Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 mei 2006, 01:57   #181
stefanD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 32
Hallo allemaal,

sinds half december heb ik hier niet meer gepost, ik vertelde toen dat ik na een half jaar finasteride en 3 maanden minox 2% bijna mijn tienerhaarlijn terug had(was toen net een maand 19, sinds mn 16e kalend). Het was amper te zien dat ik uberhaupt kalend was. Vlak na die post besloot ik te stoppen met fina, kijken of zonder ook lukte. Een maand later was mn flesje minox ook op en kocht geen nieuw, het ging toch allemaal goed. Echter begon ik half februari te merken dat ik weer een klein beetje haar aan het verliezen was. Ben toen weer aan de minox 2% van de apotheek begonnen tot op de dag van vandaag. Ik spuit het sávonds op de plekken waar ik voorheen inhammen had, een keer per dag dus. Ik kan jullie melden dat dit product werkelijk fantastisch bij mij werkt en mijn haarlijn nu zelfs nog ietsjes 'beter' is dan op het moment dat ik stopte met de fina.

Wilde dit even aan jullie kwijt, hoop dat door mijn verhaal sommige van jullie de moed erin blijven houden.

Veel succes allemaal met jullie regime,

Stefan
stefanD is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2006, 13:51   #182
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Zit nu dikke 8 maand aan de fina.
haaruitval is gestopt na 2 a 3 maand en sindsdien merk ik nauwelijks nog haarverlies.

wat ik wel opmerk is dat mijn linkerinham lichte hergroei heeft gehad en de rechterinham iets is achter gebleven (kan ook zijn dat ik dat verkeerd zie doordat mijn scheiding niet door het midden van mijn hoofd loopt).

frontaal langs mijn haarlijn veel kleine nieuwe haartjes waarvan ik hoop dat ze uit gaan groeien tot volwaardige haren.

of ik echt nog hergroei ga krijgen in mijn inhammen betwijfel ik maar als ik deze status kan vasthouden doet het me al goed.

hieronder nog een paar foto's.
de bovenste heb ik 10 minuten geleden gemaakt.
heb mijn haren binnen 10 seconden in model gebracht en niet veel moeite genomen om mijn inhammen te camoufleren. ik moet er toch aan wennen dat ik die inhammen heb dus heel langzaam doe ik steeds minder moeite.

onder die foto zie je mijn kapsel zoals dat er bijstaat als ik uitga. doe dan iets meer moeite en camoufleer de inhammen wat beter.

trouwens ik was in een discotheek waar ik zeker 3 uur non stop op de dansvloer was. ik zweette als een otter en was bang dat mijn hele kapsel in elkaar zou zakken en het er niet meer uitzag. maar zelfs bij thuiskomst kon ik concluderen dat het nog steeds goed zat (lang leve andrelon shaper )

(wordt wel weer tijd voor de kapper)


__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2006, 14:18   #183
Iren
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: Leiden
Berichten: 27
succes verhaal

Hallo allemaal,
Hiermee- mijn eigen success verhaal.

8 jaar geleden trouwde ik met mijn Nedrlandse man en kwam ik hier wonen. Al gauw merkte ik dat de water hier niet zo goed was voor mijn haar. Ook de shampoos hielpen me niet zo veel. Daarnaast ben ik mijn haar gaan verven wat het verhaal nog erger maakte. Ik heb altijd een gezonde levenstijl gehad (en heb) dus daar lag de oorzaak niet. Ik heb toen een keer per week mijn haar met thuis gemaakte mask gaan smeren, die hielp me heel goed om mijn haar niet te verliezen. Na het insmeren en 2 uur laten inwerken op mjin hoofd was het haar na het wassen fjin, maar na het gewoon wassen - niet zo levendig en glanzend.Tot mjin gorte vreugde ontdekte ik toen een shampoo zonder Sodyim Lauryl Sulfate en deze gebruik ik nog steeds. Mijn haar voelde prettiger en er kwam wat extra groei bij.

Na 4 chemokuren ben ik de waarde van mjin haar beter gaan begrijpen. Uiteraad was mijn haar niet in de beste conditie toen die weer ging groeien. Maar dat was niet mijn grootste zorg, ik had voor mijn leven moeten vechten. Omdat ik altijd interesse heb gehad (en heb) in natuurlijke oplossingen ben ik,als gevolg van mijn zoeken naar deze, bij een bio energy healer in mijn land terecht gekomen. Deze behandeling heeft wonderen voor mij verricht en dat werd zichtbaar ook op mijn gezicht en mijn haar. Eigenlijk heel logisch, aangezien de bio energy healing een holistische benadering is. (Je hoeft geen vitaminen ,supllementen enz . te gebruiken, de energie doet zijn werk zonder extra middelen). Deze prettige bijwerkingen werden toevallig verstrekt door de verzoek van mijn vriendin om beauty behadeling van mijn healer te krijgen. Toen onstond het idee om gezichtscreme voor de dames te ontwikkelen. En van het ene kwam het andere en er een vettige creme voor de haar kwam. Ik heb deze creme op plaats van mjin andere smeerselen gebruikt met enorme goede resultaten, wat me heel blij maakt. Tot mijn grote verbazing hoorde ik van een collega van me die dezelfde cremes gebruikt dat ze er nieuwe wenkbrouwen van heeft gekregen. En ook andere kennissen zijn er blij mee. De natuur werkt dus voor ons en geeft ons wat we nodug hebben, je moet het alleen willen.

