Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2002, 01:37   #31
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

Hoi Chris,

even voor de duidelijkheid, ik weet niet van wie deze site is. Hij is in ieder geval niet van mij. Al heet de webdesigner misschien Jorn. It´s not me

Ecven belangrijk: www.hairlase.nl is LAser Aesthetic en dat is iets anders dan transhair.

Laser is ontstaan uit transhair op een niet zo ´eerlijke manier´. Daar ga ik nu niet verder op in. Als je de geschiedenis leest op www.t-at.nl kun je het misschien achterhalen. Anders kunnen mensen erom vragen via mijn emailadres


NOgmaals, de site is niet van mij. Wat een controle trouwens op een stagiarie die bij transhair werkt en alleen maar informatie wil geven en iedreen wil informeren over de mogelijkheden en onmogelijkheden van een ht.

Groeten Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2002, 11:01   #32
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Re: reactie

Citaat:
Originally posted by jornkielman
Hoi Chris,

even voor de duidelijkheid, ik weet niet van wie deze site is. Hij is in ieder geval niet van mij. Al heet de webdesigner misschien Jorn. It´s not me
.

Hoi Jorn,

De webdesigner heet geen Jorn hoor: niemand beweert dat ook?

Dat LA iets anders is als TH dat weten we, en dat LA is ontstaan uit TH op een niet zo 'eerlijke manier' dat weten wij nu ook, dankzij jouw informatie die je eerder op dit forum hebt gegeven.

Niemand beweert hier ook dat de bovengenoemde 'vage' site van jou is. Waar het wèl om gaat is dat wij hier op dit forum geconfronteerd zijn met een aantal berichten waar wij niet op zitten te wachten. De voorbeelden zijn hierboven al genoemd. Ik persoonlijk vind het meer dan prima als jij lotgenoten hier op deze site wilt informeren over de mogelijkheden en onmogelijkheden van een HT! Graag zelfs, zo leren wij nog eens wat. Wat echter van groot belang is, is de manier waarop dit gebeurt. Hierboven heb ik aangegeven welke reactie's van jou de nodige weerstand en vraagtekens bij mensen hebben opgeroepen, dus wellicht dat je daar iets mee kan doen? Naast jouw eigen inbreng in het geheel deden de reactie's van de 'lotgenoten' CvO en mevr. Adler er nog een schepje bovenop.

Ik vind het dan ook heel begrijpelijk als mensen hier steeds kritischer worden op het moment dat er een bericht over, van of via TransHair -geplaatst door medewerkers van jullie zelf- hier op het forum staat. Maar goed, jullie geven daar dus zèlf de aanleiding toe.

Je zou bijv. eens een voorbeeld kunnen nemen aan Ceez, die op het Hirsutisme Forum mensen met overbeharing van informatie voorziet. Ceez behandelt zelf mensen met Hirsutisme, maar de manier waarop hij deelneemt aan discussie en zijn eigen bedrijf neerzet is van een héél andere orde alsdat Transhair hier bezig is geweest.

Al met al vind ik het jammer dat het op deze manier moet, want het beeld wat ik persoonlijk in eerste instantie van TH had, was dat TH een stuk integerder overkwam als LA en dat men in ieder geval niet zo'n enorme commerciele uitstraling had als LA.

Ook opmerkelijk trouwens dat je LA op geen énkel forum tegenkomt en dat je ze nauwelijks ziet adverteren op Internet. Dat terwijl internet het medium bij uitstek is om lotgenoten met alopecia te bereiken...... maar goed: het inschakelen van Joling, Advocaat en de rest uit het blik Bekende Nederlanders zal wel genoeg vruchten afwerpen.....

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2002, 10:20   #33
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
integriteit

Over de integriteit van transhair valt te redetwisten. Jorn heb je je directeur al eens een maal gevraagd m.b.t. tot zijn stukje op dit forum?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2002, 18:05   #34
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Integriteit.

Citaat:
Originally posted by jornkielman

transhair is ook een stuk integerder dan LA. Jammer dat er misschien nu anders over wordt gedacht dan voordat ik deelnam aan het forum.

Maar aub: vergelijk de integriteit van transhair niet met die van LA

Groeten Jorn
Hoi Jorn, het zijn niet alleen jouw specifieke antwoorden op sommige vragen geweest, maar natuurlijk ook vooral de dubieuze 'deelname' van CvO en die mevr. Adler aan dit forum. Jij bent inderdaad altijd duidelijk geweest in het feit dat je voor Transhair werkt, dus wat dàt betreft zul je geen opmerkingen horen. Echter, de zonet genoemde 'leden' zorgen er zèlf voor dat zij hun eigen bedrijf in een dubieus daglicht plaatsen hiero. Beetje dom, vind je niet?

Vandaar dus ook de reactie van Henk die zegt:

Citaat:
Over de integriteit van transhair valt te redetwisten. Jorn heb je je directeur al eens een maal gevraagd m.b.t. tot zijn stukje op dit forum?
Het staat een beetje vreemd om te beweren dat Transhair integer is op het moment dat deze bepaalde NIET integere berichten van CvO en Adler hiero verschijnen.........

( En met Henk ben ik ook erg benieuwd naar de reactie van je baas).

Christopher.

Laatst gewijzigd door Chris; 20 september 2002 om 18:08
Chris is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.