Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2003, 18:58   #1
melvinpoorter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2003
Berichten: 63
Question Open dag Transhair

Deze vraag is voor jou Jorn.

Wat kan ik verwachten bij de open dag van Transhair. Komen hier veel mensen die bij jullie een ht hebben laten doen, ook mensen die niet als model staan voor de open dag? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten. Het meest ben ik benieuwd naar mensen die een Norwood 6 hadden. Omdat hierbij duidelijk het maximaal te behalen resultaat te zien is.
Wordt er ook een demonstratie gegeven van hoe je het getransplanteerde haar het makkelijktst kunt behandelen. En hoe het haar zich gedraagt als het bv nat is. Of als je een pet hebt gedragen.
Ik wil het allemaal wel graag eens met eigen ogen zien, ik heb veel negatiefs gehoord van o.a. Francis en ben benieuwd of er mensen zijn die dat heel anders ervaren.
melvinpoorter is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2003, 20:01   #2
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Re: Open dag Transhair

Citaat:
Originally posted by melvinpoorter
Wordt er ook een demonstratie gegeven van hoe je het getransplanteerde haar het makkelijktst kunt behandelen. En hoe het haar zich gedraagt als het bv nat is. Of als je een pet hebt gedragen.
Op zo'n demonstratie-dagen zal je waarschijnlijk wel mooie resultaten zien. Je haalt het zelf al aan, melvin! Haal die getransplanteerde haren van iemand met een NW6 eens door elkaar en zie hoe ze dan er uitzien (ga er met je handen doorheen, simuleer een windvlaag).
Indien mogelijk, vraag of ze het nat willen maken en daarna terug in model willen kammen. Zulke zaken zijn pas echt interessant, denk ik (maar misschien praktisch niet haalbaar)?
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2003, 22:39   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
open dag

Hoi Melvin en anderen,

Op de open dag worden er presentaties gegeven en er worden 2 LIVE behandelingen getoond op groot scherm. Verder lopen er wel wat modellen rond, waaraan je alles mag vragen.......

EChter, idd om nu te gaan vragen of ze hun haar nat willen maken etc. gaat een beetje ver. Er lopen ook mensen rond die vrijwillig de open dag bezoeken en behandeld zijn. ER lopen dus allerlei resultaten rond. Van goede tot ' visueel' matige, maar dat is puur het resultaat van het donorgebied.

DUS:
- live HT's
- presentaties
- gratis consulten

Verder is het niet alleen een open dag van transhair, maar ook van Aesthetic Team. ER worden ook presentaties en consulten gehouden van de volgende ingrepen:
- liposculpture
- borstvergroting
- wit laseren van tanden
- rimpelverwijdering
- laserontharing

DIt is het eigenlijk. Dus ik zou zeggen: kom langs. Dan kunnen we een kop koffie of thee drinken en kun je ook mijn resultaat zien.
Kijk maar..

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 23:26   #4
marcovanbasten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2002
Berichten: 25
Wanneer is die open dag??

en waar ligt de kliniek transhair??

En is het dan idd mogelijk om een gratis consult te krijgen zodat ze mijn specifieke situatie bekijken en mijn een "eerlijk" oordeel geven over wat er wel en niet mogelijk is en wat de consequenties zijn??

PS: zoals het haar van Van Barneveld en van Breukelen daar heb ik geen trek in dat is zo dun daar kun je het echt duidelijk bij zien dan is het mij niet waard!!

Of vraag ik nu iets onmogelijks??

BVD
marcovanbasten is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2003, 19:48   #5
marcovanbasten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2002
Berichten: 25
Kan niemand hierop reageren.. ook mister Transhair Jorn niet??

BVD voor diegene die me van meer info kunnen voorzien, ik denk aan een HT wellicht bij Transhair of bij GHOclinic.. maar wil eerst exact uitpluizen wat het allemaal inhoudt en wat de resultaten voor mijn specifieke situatie zijn.. neem aan dat men hier eerlijk in is?? Ben pas 21 en wil er snel bij zijn het valt nu nog mee.. meer slaginskans!gebruik wel fina maar heb niet het idee dat dat super helpt
marcovanbasten is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2003, 17:34   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie op Van Basten

Even reagerend op je threads:

De open dag is 28 september in Vlijmen. DE kliniek bevindt zich in de Wolput 30 te Vlijmen. Routebeschrijving kun je opvragen of even op de site kijken Wanneer is die open dag??

Er is idd de mogelijkheid om een gratis consult af te nemen, maar die consulten zijn sowiezo altijd gratis. Het gaat met name om de technieken uit te leggen en uitgebreid te vertellen wie transhair is. de LIVE behandelling vormt hierbij een belangrijk onderdeel. Ook kunnen lotgenoten die dag met elkaar in contact komen.

Van Breukelen vind ik een verschrikkelijk slecht resultaat, daar hij helaas met laser behandeld is. Van Breukelen z'n haar is al vrij dun dus had daar nooit de laser gebruikt mogen worden. Hetzelfde geldt voor Barney, maar ik weet niet hoe zijn situatie precies was. De haarlijn van Barney is in ieder geval wel mooier dan die van Van Breukelen. Echter, ook bij Barney had geen laser gebruikt moeten worden. Alleen mensen met dik donorhaar, daarbij moet de haarlijn met laser gedaan worden.

Je vraag dus verder niets onmogelijks. Echter, het consultgesprek is ONTZETTEND belangrijk + jezelf kritisch opstellen is ook niet verkeerd. Zorg dat je goed geinformeerd naar consulten gaat, zodat je vragen kunt stellen.



Groeten en succes,
Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.