Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2004, 12:44   #61
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Aannames? Volgens mij zijn veel van die aannames wel psychologische feiten onderhand.
Maar voor Erwin Kettman niet...
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 10:06   #62
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik wil deze e-mail sturen, kan dit?

Citaat:
Geachte heer Kettmann,

Nee, dat begrijp ik eerlijk gezegd niet. Het maakt voor deze discussie in principe niet uit wie met het verhaal komt. Ik wijs u simpelweg op een aantal gevolgen die onderbouwd kunnen worden op basis van de psychologisch wetenschappelijke theorie. Het is aan u om die verantwoordelijkheid te willen dragen.

Ik ben niet van mening dat zo'n discussie in één van uw klinieken noodzakelijk is voor iets eenvoudigs als dit. Ik wijs er alleen op dat er veel ergenis is ontstaan en dat heeft mede te maken met het feit dat er op HaarWeb niet bepaald een positief beeld bestaat van de haartransplantatie. Veel HaarWeb-leden met een HT hebben er enorm veel spijt (in het algemeen, niet bij uw kliniek in het bijzonder, dat weet ik namelijk niet). De zaak ligt dus zeer gevoelig en in het bijzonder de commerciele tactieken die mooi weer beloven zoals die van u: het plaatsen van een subjectief en op het gevoel van de wanhopige en onzekere inspelend artikel.

HaarWeb is een groeiende gemeenschap en wordt steeds professioneler. Het begint onderhand een ware gebruikersgroep te worden met gedeelde kennis en ervaringen en eigenlijk een beginnende vorm van een soort consumentenbond. Ik denk dat het voor een man in uw vak zeer interessant kan zijn om daar eens een kijkje te nemen. U zult daar overigens ook de berichten kunnen lezen omtrent de ergenissen aangaande het artikel op uw website. (webadres: www.haarweb.nl)

Met vriendelijke groet,

Haarmannetje
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 10:10   #63
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Ik vind het een goed onderbouwde en nette reactie.
Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 10:20   #64
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Ik vind het een goed onderbouwde en nette reactie.
Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Oke Henk, bedankt! De reactie is verstuurd . Ik denk dat ik ze met die e-mailtjes wel behoorlijk irriteer onderhand, maar ja, je moet wat .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 11:39   #65
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Heldere mail Haarmannetje. Kettman zal wel helemaal geen zin hebben om deze discussie verder aan te zwengelen
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 12:22   #66
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Heldere mail Haarmannetje. Kettman zal wel helemaal geen zin hebben om deze discussie verder aan te zwengelen
Ik denk het ook, maar ik zal strijden tot het bittere einde .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 15:38   #67
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Reactie van de heer Kettmann. Hij probeert het onderwerp te verschuiven.

Citaat:
Geacht haarmannetje,

Indien er personen zijn die problemen hebben en/of niet tevreden zijn
over hun haartransplantatie, waar dan ook ter wereld uitgevoerd, dan
dienen deze problemen opgelost te worden.

Daarom nodig ik graag iedere ontevreden persoon uit in onze kliniek om
te beoordelen of deze ontevredenheid terecht is en om te bekijken of
dit resultaat te herstellen/corrigeren/verbeteren is.

Personen die ontevreden (zouden) zijn over hun behandeling (of
resultaat) bij/van Laser Aesthetic dienen zowiezo langs te komen omdat
zij een levenslange garantie van ons hebben gekregen en een kosteloze
nabehandeling krijgen indien er inderdaad iets niet in orde zou zijn.

Ontevreden personen die niet bij Laser Aesthetic behandeld zijn kunnen
tegen gereduceerd tarief een correctie behandeling laten uitvoeren mits
medisch en estetisch verantwoord.

Ik ben benieuwd.

Vriendelijke groet,
Laser Aesthetic,

Erwin Kettmann
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 15:45   #68
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mijn reactie:

Citaat:
Geachte heer Kettmann,

Hoewel u hiermee een nobel gebaar maakt richting de personen die niet tevreden zijn over hun haartransplantatie, richt u zich op een volstrekt ander doel. Het onderwerp is het subjectieve artikel op uw website die de wanhopige en onzekerer persoon met haaruitval op een negatieve manier kan raken. Ik zou graag willen weten hoe u dat verantwoordt en wat eigenlijk de reden is, waarom u een dergelijk artikel op uw website plaatst. Op dit moment heerst bij mij sterk de indruk, dat het een marketingtruc is die in mijn ogen in moreel opzicht nogal onacceptabel is.

Met vriendelijke groet,

Haarmannetje
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 21:26   #69
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Reactie van de heer Kettmann. Hij probeert het onderwerp te verschuiven.
goeie mail terug haarman!
heel raar hoe deze heer totaal niet inhoudelijk ingaat op jouw vragen/opmerkingen maar gewoon zn eigen plaatje afdraait
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 21:34   #70
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Nieuwe reactie van Kettmann:

Citaat:
Alle onzekere en wanhopige personen zijn ook welkom in onze kliniek.
Consult is gratis en vrijblijvend.

Het artikel in het A.D. is met een knipoog geschreven.
Ik en onze medewerkers, stoor mij er niet aan terwijl ik vroeger ook
haarproblemen had, wanhopig en onzeker was.
Het is geen marketingtruc. Marketing doen we anders zoals u weet.

Vriendelijke groet,
Laser Aesthetic

Erwin Kettmann
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 21:47   #71
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Nieuwe reactie van Kettmann:
Die kerel is niet helemaal bien!

