Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2004, 18:42   #46
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Zie het maar zo.........ze hebben geen antwoorden op je vragen.
Stelletje laffaarts......
Ja, inderdaad een stel laffe idioten. Anders moet ik, als ik nog geen antwoord krijg, maar eens wat brutaler gaan worden .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 18:52   #47
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Eindelijk reactie !!!

Citaat:
Geacht haarmannetje,

Het artikel is uit eigen ervaring geschreven door journalist Ton de
Visser van het A.D. Laser Aesthetic heeft geen invloed gehad op de
inhoud. Wij hebben inmiddels een aanpassing gemaakt op internet.

Vriendelijke groet,
Laser Aesthetic

Erwin Kettmann
Ze hebben een aanpassing gemaakt. Ik ga nu kijken, ik ben reuze benieuwd!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 18:56   #48
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hmmm, dit is dan de aanpassing hoor:

Citaat:
Laser Aesthetic® heeft geen invloed gehad op de inhoud van de artikelen. De artikelen zijn ongecensureerd, zoals ze in het Algemeen Dagblad verschenen, op deze pagina weergegeven.
Ik ben hier niet helemaal tevreden mee. Op deze manier schuiven ze de "schuld" wel van zich af (in deze context wel terecht, zij hebben het immers niet geschreven), maar aan de strekking verandert niets. Het psychologisch effect verandert hierdoor niet.

Zal ik eisen dat ze het artikel eraf halen ?

Edit:
Het argument zal ongetwijfeld zijn dat ze simpelweg een artikel plaatsen, maar je hoeft niet debiel te zijn om te weten dat een dagblad en in het bijzonder een column van een cynische publicist een totaal andere context is dan een commercieel bedrijf met commerciële belangen.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 19 oktober 2004 om 19:00
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 19:11   #49
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
dat ze deze aanpassing maken wil zeggen dat ze ook inzien dat er iets niet aan deugt. Complimenten haarmannetje, dat je dit al hebt bereikt!

ik vind zo'n opmerking van hun echter niet genoeg. Als zij het artikel publiceren impliceren ze daarmee dat ze het ermee eens zijn, of dat ze er affiniteit mee hebben. Ik vind dat het artikel verwijderd moet worden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2004, 19:19   #50
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
dat ze deze aanpassing maken wil zeggen dat ze ook inzien dat er iets niet aan deugt. Complimenten haarmannetje, dat je dit al hebt bereikt!

ik vind zo'n opmerking van hun echter niet genoeg. Als zij het artikel publiceren impliceren ze daarmee dat ze het ermee eens zijn, of dat ze er affiniteit mee hebben. Ik vind dat het artikel verwijderd moet worden.
Helemaal mee eens. Op deze manier bereiken ze nog steeds hetzelfde effect. En bovendien vind ik hun reactie sowieso karig. Ik bedoel, ik had een ontzettend uitgebreide mail gestuurd, die vervolgens niet werd beantwoord. Ik stuur een herinnering en ik word afgescheept met zo'n flutantwoord! Ik had op zijn minst hun beschouwingen willen weten. Maar nee, als het hen geen geld oplevert interesseert het ze niet. Weg met dat artikel!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2004, 13:42   #51
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik heb weer een reactie klaarliggen. Wat vinden jullie er van, kan deze op "de bus"?

Citaat:
Geachte heer Kettmann,

Allereerst wil ik u danken voor uw reactie. Ik heb de aanpassing gezien, maar ik kan deze niet goed begrijpen om eerlijk te zijn. Wat u daarmee doet, is Laser Aesthetic loskoppelen van het artikel om op die manier niet de verantwoording te hoeven dragen voor de inhoud. Echter, u zult net zo goed weten als ik, dat het psychologisch effect van het artikel daardoor niet verandert. Enerzijds biedt u - en dat is uiteraard uw goed recht als commerciele onderneming zijnde - via uw website veel informatie (behandeling, kosten, resultaten enzovoort) omtrent datgene waarin u gespecialeerd bent, namelijk haartransplantaties. Anderzijds publiceert u echter een artikel op uw website, dat een enorme impact kan hebben op een bepaalde groep potentiele klanten; zij die psychisch lijden onder hun kaalheid. Ik vind het ethisch (en ik vraag mij eveneens af in hoeverre het wettelijk toegestaan is) niet acceptabel dat een bedrijf met commerciele belangen haar doelgroep onbewust dan wel bewust probeert te beïnvloeden met allerlei angst en onzekerheid inboezemende teksten.

