Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 augustus 2014, 09:35   #1
kellyvv21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2014
Berichten: 23
Geslacht:
Eerste afspraak voor haarwerk bij Tophaar

Het is ondetussen alweer een maandje terug dat ik voor het eerst naar Tophaar ben gegaan voor het opmeten van een opmaat gemaakt haarwerk !

Ik had amper geslapen, ik was zo zenuwachtig. Gelukkig werd ik fijn ontvangen. Ik zou gaan voor de wonderfill methode! En ik kreeg het eerste haarwerk dan ´vergoed´ om uit te proberen of ik het wat zou vinden! Ik was voordat ik heen ging er zeker van dat ik een permanente methode wilde. Elke dag de confronatie met het zien van mijn hoofd zou mij emotioneel labiel maken en ik wilde dat mijn vriend het zo min mogelijk zou zien.
Naar tophaar rijden was 2,5 a 3 uur. Lange rit zou je zeggen om elke 6 weken opnieuw te doen, om op die manier mijn haarwerkje opnieuw te laten bevestingen. Maar.. Ik had er echt op dat moment alles voor over!
Ik had al eerder contact gehad met Salvator, en hij raadde mij een haarwerk met clipjes aan, dit leek mij in eerste instantie toch echt niks!
Toen ik eenmaal naar de voordelen luisterde van het systeem (en het minder vaak op en neer reizen) werd ik toch overtuigd toen ik het opkreeg. Het voelde echt alsof het goed strak zat (niet zoals ik verwacht had van clipjes). Wel werd ik onverwachts erg emotioneel, omdat ik geconfronteerd werd met het probleem, in mijn ogen een 'pruik' opzetten, voelde gewoon erg pijnlijk.
Toch vond ik het systeem fantastisch! Ik zit elke dag mij te verheugen op het moment dat ik niet meer met die irritante spray en poeder mijn hoofdhuid hoef te verbergen. Verder zal het opzetten van het haarwerkje waarschijnlijk nog minder dan een minuutje duren, terwijl ik nu minimaal een kwartier bezig ben en alsnog onzeker wegloop.

Ik was erg tevreden over de eerlijke wijze waarop Salvator met mij omging. Hij vertelde de positieve punten aan technieken en haarwerken, maar ook duidelijk de negatieve (klemmetjes kunnen pijnlijk worden). Verder liet hij ook zeker wel merken dat ik nou eenmaal een haarprobleem heb, en het er niet beter op zal gaan worden, en wat de technieken kunnen worden als mijn haarsituatie nog verder achteruit zou gaan. (wat voor mij wel emotioneel was).

Ik wilde graag stijl haar, en mijn haar is een beetje goudblond met een rode gloed. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Chinees Remy haar, omdat salvator vertelde dat dit stijler was dan Indian en ook sterker. Mijn haar wilde ik vrij lang houden en ik krijg volgens mij 20 inch, natuurlijk word dat nog in model geknipt!

Ik ben zo benieuwd en nieuwsgierig naar het resultaat, dat ik bijna elke dag er wel aan denk. Waarschijnlijk is het pas begin Novermber af, wat ik wel lang vind duren, maarja dan heb ik ook wat!
Ik heb vrij hoge verwachtingen, wat waarschijnlijk niet goed is, ik hoop gewoon dat het haar niet 'stijf' is (wat ik veel heb gelezen over chinees haar), maar het wel zacht aanvoelt en de kleur overeenkomt!

Ik ben erg tevreden over Tophaar en raad het dan ook iedereen aan(dit zeg ik absoluut niet om reclame te maken), en ik zal uiteraard (met foto's) laten zien wat het resultaat is geworden en of het aan mijn (vind ik zelf nog al hoge) verwachtingen voldoet!

Ik kan niet wachten!!
Liefs! Kelly
kellyvv21 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.