Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 juni 2019, 10:22   #1
rca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Geen korstvorming

Hallo,

Mijn allereerste bericht ooit hier. Hopelijk heeft iemand een idee.

Inmiddels zit ik op dag 10 na de behandeling. Donor is erg snel genezen, daar zie je niks meer van. Wat betreft het implantatiegebied, kan ik zeggen dat ik eigenlijk weinig tot letterlijk geen korstvorming heb gehad. Herkennen neer mensen dit? En daarnaast of misschien wel daardoor voelt het gebied hard aan. Kan het niet heel goed uitleggen, maar je ziet en voelt nog gewoon duidelijk de gezette grafts.

Mijn idee was dat er korstvorming ontstaat en nadat dit verdwijnt het er weer allemaal normaal uit ziet.

Hopelijk heeft iemand een idee.
rca is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2019, 10:55   #2
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Dat betekent gewoon dat ze erg netjes gewerkt hebben, goed schoongemaakt hebben na de behandeling, en/of dat je weinig gebloed hebt. Je hebt wel korstjes, maar die zijn allemaal amper groter dan de grafts, dus lijken het gewoon stoppeltjes. Daarom voelt het zo hard.

Ik zit vandaag op dag 12 en heb precies hetzelfde. Waar ben jij behandeld? Ik ik Veldhoven.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2019, 11:42   #3
rca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Dat klinkt goed! Hele geruststellende gedachte. Ik ben behandeld door dr. Eberson. Ik heb overigens juist veel gebloed. Hij gaf tijdens het behandelen aan dat dit voor mij gunstig is aangezien ik een hele goede doorbloeding heb en dit dus positief is voor de genezing, maar dat het daardoor voor hem een stuk gecompliceerder is.
rca is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2019, 13:43   #4
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Dan hebben ze na afloop gewoon goed gewassen, en heb je daarna niet meer gebloed. Bij mij kon je dat goed zien. Op dag 1 hebben ze rechts geoogst, en dat gebied op dag 2 gewassen. Op dag 2 hebben ze links geoogst, en dat stuk zat nog onder het verband toen ik weer thuis was. De komende dagen zag het links inderdaad een stuk bloederiger uit.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2019, 13:02   #5
rca
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Inmiddels dag 11 en bleek inderdaad te gaan om kleine korsten. Ik had hier een ander beeld bij. Vanochtend bodylotion (Neutral 0%) dik ingesmeerd op de implantaten en gewassen na dit eerst 25 minuten te hebben laten intrekken. Groot gedeelte van de dus toch aanwezige korsten is hiermee los gekomen.
rca is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2019, 00:36   #6
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
IK heb 3 behandelingen ondergaan bij hasci in Adam. Ook nooit geen korstjes gezien , ik wacht liever 15 min. langer voordat ik weg ga en dat het helemaal schoon is. Ik ben wel geschrokken hier van het feit dat die bewering van '; we maken van 1 haar 2 haren, niet waar schijnt te zijn, zelf heb ik het nooit goed kunnen controleren, maar stel dat het zo is ben ik goed genaaid !!
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2019, 01:07   #7
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
IK heb 3 behandelingen ondergaan bij hasci in Adam. Ook nooit geen korstjes gezien , ik wacht liever 15 min. langer voordat ik weg ga en dat het helemaal schoon is. Ik ben wel geschrokken hier van het feit dat die bewering van '; we maken van 1 haar 2 haren, niet waar schijnt te zijn, zelf heb ik het nooit goed kunnen controleren, maar stel dat het zo is ben ik goed genaaid !!
Ai, Hasci. Daar is een heel topic voor geopend..
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.