Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2005, 12:06   #1411
SinTeFlinT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 1
Even voorstellen...

Hoi ik ben Cynthia en ik ben 20 jaar. Ik ben nieuw op haarweb en ik ben erg blij dat ik kan lezen dat ik niet de enige ben met haaruitval. Het is heel erg bij mij en op dit moment ben ik er ontzettend veel mee bezig..Haren kammen? daar doe ik echt zo lang over, bang dat ik te hard kam en er dus nog vaste haren mee uit haal. Sowieso ligt heel mijn broek vol haar als ik klaar ben en dat doet soms echt pijn. Ik had echt veel en mooi haar en ik heb het vorige week afgeknipt tot onder mijn oren ongeveer omdat ik er niet meer tegen kon. Natuurlijk helpt dat niks..Een paar maanden geleden (toen ik nog mooi en veel haar had, zo snel is het gegaan) wastte ik mijn haar om de dag. Nu nog maar 2x per week en wat zie ik daar tegen op! Mijn haar droogt heel lelijk op, heel droog, breekt gewoon af..en dan moet ik nog gaan kammen...pffff..soms kam ik er heel vluchtig overheen, elastiek in mn haar en dan zie ik 't later wel weer. Ohja; en als ik aan 't huilen ben word ik vluchtig getroost door mijn vriend, hij vind het vervelend, maar zegt; je ziet niks hoor!! En mijn ouders begrijpen me al helemaal niet.

Pffff..dit lucht op.. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat..in iedergeval fijn dat ik hier mijn hart kan luchten...

Groetjes, Cynthia.
SinTeFlinT is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2005, 15:45   #1412
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Joney, ten eerste van harte proficiat met de geboorte van je dochtertje. Wat fijn dat alles goed is gegaan. Wat vervelend om te moeten lezen dat je weer meer last hebt van haaruitval. We komen er maar niet van af he. Ik heb net weer mijn haren gewassen en het was echt vreselijk, weer een hele boel. Met het kammen komen er gewoon hele strengen mee, zo eng. Misschien is minox ook wat voor jou, ik ben erg benieuwd wat dr. Munte jou vertelt. Misschien moet ik ook eens naar die man. Maar ja een oplossing zal er wel niet zijn, alleen maar middeltjes die het af kunnen remmen ben ik bang.

Shyra, het klopt dat als je ouder wordt minder haar krijgt. Mijn moeder over haar gehele hoofd minder haar dus niet typisch die plekken waar aga bij vrouwen actief is. Maar ik heb ook gelezen dat aga ook diffuus kan optreden.
Momenteel voel ik me echt weer erg verdrietig, ik heb weer zoveel haren gezien en heb voor de zoveelste keer weer gehuild.
Vanavond vetrekken we voor vakantie maar ik heb er echt totaal geen zin in op dit moment. Ik hoop echt dat het me lukt om er iets leuks van te maken, maar ik word echt knettergek van die haren.

Cynthia, ik weet precies wat je voelt en hoop echt dat het snel beter met je gaat. Ik vind het prettig dat ik via haarweb steun krijg van mensen die precies begrijpen wat je voelt. Heel veel sterkte.

Sigur, ik hoop echt dat het je lukt om niet te veel te stressen aangezien dat zo veel vergt van je haren.

Tot over een paar weken

Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2005, 17:29   #1413
shyra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 85
Joney,

de haaruitval begon bij mij inderdaad een paar maanden na mijn bevalling.
Maar mijn schoonzus heeft het steeds in haar bevalling en ze heeft nog
een volle bos. Ze is nu net 4 weken geleden bevallen van een jongentje
en de haaruitval begon in haar zwangerschap en dat heeft ze nu nog.

Feb, ik hoop echt dat je kan genieten van je vakantie en dat het mee zal
vallen met je uitval. Op dit moment gaat het met mij ook niet zo lekkker...
dus veel opbeurends kan ik je helaas ook niet mededelen.
Gisteren weer een hele pak haar uitgespoeld tijdens het wassen. Bij het kammen
ook een borstel vol en vandaag heb ik ook de hele dag haren van mijn kleren af kunnen plukken. Ik zit echt te overwegen om mijn haren om de dag ofzo te kammen zodat ik het niet meer hoef te zien....
shyra is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Haarhoeve Vermaat een rekenwonder! Do Haarwerken 25 13 december 2011 12:35
Nieuw en Wanhopig Xandra TTM - Algemeen 15 7 augustus 2004 22:34
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.