Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2003, 01:51   #1
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Unhappy NEGATIEVE ervaringen met HT's

Om een beeld te krijgen van hoe veel mensen die een HT hebben ondergaan daar positief dan wel negatief over zijn deze thread.
Op deze tread graag reacties van mensen die NEGATIEF zijn over hun HT('s). Uiteraard alleen reacties van mensen die ZELF een HT hebben ondergaan. Vermeldt svp ook de kliniek waar je geweest bent (Jorn, of andere mensen zelf werkzaam bij, of verbonden aan een kliniek svp niet reageren).
Zie ook mijn reactie op deze thread:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...5&pagenumber=2

Laatst gewijzigd door Pat; 31 juli 2003 om 01:54
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2003, 15:57   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.271
Geslacht:
Goed idee Pat,

Mijn situatie. Met 23 jaar een ht gedaan. Omdat ik nog behoorlijk veel haar had, was een kleine ht genoeg (zeiden ze).
Behalve dat het aantal grafts (zo'n tweehonderd) bijlange na niet dekkend is, is het resultaat ronduit bedroevend.
De haren staan alle kanten op aan, meerdere haren uit één gaatje is niet natuurlijk, de haren zijn dikker en donkerder, het litteken is breder dan beloofd. Elke leek kan zien dat er iets met mijn hoofd is gebeurd.
Mijn ht is bij hairplus (diksy) gedaan. Maar ik geloof net als Roland dat het niet veel uit maakt waar je het laat doen.
Het is zoals hij zegt; "het enige verschil is dat je je kop wilt laten toetakelen of heel erg wilt laten toetakelen.
Het is misschien beter om in deze thread geen reacties te geven, maar alleen maar je ervaring over jouw ht neer te zetten.
Anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2003, 16:46   #3
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
23 jaar, reeds 2 transplantaties achter de rug (telkens een sessie van ong. 1500 grafts).

Behandeld bij Laser Aesthetic, doch geen enkel gaatje gemaakt met de laser, maar wel met mesjes (wat op zich beter is).

Technisch gezien is de HT gelukt, maar ik kan niet leven met de nadelen van een HT. Kort samengevat moet je haar altijd perfect in model blijven als je je HT wil verbergen, maar zoiets is niet mogelijk voor iemand die een jong, actief leven wil (23 jaar!).

Is dit de fout van L.A.?
Ik denk het niet... ik veronderstel dat dit gewoon algemene nadelen zijn die voor elke transplantatie gelden!

Voor meer informatie over de nadelen, verwijs ik door naar mijn postings in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...5&pagenumber=2
Francis is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.