Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2005, 22:48   #16
albertgroot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeremy
Wat mij ook niet goed beviel bij Transhair was het feit dat je de Doktor pas vijf minuten voor de operatie ontmoet, tijdens het consult heb je alleen te maken met "adviseurs" die op alles goede antwoorden weten, en overduidelijk goede verkopers zijn.

Bij aesthetic clinics ben ik nu dus ook geweest (voor informatie voor een tweede behandeling) en daar was gelijk het eerste gesprek met de Doktor die ook de eventuele behandeling zou uitvoeren!, en dat is top vind ik!
Deze doktor is jong en kan je goed begrijpen want heeft zelf ook haartransplantaties gehad, en weet dus waar hij over praat!
Hij had een eerste behandeling ook bij een vestiging van Transhair (hij is "by the way" totaal niet negatief over Transhair), en na deze behandeling was hij niet tevreden met de dichtheid, en is zich gaan interesseren in de wereld van haar transplantaties.
Hij heeft gestudeerd in Amerika waar dense packing ook veel gebruikt word.
En zo hanteert hij een techniek waarmee hij zelf zegt de patient tevreden kan stellen (eventueel al in één behandeling).

De adviseurs die ik bij transhair heb ontmoet hadden beide geen haartransplantatie gehad, (dit moet natuurlijk niet uitmaken, maar het scheelt toch een beetje).

Kortom ik had zelf niet zo snel moeten beslissen, en meer onderzoek moeten doen, wat meer moeten rondneuzen; ik heb pas een maand internet thuis, anders had ik wel meerdere adressen kunnen vinden

Ik wil best een keer met je praten via msn Jorn,
maar heb nog geen zin om naar transhair te gaan, want wat voor oplossing kunnen ze me bieden dan????; je kunt het nu toch niet meer terugdraaien?
Alleen als ik mijn geld terug kan krijgen / of een deel daarvan ben ik blij!, en dat gaan ze natuurlijk niet doen, want laten we eerlijk wezen: alle prive klinieken willen gewoon héél snel héél véél geld verdienen!!!!!!
En de mensen betalen het nog ook, omdat ze blij zijn dat er iets gedaan kan worden aan hetgeen wat ze lelijk vinden aan zichzelf!

Als laatste moet ik zeggen dat er op dit forum ook af en toe erg slap geouwehoerd word en vooral ook veel!;
het is een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik blij dat ik zoveel informatie kan vinden en aan de andere kant is het soms to much information!
Maar het heeft er denk ik ook mee te maken, dat ik nog alles rustig moet doorlezen, en als je het dan bijhoudt dan zul je juist heel blij zijn als iemand weer eens een nieuwe ontdekking heeft gedaan over een bepaald onderwerp.
Dus deze dagen ga ik lekker veel lezen op dit forum, ook al hou ik er niet van om achter de computer te zitten; dit is namelijk niet zo gezond en al helemaal niet bevorderend voor de haartjes op het hoofd natuurlijk, je kunt beter een frisse wandeling gaan maken!!!!!!!!!!
Dat bedoel ik niet negatief ten opzichte van diegene die het forum beheren, want het is goed dat er een forum is zodat je veel verschillende informatie kan verkrijgen; want elke kliniek / dermatoloog enzz zegt natuurlijk dat zij de beste zijn!
Hoi Allemaal

wilde even nog wat kwijt, mijn situatie is niet veel anders ben naar Istanbul geweest en op het vliegveld de kliniek gebeld dat ik er aan kwam daar de arts gezien en gesproken, dag erna operatie voor mij eng en nieuw maar voor hun een standaard iets de haarlijn werd er bij mij ook opgetekend waarna ik zelf gevraagd heb om hem in een puntje te laten lopen, geen probleem, wat ik wil zeggen is als het resultaat goed is dan maakt het toch niet uit wat er voor een verhaal bij verteld wordt of dat er plotseling iemand even naar binnen stapt het zal mij echter worst wezen, het gaat me puur om het resultaat, en het gaat nu perfect met me alleen is het nog te vroeg om iets te zien of te laten zien

groetjes

Albert
albertgroot is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2005, 20:04   #17
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Smile

Van een Amerikaanse site waar Belg BVrotti ook steeds op zat, zat ook een zekere undercover salesman van een ht fabriek, die zich eerst steeds uitgaf voor makelaar maar later viel hij wat door de mand en bleek een salesman voor een zekere ht cooperatie. Deze gozer heeft een tijdje door Seatlle gelopen met afgeschoren haren en zodoende was zijn backup smiley litteken goed te zien. Van een iemand heeft hij een opmerking gehad, zei hij.
Een mevr. vroeg of hij een brain surgery had gehad?.....zie evt. jotowen.com als die site nog bestaat. Maar let op hij heeft al 2 mega plantaties gehad als hij begint.
Hij heeft als je hem goed door hebt en zijn site goed leest zo'n zes ht's gehad
maar heeft wel een smal hoofd. Het is dus wel een Mercedes die op zijn hoofd
geparkeerd staat. Maar een auto kost wel 2x zoveel als die nieuw kost. Al die kosten.

(Met ht kun je die kosten ook hebben want meteen werken zit er ook niet zomaar in. Bij mij zaten die bloed pixels er zeker wel ruim 4 weken op maar
daarna geen vlekje meer te zien. Wel komt dan de grote vervelling geduurende
aantal maanden opzetten. Nu heb ik alleen nog last van verhoorning van de
hoofdhuid. Schilfers die om de haar vast kleven. Pas na fors aantal maanden
ben ik head and shoulders gaan gebruiken en hoefde ik niet meer uren te
klooien om die schilfers etc. eruit te krijgen. Nu had ik laatst toevallig een gesprek
met de hoofd-kapster van een verpleeghuis en die had van een dermatoloog dat
head and shoulders niet goed is voor je hoofdhuid en zodoende gebruiken
daar Berkenwater. Wel 2x zo duur.
Zieken mensen zullen wel gevoeliger zijn voor een alles goed reiniger als
head and shoulders dus gebruik ik het nog. Evenals Evive haarverdikkings
shampoo. Laat er stiekum heel klein beetje erin zitten en dan werkt het toch
nog iets, die verdikker. Zie net bij Alber Heyn dat Elvive het weer wat heeft
vernieuwd.
Hoe ik aan toppik fiber spray kom zonder credit kaart is me nog
een raadsel.)

Of zo'n vrouw het ook aan een Hell A. zou hebben gevraagd betwijfel ik wel. ---Trouwens, zou hij zijn geld hebben terug gekregen?---
Littekens, piercings, tattoes etc. passen natuurlijk wel in een ruig millieu.
Misschien is dat een optie om van een slechte ht af te komen. We hebben
dus een tip gecreeerd.....

Laatst gewijzigd door BomB; 24 januari 2005 om 19:16
BomB is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.