Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2015, 15:15   #61
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Esteworld tweede HT - 26 Januari 2015 - Max grafts en collectie - 26/01/2015

Dag allemaal,

Ik ben er weer! Ik ben sinds vrijdag in Istanbul voor de tweede HT. Het gaat om de max grafts voor de kruin en de dichtheid van de voorkant.

De operatie vindt plaats morgen, Ik zal consequent ook mijn eind resultaat pics van de eerste HT een jaar geleden en de new pics van de tweede posten als ik terug in NL ben.

Mijn ervaringen zal ik ook hier delen.

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2015, 15:21   #62
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
En hoeveel zijn het er geworden?
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2015, 19:32   #63
inter
HaarWeb lid
 
inter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 179
Geslacht:
Succes ben benieuwd
inter is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2015, 21:37   #64
omit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Ik deel de mening van mark 'Mooi en uitgebreid opgeschreven ervaring, zeer interessant om te lezen!'
hoop snel terug van je te horen!
omit is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 21:41   #65
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Dag allemaal,

Excuseer mijn late reactie.

Here we go lotgenoten ! mijn ervaring met de tweede HT op 26-01-2015 bij Esteworld - 2400 grafts - de Kruin

IVM mijn ervaring met Esteworld was Ik dit jaar zeer voorbereid, pyschisch en fysiek gezien...angst was er niet -)

De chauffeur was perfectly op tijd om 07h15, bij Esteworld om 07h45, de operatie begonnen om 08h30....lunch om 12h.....12h30 weer naar de OK..klaar om 15h03.

Hier volgt een brainstorm:

Positief:

- De her-ontmoeting met Esteworld was uitstekend, Ik kreeg een top receptie. Dat geeft wel energie, een personnlijk touch !

- Herstel gaat uitstekend
- Geen puisten
- Geen jeuk
- Geen infectie
- De grafts zijn aan het groeien


Technisch Abnormalities:

- Twee mannen hebben aan mijn grafts gewerkt, Ik had het niet verwacht. Ver van sexisme en interpretaties : Ik vind dat de meisjes/nurses beter werken, geduld hadden, en dat zij attenter gingen met mijn hoofd/grafts.

- Vraag de nurses/mannen die aan jouw hoofd werken een mask te dragen als zij dat niet doen. Zij praten heel de tijd, consequent, hun speeksel ... kan je ook overal op je hoofd/gaten/wonden krijgen.

- De mannen waren moe (volgens mij) : vaak hebben ze mijn rug als steun gebruikt..soms moesten ze allebei op mijn rug leunen...Ik moest ze ieder keer aanspreken dat zij zwaar waren en dat het niet kon !

- De stoel was helemaal niet comfotabel, ik moest liggen op mijn buik (ook vol na de lunch !!) voor uren en had een gesloten 10 vierkante cms voor mijn neus en voor ademhalen !! je ademt gewoon jouw co2 in !! ik heb geklaagd dat het niet normaal is...toen hebben ze de ruimte vergroot maar toch heeft dat niet geholpen !! een TORTURE...dat had ik afgelopen jaar niet...de stoel op OK nummer 3 was zeer geadapteerd met mijn lichaam en de houdingen..deze was gewoon een 50 euro massage stoel !

- Hygiene: De mannen hebben aan het einde van de HT de boormachine (van de grafts) en alles wat zij hebben gebruikt van 08.45 tot 15h met tapwater schoongemaakt !!!!!

- Ik heb zwaar beargumenteerd over de grafts tijdens de operatie, zij zeiden dat zij maximaal 2000 grafts gingen collecteren, toen moest ik de vertaler spreken want zij verstonden mij niet....toen heb ik gezegd dat ik voel dat ik belazerd hier ben en heb gezegd dat zij de zijkanten niet eens hebben geraakt!! de vertaler begreep me...heeft ze aangesproken...toen hebben ze gezegd je krijgt nog 400 grafts...!! Van Esteworld Nederland kreeg ik op papier dat ik tussen 2400 en 2800 zou krijgen en dat het genoeg was voor de densiteit aan de voorkant en de kruin !!! In istanbul moest ik kiezen: Voorkant densiteit verhogen of de kruin ..natuurlijk heb ik de kruin gekozen...

- Ik heb 10 keer gevraagd of zij het raam dicht konden doen...nee ! geen reactie...Ik had het die dag zeer koud ... zeer koud (je bent heel de tijd met je onderwear)...het was buiten ook 7 graden !!

