Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2008, 12:19   #31
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja, moonen is je blote billen laten zien. Maar gebruik je dan geen camouflage/verdikkingsmiddelen zoals Toppik of Fullmore?
Jawel, maar als de zon er op schijnt vind ik dat je het zo ziet zitten ondanks glansspuitbussen enz. Maar ja misschien ken je het niet maar ik kan er de ene dag beter tegen dat me haar uitvalt en dat ik kaler word dan de andere dag. Misschien moeten we een nieuwe discussie openen die we "de klaagmuur" noemen Voor ongeneerd spuien.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2008, 18:13   #32
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
mmm, waar ik me uitermate aan irriteer is dat vrouwen "vrienden" zijn met andere mannen terwijl de meeste mannen vaak op sex uit zijn.

momenteel denk ik er serieus over na om maar de rest van mijn leven weer vrijgezel te zijn.
houden van iemand is ontzettend fijn maar tegelijkertijd kan het zulke ellende en gevoelens los maken alsof je regelrecht in de hel bent beland :S
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2008, 18:51   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
mmm, waar ik me uitermate aan irriteer is dat vrouwen "vrienden" zijn met andere mannen terwijl de meeste mannen vaak op sex uit zijn.
Mannen zijn altijd uit op sex, maar daar hoef je als vrouw niet aan toe te geven.
Volgens mij heb je geen reden om te twijfelen aan je vriendin.
Kom op, wees blij dat andere kerels haar begeren!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2008, 21:21   #34
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Mannen zijn altijd uit op sex, maar daar hoef je als vrouw niet aan toe te geven.
Volgens mij heb je geen reden om te twijfelen aan je vriendin.
Kom op, wees blij dat andere kerels haar begeren!
He Hanna, je bent er weer??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2008, 22:34   #35
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Mannen zijn altijd uit op sex, maar daar hoef je als vrouw niet aan toe te geven.
Volgens mij heb je geen reden om te twijfelen aan je vriendin.
Kom op, wees blij dat andere kerels haar begeren!
Daar heb je wel gelijk in .....80% van de mannen denken met hun piemel ..en niet met hun hersens
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2008, 22:38   #36
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
mmm, waar ik me uitermate aan irriteer is dat vrouwen "vrienden" zijn met andere mannen terwijl de meeste mannen vaak op sex uit zijn.
Ja dat is zo ..als je ččntje leert kennen heeft ze daar een vriendje zitten ..en daar eentje ..ken dat ...maar de mannen zelf zijn niet veel beter hoor ..is idem ...alleen als je wat serieus bent ..kruip je niet met een vriendin in bed ...tenzij er meer komt ..zoals een relatie ofzo ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 11:38   #37
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ja dat is zo ..als je ččntje leert kennen heeft ze daar een vriendje zitten ..en daar eentje ..ken dat ...maar de mannen zelf zijn niet veel beter hoor ..is idem ...alleen als je wat serieus bent ..kruip je niet met een vriendin in bed ...tenzij er meer komt ..zoals een relatie ofzo ..
mwah, ik ben wat dat betrefd heel eerlijk erin en ik kijk ook wel eens naar vrouwen met begeerte.
het verschil tussen mannen en vrouwen is mijn inziens dat mannen vooral uit geiligheid kijken naar andere vrouwen, ze denken ff "die wil ik wel ff in bed hebben" en 2 minuten later is het weer voorbij en herinner je het niet meer.

vrouwen zijn veelal emotioneel bezig.

maar goed, qua relaties en dergelijke ben ik vrij ouderwets en tolereer weinig. ik moet maar ff zien of ik nog wel in deze relatie of in welke relatie dan ook gelukkig ben.
ik hou onvoorwaardelijk van iemand maar ik verlang wel hetzelfde terug en dat lijkt tegenwoordig wel een utopia
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:14   #38
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
mwah, ik ben wat dat betrefd heel eerlijk erin en ik kijk ook wel eens naar vrouwen met begeerte.
het verschil tussen mannen en vrouwen is mijn inziens dat mannen vooral uit geiligheid kijken naar andere vrouwen, ze denken ff "die wil ik wel ff in bed hebben" en 2 minuten later is het weer voorbij en herinner je het niet meer.

vrouwen zijn veelal emotioneel bezig.

maar goed, qua relaties en dergelijke ben ik vrij ouderwets en tolereer weinig. ik moet maar ff zien of ik nog wel in deze relatie of in welke relatie dan ook gelukkig ben.
ik hou onvoorwaardelijk van iemand maar ik verlang wel hetzelfde terug en dat lijkt tegenwoordig wel een utopia
Iedereen die gek is op zijn partner is onzeker op zijn tijd. Alleen is er niks zo funest voor je relatie als je je openlijk jaloers toont. Je zegt eigenlijk dat je je partner niet vertrouwt en dat is een zware belediging. Daarnaast kun je als vrouw prima bevriend zijn met mannen zolang zij maar weten dat ze geen kans hebben. Mannen schijnen dat wel te begrijpen en zich daar bij neer te kunnen leggen.