De vraag is toch redelijk simpel te destilleren uit de mail van Haarmannetje; vanwaar die belachelijke teksten op de site?

Kettmann doet PR en externe contacten? Tijd voor een nieuwe baan, peuters voorlezen en verhaaltjes uitleggen, voorzichtig onderaan de ladder beginnen.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:02   #72
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik heb zojuist een directe mail terug gestuurd met een wat hardere lading!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:04   #73
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mijn mail:

Citaat:
Geachte heer Kettmann,

Ik merk dat wij er niet uit zullen komen. Mijn verzoek is simpel: het verwijderen van het artikel van uw website op gronden van misleiding, valse informatie, manipulatie van hen die er gevoelig voor zijn en dat alles in een commerciele context. Dat vind ik en veel mensen met mij ronduit ethisch onacceptabel en zeker binnen uw sector, waar mensen hun vertrouwen en problemen leggen in uw handen. U kunt wel eenvoudig beweren dat het artikel met een knipoog geschreven is en dat u en uw medewerkers er geen last van hebben, maar dat is natuurlijk totaal niet relevant. U spreekt ten eerste vanuit een commercieel perspectief (u heeft er uiteraard belang bij, dat mensen over de streep getrokken worden tot uw bedrijf) en ten tweede bent u en uw medewerkers zijn niet representatief.

U heeft geen enkel gegrond argument kunnen geven voor het feit waarom u het artikel publiceert op uw website. Ik zie het wel degelijk als een marketingtruc die neigt naar perversie. Ik ben van plan dit te bespreken met een bevriende advocaat van mij, om te kijken wat de mogelijkheden zijn, want dit kan echt niet!

Verder wil ik ten zeerste benadrukken dat HaarWeb een groeiende gebruikersgroep is en uiteraard ook steeds meer bekendheid geniet. Het is een collectief waarbij kennis en ervaring gedeeld wordt. HaarWeb herbergt ook potentiele klanten voor haartransplantaties en ik zou als ik u was, mij ten zeerste afvragen op welke manier u te boek staat bij een dergelijk collectief.

Ik vertrouw erop dat u naar alle professionaliteit (die u claimt te bezitten) zult handelen.

Met vriendelijke groet,

Haarmannetje
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:19   #74
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Geachte heer Kettmann,

Ik merk dat wij er niet uit zullen komen. Mijn verzoek is simpel: het verwijderen van het artikel van uw website op gronden van misleiding, valse informatie, manipulatie van hen die er gevoelig voor zijn en dat alles in een commerciele context. Dat vind ik en veel mensen met mij ronduit ethisch onacceptabel en zeker binnen uw sector, waar mensen hun vertrouwen en problemen leggen in uw handen. U kunt wel eenvoudig beweren dat het artikel met een knipoog geschreven is en dat u en uw medewerkers er geen last van hebben, maar dat is natuurlijk totaal niet relevant. U spreekt ten eerste vanuit een commercieel perspectief (u heeft er uiteraard belang bij, dat mensen over de streep getrokken worden tot uw bedrijf) en ten tweede bent u en uw medewerkers zijn niet representatief.

U heeft geen enkel gegrond argument kunnen geven voor het feit waarom u het artikel publiceert op uw website. Ik zie het wel degelijk als een marketingtruc die neigt naar perversie. Ik ben van plan dit te bespreken met een bevriende advocaat van mij, om te kijken wat de mogelijkheden zijn, want dit kan echt niet!

Verder wil ik ten zeerste benadrukken dat HaarWeb een groeiende gebruikersgroep is en uiteraard ook steeds meer bekendheid geniet. Het is een collectief waarbij kennis en ervaring gedeeld wordt. HaarWeb herbergt ook potentiele klanten voor haartransplantaties en ik zou als ik u was, mij ten zeerste afvragen op welke manier u te boek staat bij een dergelijk collectief.

Ik vertrouw erop dat u naar alle professionaliteit (die u claimt te bezitten) zult handelen.

Met vriendelijke groet,

Haarmannetje

goede tekst, kijk alleen uit met het stukje...en veel mensen met mij...., het klopt gedeeltelijk wel maar het heet in goed nederlands een drogreden en dat is doorgaans niet netjes

Verder is het toppie joppie!!!


zo...eindelijk uitgeedit.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 22:42   #75
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Nieuwe reactie van Kettmann:

Alle onzekere en wanhopige personen zijn ook welkom in onze kliniek.
Consult is gratis en vrijblijvend.

Het artikel in het A.D. is met een knipoog geschreven.
Ik en onze medewerkers, stoor mij er niet aan terwijl ik vroeger ook
haarproblemen had, wanhopig en onzeker was.
Het is geen marketingtruc. Marketing doen we anders zoals u weet.

Vriendelijke groet,
Laser Aesthetic

Erwin Kettmann
wat een koekebakker! zoiemand wil je toch niet voor je bedrijf hebben werken bij de PR of wel... da's dan het visitekaartje van je bedrijf! kan me niet voorstellen dat er nu nog weldenkende mensen zijn die bij LA een behandeling laten doen na deze mailtjes van deheer kettmann te hebben gelezen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 26 oktober 2004 om 10:50
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 11:21
GOOD WORK Laser Aesthetic??? dieseltje Chirurgische behandelingen 13 16 oktober 2005 07:55
haartransplantatie bij laser aesthetic johan1 Chirurgische behandelingen 41 20 december 2003 18:20
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.