Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 februari 2009, 16:05   #1
Vince09
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 2
goed(koop) haargroeimiddel

De laatste tijd valt mijn haar met bossen uit mn hoofd. Mijn dokter adviseerde me haargroeimiddelen, maar ik heb er niet zoveel geld voor. Op internet worden die pillen veel goedkoper aangeboden, en daar wordt mij beloofd dat ik weer een weelderige bos haar krijg. Tijdens mijn zoektocht kwam ik de site internetpillen.nl tegen, waar dan weer hele andere verhalen op staan. Wat moet ik nu geloven, ik wil echt niet kaal worden!
Vince09 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 16:18   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Vraag aan je dokter een recept voor finasteride 1 mg. Waarschijnlijk krijg je dan tabletten van 5 mg, die moet je dan door 4 of 5 delen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 16:18   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Vince,

Je had die vraag al eerder gesteld.
Zie: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...473#post187473



.

Laatst gewijzigd door Hanna; 9 februari 2009 om 16:22
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2009, 16:43   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
De teksten op internetpillen.nl moet je met een korreltje zout nemen. Nederlandse apothekers zien hun omzet dalen omdat veel mensen hun geneesmiddelen via een buitenlandse apotheek bestellen. Daarom doen ze huilie huilie bij het VWS, die vervolgens deze campagne gestart is. Zie het maar als een marketingcampagne voor (veel te dure) Nederlandse apothekers. Mijn conclusie word door de website zelf bevestigd:
"U wilt toch online bestellen? Een overzicht van betrouwbare apotheken is te bekijken op www.apotheek.nl".

Bekijk het filmpje onder het kopje haargroeimiddelen maar eens. Er worden een aantal screenshots van internetwinkels tentoongesteld, waaronder de website van vitamust/alopesan waar met dikke koeieletters "NEP" op gedrukt is.
Vitamust en alle andere aanbieders die in het filmpje verbonden worden met neppillen kunnen het VWS aanklagen wegens laster.

Ik heb nog nooit van neppe of vervuilde finasteride, dutasteride of minoxidil gehoord. Er zijn een aantal generieke labels op de markt, maar die bevatten net als de originele merken de juiste hoeveelheid actieve ingredieenten.

Natuurlijk bestaan er ook neppe en vervuilde geneesmiddelen. De meeste anabole steroiden die op internet aangeboden worden zijn nep of vervuild. Hetzelfde geldt voor potentieverhogende middelen.

Voordat je uberhaupt een haargroeimiddel via internet besteld doe je er verstandig aan om bijvoorbeeld op haarweb te vragen of iemand ervaring met het product of de aanbieder heeft.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
bestellen, goedkoop, haaruitval, internetpillen, kaal

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beste haargroeimiddel voor vrouwen hanne Haarproblemen bij vrouwen 15 16 november 2011 11:19
Ultieme haargroeimiddel ontdekt? Water Overige behandelingen 7 28 april 2005 14:13
wie weet een goedkoop reisbureau high Van alles en nog wat... 0 22 juli 2004 13:26
TV-uitzending over haargroeimiddel 'HairBell' Webmaster Medicijnen/haargroeimiddelen 0 18 februari 2003 17:51
6 mei Tros Radar uitzending haargroeimiddel HenkW AGA - Algemeen 4 22 mei 2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.