Denk je trouwens dat je vriendin vreemd gaat?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:19   #39
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
mwah, ik ben wat dat betrefd heel eerlijk erin en ik kijk ook wel eens naar vrouwen met begeerte.
het verschil tussen mannen en vrouwen is mijn inziens dat mannen vooral uit geiligheid kijken naar andere vrouwen, ze denken ff "die wil ik wel ff in bed hebben" en 2 minuten later is het weer voorbij en herinner je het niet meer.

vrouwen zijn veelal emotioneel bezig.

maar goed, qua relaties en dergelijke ben ik vrij ouderwets en tolereer weinig. ik moet maar ff zien of ik nog wel in deze relatie of in welke relatie dan ook gelukkig ben.
ik hou onvoorwaardelijk van iemand maar ik verlang wel hetzelfde terug en dat lijkt tegenwoordig wel een utopia
Veel vrouwen willen veel vrijheid ook .Zo had ik er eentje leren kennen ..en toen ik op een vrijdagavond eens moest werken ..ging ze 5 uur lang bij haar ex vriendje zitten ..bij hem alleen in ze appartement tot middenacht ??? ..niet normaal ......
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:29   #40
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Dus wat je wil zeggen is dat als jij geen tijd heb jij nog steeds bepaalt wat ze danmet haar tijd moet doen. Is dat niet erg feodaal? Ik zal hier niet beweren dat vrouwen niet net zulke menselijke trekjes hebben als waar mannen eeuwen het alleenrecht op hebben gehad.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:42   #41
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Dus wat je wil zeggen is dat als jij geen tijd heb jij nog steeds bepaalt wat ze danmet haar tijd moet doen. Is dat niet erg feodaal? Ik zal hier niet beweren dat vrouwen niet net zulke menselijke trekjes hebben als waar mannen eeuwen het alleenrecht op hebben gehad.
Vind jij dat dan normaal ,als je een relatie hebt ,en je moet s'avonds eens werken ,dat je partner bv bij een ex vriendinnetje kruipt... 5uur lang tot middernacht...alleen met haar in haar appartement waar hij 6 maand daarvoor een relatie mee gehad heeft van 10 maanden . Bovendien had ze me dat ook niet/nooit gezegt ,maar is het achteraf (per toeval) uitgekomen. Na lang aandringen wat ze daar deed..gaf ze dan ook nog eens toe..dat ze sex gehad hebben ...had niet anders verwacht ook.......heb ze gauw gedumpt ...met mijn gevoelens laat ik niet spelen...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:53   #42
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Dat is natuurlijk riant K. Maar geef dan meteen het volledige verhaal en daarnaast zijn we allemaal weleens enorm genept door een partner ik zelfs meerdere malen. Alleen weiger ik pertinent om iedereen over een kam te scheren. En ik wordt dan nog liever bedrogen dan dat ik het zelf doe. Maar dan nog kun je best een vriendschap hebben met iemnad van de andere sexe, het leidt niet altijd tot taferelen uit Sodom en Gomorra.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 12:57   #43
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Iedereen die gek is op zijn partner is onzeker op zijn tijd. Alleen is er niks zo funest voor je relatie als je je openlijk jaloers toont. Je zegt eigenlijk dat je je partner niet vertrouwt en dat is een zware belediging. Daarnaast kun je als vrouw prima bevriend zijn met mannen zolang zij maar weten dat ze geen kans hebben. Mannen schijnen dat wel te begrijpen en zich daar bij neer te kunnen leggen.

Denk je trouwens dat je vriendin vreemd gaat?
ja daar heb je 100% gelijk in en wat dat betrefd ben ik best jaloers maar ook best tolerant.
zo slapen er best wel eens vrienden van haar bij haar, ook in bed, gaat ze uit met andere mannen en recentelijk met iemand waarvan ik bijna zeker weet dat hij achter haar aan zit.

die ene jongen die dan wel eens bij haar blijft slapen is al 8 jaar een hele goede vriend van haar en die jongen doet ook niks.
maar recentelijk is ze voor mijn gevoel ook weer close met een andere jongen, geen fysiek contact maar ik heb het idee dat het anders is.

ik weet van mijzelf dat ik behoorlijk pessimistisch kan zijn, jaloers, en heel snel van het ergste uit ga. ik zal niet 100% rationeel en objectief zijn maar het doet me gewoon heel veel pijn. ik ben er zelfs 2 dagen ziek van geweest en ik voel me gewoon ontzettend ellendig.
ik wil ook niet overkomen als een jaloers vriendje of over alles gaan zeiken maar ik weet niet of ik dit nog langer zo trek. en idd als ik eerlijk ben vertrouw ik haar niet. vreemd gaan is voor mij niet alleen fysiek maar ook psychisch.

ik overdenk nu dan ook heel erg de optie om er maar een punt achter te zetten ook al hou ik ontzettend veel van haar.
ik zal altijd van haar blijven houden maar qua emoties sta ik heel zwak, de laatste keer dat ik liefdesverdriet heb gehad duurde het helingsproces meer dan 4 jaar en nog heb ik er schade aan over gehouden.

wat dat betrefd ben ik bang voor mensen, en ook bang voor het leven, uit mijn ervaring is het een kwestie van tijd tot je weer gekwetst word.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 13:01   #44
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Dat is natuurlijk riant K. Maar geef dan meteen het volledige verhaal en daarnaast zijn we allemaal weleens enorm genept door een partner ik zelfs meerdere malen. Alleen weiger ik pertinent om iedereen over een kam te scheren. En ik wordt dan nog liever bedrogen dan dat ik het zelf doe. Maar dan nog kun je best een vriendschap hebben met iemnad van de andere sexe, het leidt niet altijd tot taferelen uit Sodom en Gomorra.
Ja klopt ,je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren... het geeft je wel een ferme deuk in je vertrouwen ... zo erg dat soms je volgende partner het moet bekopen ..meestal onterecht ..maar het is niet makkelijk.
Ikzelf zou het nooit doen (zolang ik gebonden ben) ..dat durf ik gerust zeggen . Als het niet meer klikt ...ga dan uit elkaar ..en dan doe je waar je zin in hebt vind ik.. ...je doet ook je partner niet tekort op die manier
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 14:44   #45
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
ik weet van mijzelf dat ik behoorlijk pessimistisch kan zijn, jaloers, en heel snel van het ergste uit ga.
Ram je kop dan tegen het beton!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.