Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 24 augustus 2020, 17:53   #1
Alain007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2020
Locatie: Belgium
Berichten: 7
Geslacht:
DHI Esteworld teleurstellend

Dag Allemaal ,

Via deze wil ik even mijn ervaring delen van een DHI haartransplantatie verricht op 11/11/2019 bij Esteworld in Turkije .
Ik had al een eerste operatie ondergaan ( FUT : vnl inhammen en voorste haargrens ) Bij Dr. Feriduni in 2011 en ben daar nog steeds zeer tevreden over. Met de jaren werden de haren echter steeds dunner en omdat ik verkoos het haar niet te laten scheren heb ik geopteerd voor een DHI behandeling alsook Acell behandeling bij Esteworld .
Na een eerste online consult heb ik met Hidde een afspraak gemaakt op hun kantoor in Ijsselstein .
Is een vriendelijke kerel een neemt uitgebreid de tijd . Volgens hem zou mijn resultaat beter zijn met een gewone shaven FUE maar gezien mijn angst voor een kaal hoofd zei hij dat een DHI eveneens een optie was . Weliswaar zou dan de dichtheid iets minder gegarandeerd zijn .
De afspraak was 1500 tot 2000 grafts .
De operatie is goed verlopen al had ik toch serieuze twijfels bij de vrouwelijke arts ( die gedurende heel de ingreep nonstop aan het giechelen was ) . Haar naam is trouwens niet meer te vinden op de site van Esteworld ...
In tegenstelling tot de eerste FUT bij Feriduni was er deze keer geen zwelling.
Het resultaat is echter teleurstellend .
Ik wist op voorhand dat er 10 tot 15 procent minder dichtheid zou zijn maar het is volgens mij slechts 60 procent van een normale geschoren FUE .
Volgens mij zijn er door de onoordeelkundige plaatsing van de grafts heel wat goede haren verloren gegaan en heeft men bij een gewone FUE een veel beter resultaat .
Het spreekt voor zich dat ik , gezien de toch wel hoge prijs voor een ingreep in Turkije , bijzonder teleurgesteld ben .
Volgens mij is een DHI dan ook absoluut niet aan te raden .
Dat Esteworld bovendien na contactname na 5, 7 en 10 maanden nog blijft beweren dat het allemaal nog veel beter zal worden is bijzonder onprofessioneel .

Foto's voor en na ga ik straks nog posten .
Alain007 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
dhi, esteworld, haartransplantatie, ontevreden, slechte ervaring


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.