Misschien draagt mijn verhaal bij aan de moed die iedereen nodig heeft op zoek naar oplssingen voor eigen problemen. En vergeet het niet dat je het hoop nooit moet opgeven en blijven geloven dat er zeker een oplossing te vinden is.

Sucess aan iedereen in haar/zijn zoektocht.

Groeten,
Iren

Edit Tiuri: reacties op deze post graag niet hier, maar in deze thread.
__________________
Mijn regimen:
Intern/extern: bio enegy healing -wekelijks-voor algemene gezondheidsonderhoud

Extern: haar mask (creme) bewerkt met bio energie -2 x maand minimuum, voor het onderhouden van mijn haar

Resultaten:
hersteld na 4 chemokuren haar, nieuw haar groei, levendiger,dikker en glanzend haar

Laatst gewijzigd door Tiuri; 27 juni 2006 om 15:00
Iren is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2006, 07:13   #184
raichu85
HaarWeb lid
 
raichu85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2005
Berichten: 48
@darkster 81
wat doe je nog op het forum...you are healed
raichu85 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2006, 19:54   #185
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raichu85
@darkster 81
wat doe je nog op het forum...you are healed
naja, ik kan mijn inhammen dermate goed verbergen dat je het niet echt goed ziet.
maar ik wil misschien nog meer zodat ik gewoon elk kapsel weer kan nemen die ik wil. momenteel orienteer ik me op een HST die ik wellicht over 4 maanden ga doen mits ik geen negatieve verhalen en info krijg
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 12:30   #186
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
wat is een HST ook alweer ?
dfasd is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 18:16   #187
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Vroeg ik mij gister ook al af eerlijk gezegd, en de search kon niets vinden (en ben te lui om te googlen )
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 20:41   #188
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfasd
wat is een HST ook alweer ?
HaarStamcelTransplantatie.

het gekke is dat dit oogt als DE oplossing aangezien je geen littekens hebt, nauwelijks tot geen donorhaarverlies en extra haren erbij "cloned", maar toch nauwelijks mensen die het doen of ervaringen of andere info.

het is natuurlijk wel prijzig...650 haren voor 3500 euro...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2006, 12:14   #189
raichu85
HaarWeb lid
 
raichu85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2005
Berichten: 48
je stelt je aan man, maar als je het geld ervoor hebt moet je het doen
raichu85 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 11:00   #190
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hier iemand met goede resultaten met fina en minox (na 2, 3 en 5 maanden):



Dit is misschien wel het beste resultaat dat ik ooit heb gezien, en al zo snel...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 12:28   #191
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Daar wordt je toch meteen jaloers op . Hij gebruikt trouwens ook Tricomin 2x per dag.

Citaat:
I also use Tricomine twice a day
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 13:38   #192
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Toen ik de foto's zag, was m'n eerste gedachte dat 'ie vast geen last van ontsteking ofwel 'inflammation' zou hebben. En grappig, dat bevestigt hij dus ook op pag. 2.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 16:40   #193
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
WOW, dat is wel heeelll erg goed resultaat.
Haar veel dikker en gruwelijke hergroei!
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 21:27   #194
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Tja is algemeen bekend dat minox en fina beter op de kruin werken. Deze gast heeft totaal geen inhammen ik zou wel eens een goed resultaat op de inhammen willen zien van bijv fina aangezien inhammen toch het grootste probleem zijn voor de meesten hier...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 16:48   #195
lekah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 25
Snap er geen zak meer van!!

Even mijn verhaal. Ik kijk nu al erg lang rond hier maar heb nog nooit enige input gegeven dus ik vind het nu wel eens tijd om mijn ervaringen te delen. Rond mijn 22ste bemerkte ik toch dat mijn inhammen te groeien en rond mijn 26ste werd mijn kruin ook nog eens te grazen genomen door de DHT. Ik ben toen maar begonnen aan de SP en de alopesan. Allebei troep. Deed helemaal niets en de badkuip was iedere dag bezaaid met haren en het ging erg snel. Ik keek naar mijn vader en dacht dat het bij mij nooit zo eruit zou mogen zien. Uiteindelijk heb ik in december 2005 ,ook na jullie bevindingen ,besloten om mij maar eens aan de fina te zetten. Eerste 6 maanden weinig veranderingen maar wel een slappe zak . Toch doorgezet en bemerkte dat er steeds minder haren uitvielen. Het vreemde is dat ik nu kan zeggen dat ik echt stabilisatie merk. Het gaat zooooo traag. Mij haar is aanmerkelijk dikker maar mijn kruin doet niets. Vallen maar drie haren per dag uit maar heb het gevoel dat het toch dunner wordt. toch voel ik kleine harde haartjes tussen de rest van de haren. Is dit nieuwe groei? Over het algemeen een succes maar ik wil meer!!
__________________
fina (11-05)
Ket (03-06)
Hairmax lasercomb (11-07)

Status: Stabiel. Inhammen verdwenen en haar voller en dikker.
lekah is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn er ook succesverhalen???? Jelleke Haarproblemen bij vrouwen 1 13 september 2004 14:31
Succesverhalen ikke Haarproblemen bij vrouwen 1 7 maart 2003 22:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.