Ik zie verder het nut totaal niet in van een dergelijk artikel, wat doorspekt is met subjectieve uitlatingen. Zoiets doet eerder kwaad dan goed. Gaarne zou ik uw reactie hierop willen, want ik stoor mij er enorm aan en velen met mij.

Met vriendelijke groet,

Haarmannetje
tevens namens een aantal lotgenoten op HaarWeb
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2004, 13:46   #52
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Sorry, ik heb de mail al verstuurd. Ik kon niet wachten . Het lijkt mij een nette mail verder met als afsluitende vraag een verantwoording. Ik had gehoopt dat ik die zou krijgen na mijn eerste mail, maar nee, daar waren ze te beroerd voor kennelijk .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 00:17   #53
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Eindelijk reactie !!!
Ze hebben een aanpassing gemaakt. Ik ga nu kijken, ik ben reuze benieuwd!
Haarmannetje, mijn complimenten !!!........
Hier zat ik nou op te wachten.......geweldig.

De nieuwe opgestelde brief als reactie ziet er ook goed uit..........
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 00:21   #54
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Goed bezig HairMan! aanpakken die hap!
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 17:13   #55
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Weer reactie van de heer Kettmann:

Citaat:
Geacht haarmannetje,

Het artikel blijft zo op onze site staan en daar veranderen wij niets
aan.
Ik hoop dat u begrijpt dat ik niet met u in discussie ga zolang ik niet
weet met wie ik mail.
Daarom nodig ik u en uw lotgenoten heel graag uit voor een bezoek in
een van onze klinieken om te beoordelen of wij iets voor elkaar kunnen
betekenen. Een discussie zal ik dan zeker niet uit de weg gaan.

Vriendelijke groet,
Laser Aesthetic,

Erwin Kettmann
Ik begrijp dat hij wil weten met wie hij aan het praten is, maar voor dit onderwerp maakt dat in principe niet uit lijkt mij.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 17:29   #56
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Weer reactie van de heer Kettmann:
Ik begrijp dat hij wil weten met wie hij aan het praten is, maar voor dit onderwerp maakt dat in principe niet uit lijkt mij.
Wat een eikel zeg............
Ik durf te zweren dat zelfs als je persoonlijk een discussie komt voeren dat ze het artikel op de site laten staan.....

Van alle HT klinieken hoop ik dat zij als eerste failliet gaan
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 18:01   #57
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Weer reactie van de heer Kettmann:



Ik begrijp dat hij wil weten met wie hij aan het praten is, maar voor dit onderwerp maakt dat in principe niet uit lijkt mij.

Je kunt hem erop attent maken dat wij hier over dit onderwerp aan het discussiëren zijn, en hem uitnodigen hier aan mee te doen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 18:12   #58
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Wellicht dat Erwin Kettman er rekening mee houdt dat een (indirecte) concurrent zijn bedrijf probeert onderuit te halen. Z'n reactie vind ik wat dat betreft niet ongepast.

Hij had echter wat mij betreft wel wat dieper kunnen ingaan op de 'aannames' van Haarmannetje. Op deze manier kan het juist lijken alsof hij een discussie uit de weg gaat. Je stapt natuurlijk niet 1-2-3 op een bedrijf of af om face-to-face in discussie te gaan.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 18:35   #59
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Je kunt hem erop attent maken dat wij hier over dit onderwerp aan het discussiëren zijn, en hem uitnodigen hier aan mee te doen.
Dit vind ik wel een goed idee. Dat zal ik hem in ieder geval voorstellen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 18:36   #60
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Wellicht dat Erwin Kettman er rekening mee houdt dat een (indirecte) concurrent zijn bedrijf probeert onderuit te halen. Z'n reactie vind ik wat dat betreft niet ongepast.
Ja inderdaad, het is natuurlijk anoniem allemaal en hij is gewoon voorzichtig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Hij had echter wat mij betreft wel wat dieper kunnen ingaan op de 'aannames' van Haarmannetje. Op deze manier kan het juist lijken alsof hij een discussie uit de weg gaat. Je stapt natuurlijk niet 1-2-3 op een bedrijf of af om face-to-face in discussie te gaan.
Aannames? Volgens mij zijn veel van die aannames wel psychologische feiten onderhand.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 11:21
GOOD WORK Laser Aesthetic??? dieseltje Chirurgische behandelingen 13 16 oktober 2005 07:55
haartransplantatie bij laser aesthetic johan1 Chirurgische behandelingen 41 20 december 2003 18:20
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.