- Ik kreeg zomaar een infuus toegediend nadat ik heb geklaagd over de kou ! wat krijg je dan ? Infuus (water) + de kou = kouder gevoel = plassen !

- Ik heb begrepen dat de overal resterend grafts gecollecteerd zouden worden...dus nee ! ik had het anders moeten vragen in Nederland....De manager zei ook dat ik nog twee maal potentieel donorgebied heb aan de zijkanten ... genoeg voor de densiteit of voor een derde operatie !!!

Incident:

Ik heb het gevoel dat de mannen snel aan het werk gingen, ik heb de tweede nacht 73 haartjes verloren waarvan zeker 20 grafts met wortel...er kwam ook bloed uit een paar gaten...dat met het feit dat ik zittend heb geslapen de eerste 10 dagen.....dus heb mijn hoofd/haar niet geraakt !! Ik ging gelijk de dag daarna de vertaler spreken nadat ik al die haartjes heb gezien......zij riep een lady..ging inspecteren...zij zei dat alles netjes is !! ik zei dat kan niet...heb ik afgelopen jaar niet gehad..ik heb geklaagd !! daarna kwam de doctor...zag mijn hoofd en zei...de grafts heb je nog..en zei dat de grafts cruciaal rust nodig hebben de eerste 8 uurtjes ...en dat ik me geen zorgen moest maken want ik zat inmiddels in 48 uren..en dat de wortels/grafts vast zatten - Daarna heb ik niets (haartjes/grafts) getroffen op mijn nekkussens of mijn lakens.

Conclusie:

Anyway ! Esteworld blijft mijn favoriete hoe dan ook...ik ben confident dat ups and downs bij het risico van de job zitten...mijn opmerkingen zijn technisch van natuur ... de kernwerk is volgens iedereen optimaal gedaan...Ik mag met trots zeggen dat Ik toch de juiste keus heb gemaakt.

Ik zit nu in de 3de week en natuurlijk haaruitval is nu begonnen...ik ben zeer benieuwd naar mijn kruin..naar mijn eindresultaat -))

Ik zal hier om de week posten.

Go to my Album en check mijn 1 jaar post-HT pics en mijn 2de HT eerste pics van 2015


Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 14 februari 2015 om 23:10
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 21:55   #66
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
En hoeveel zijn het er geworden?
Hola Hayden,

2400 grafts -)

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 21:55   #67
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inter Bekijk bericht
Succes ben benieuwd
Thanks Inter ..het is gelukt tot nu toe
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 21:56   #68
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omit Bekijk bericht
Ik deel de mening van mark 'Mooi en uitgebreid opgeschreven ervaring, zeer interessant om te lezen!'
hoop snel terug van je te horen!
Hola Omit, thanks maestro !

Ik heb gepost -)

voor vragen kan je mij altijd pmen.

Cheers,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 11:25   #69
jaysmooth
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2014
Berichten: 15
Geslacht:
"Ik ben er weer! Ik ben sinds vrijdag in Istanbul voor de tweede HT. Het gaat om de max grafts voor de kruin en de dichtheid van de voorkant. "

Sorry niet om brutaal te doen.. maar ik zie alleen dat ze de kruin hebben behandeld? had je te weinig grafts over voor de voorkant?
jaysmooth is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 16:25   #70
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaysmooth Bekijk bericht
"Ik ben er weer! Ik ben sinds vrijdag in Istanbul voor de tweede HT. Het gaat om de max grafts voor de kruin en de dichtheid van de voorkant. "

Sorry niet om brutaal te doen.. maar ik zie alleen dat ze de kruin hebben behandeld? had je te weinig grafts over voor de voorkant?
Hoi Jaysmooth,

Vandaar dat ik ook zeer teleugesteld ben wat dat betreft, In Istanbul was ik geconfronteerd met iets anders : Of de kruin of de voorkant dichtheid....zij hebben gezegd dat zij maximaal 2000 grafts konden collecteren..later tijdens de operatie is het 2400 geworden na ruzie....later op de 3de dag heb ik te horen gekregen dat ik nog twee maal potentieel donorgebied heb (zijkanten)..ik heb gezegd waarom hebben jullie dat niet geraakt....hun antwoord was : maximaal grafts wordt gecollecteerd van de oude donogebied !!!! ..ik zei: dat is niet FAIR ! maximaal grafts is maximaal grafts = alles wat mijn donorgebeid kan geven...Nee ! zeggen ze wat ons verteld is uit Esteworld Nederland is wat je krijgt !! met Esteworld NL heb ik op papier gekregen dat de grafts voor de dichtheid en de kruin gebuikt zullen worden....in praktijk is dat niet mogelijk volgens Esteworld Istanbul in Turkije !!

