink kaal hoofd) naar een Norwood 1 kunt gaan. Wat natuurlijk onmogelijk is met een haartransplantatie.
Voor de rest neig ik overigens al hoe meer naar de mening van Haarmannetje dat kaalheid een psychisch probleem, waarbij een haartransplantie eigenlijk een symptoomoplossing is. En niet de oplossing van het probleem.
Maar goed, dat was even off-topic.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 19:20   #24
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
Hallo allemaal momenteel beginnen de haren van mijn 3-e transplantatie te groeien. Zoals elders op dit forum te lezen heb ik 3 (kleinere) behandelingen bij Transhair ondergaan en ben ik tevreden over het hele traject . Als ik de reacties en het gekrakeel over Jorn in deze thread lees dan denk ik: tjongejonge wat een hoop emoties allemaal . Ik ga me afvragen of de mensen bij hun bezoeken aan de transplantatieklinieken niet alleen gehoord en gezien hebben wat ze wilden horen en zien. En dachten dat hun haar weer zo dik zou worden als toen ze 12 waren. Ik ben wel goed voorgelicht en heb over paar maanden haar dat ruim voldoende dekkend is en er niet meer kaal of kalend uitziet. Ik vraag me (ook) af in hoeverre frustratie over de prijs van haartransplantatie een rol speelt bij de negatieve reacties. Ook ik vind het een hoop geld dat ik liever in een andere auto had gestopt maar voel me zo prima dus was het het waard.
Groet en relax...

ik sluit me aan bij het bovenstaande over dat je niet te veel moet verwachten van een haartransplantatie op zich en nooit moet afgaan op reclame"s en dergelijke.wel ben ik het er mee eens dat mocht de transplantatie mislukt zijn,dat er dan een niet goed geld terug garantie moet bestaan.er zijn immers meer mensen bij wie het wel goed is afgelopen dan bij die niet.daar zullen de klinieken heus niet armer van worden.maar verder vind ik dat er niet veel te verwijten valt omdat aan zulke dingen altijd wel een eigen risico zit.het is dus altijd wel een gok of je er achteraf beter of slechter mee af bent.en dat is dus altijd maar afwachten
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.