Een contradictie !! vandaar dat ik het gevoel heb dat woorden worden gedraaid wanneer je onderhandelt ! in ander woorden een Full double HT is ook niet maximaal grafts....zij laten altijd wat over voor een 2de...3de of 4de operatie..begrijp ik... The more you pay the more you get !! -)

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 18:50   #71
Rutger1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2014
Berichten: 24
Geslacht:
Ik ben zelf de 26ste behandeld bij Esteworld en heb ook een dubbele behandeling ondergaan. Ik heb toch ook wel een stukje communicatie gemist voor wat betreft het aantal grafts. Ik moest zelf vragen hoeveel grafts ze hadden verwijderd en dit waren er ook minder dan in eerste instantie in de offerte stond. Ik denk dat dit ook mede komt doordat er op basis van een foto wordt geoffreerd. Echter vertellen ze ook niet waarom het er minder zijn geworden. Waren er minder grafts nodig of was er niet genoeg donor beschikbaar?
Ik vind de dekking bij jou nog niet optimaal Zenith, hebben ze dit van te voren met jou besproken dat dit zo zijn omdat je toch al een een nw7 was? Ben je van plan deze nog verder te verbeteren in de toekomst?
Rutger1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 19:50   #72
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger1974 Bekijk bericht
Ik ben zelf de 26ste behandeld bij Esteworld en heb ook een dubbele behandeling ondergaan. Ik heb toch ook wel een stukje communicatie gemist voor wat betreft het aantal grafts. Ik moest zelf vragen hoeveel grafts ze hadden verwijderd en dit waren er ook minder dan in eerste instantie in de offerte stond. Ik denk dat dit ook mede komt doordat er op basis van een foto wordt geoffreerd. Echter vertellen ze ook niet waarom het er minder zijn geworden. Waren er minder grafts nodig of was er niet genoeg donor beschikbaar?
Ik vind de dekking bij jou nog niet optimaal Zenith, hebben ze dit van te voren met jou besproken dat dit zo zijn omdat je toch al een een nw7 was? Ben je van plan deze nog verder te verbeteren in de toekomst?
Hoi Rutger,

Ik denk niet dat het puur om een foto judgement gaat...Ik denk dat het een "grey zone" is waar Esteworld ook vrij spel krijgt..ik moest - herhaal ik - voor meer grafts vragen..anders waren het 2000 geweest (op de contract staat 2400 - 2800)...na ruzie..kreeg ik 400 extra...consequent...zij zien wel dat je nog meer hebt qua donorgebeid en toch doen ze niets...vandaar mijn equatie van : the more you pay the more you get..

Had jij het over de Kruin ?

Jouw statement klopt ook wat de dekking betreft..wat de voorkant betreft ...ik moet ook toegeven dat ik KAAL ben geweest..letterlijk....met de huidig situation ben ik zeker zeer blij ....de dekking dus aan de voorkant is esthetisch gezien optimaal verbergend...dat je niet kaal bent..maar dat je een 16jarig kroes krijgt had ik ook niet verwacht...

De dekking aan de kruin....is volgens hun genoeg voor een optimaal resultaat...maar dat geloof ik zeker niet...je bent daar eigenlijk tussen hun handen..en je kan weinig doen...hier in NL wordt alles gekleurd gepresenteerd ...marketing..dat heb ik wel door..

Ik wacht tot het haar weer groeit..dan judge ik...

en zij hadden het over een 3de operatie...ik heb nog donorgebied over..intact aan de zijkanten ....dat hebben ze niet geraakt !!!

In a way or another, ik geloof dat Esteworld kwalitatief gezien beter is...en heb geen spijt ondanks de downs van de afgelopen weken...

Heb jij fotos gemaakt Rutger ?

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 15 februari 2015 om 20:37
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 00:04   #73
jaysmooth
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2014
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenith Bekijk bericht
Hoi Jaysmooth,

Vandaar dat ik ook zeer teleugesteld ben wat dat betreft, In Istanbul was ik geconfronteerd met iets anders : Of de kruin of de voorkant dichtheid....zij hebben gezegd dat zij maximaal 2000 grafts konden collecteren..later tijdens de operatie is het 2400 geworden na ruzie....later op de 3de dag heb ik te horen gekregen dat ik nog twee maal potentieel donorgebied heb (zijkanten)..ik heb gezegd waarom hebben jullie dat niet geraakt....hun antwoord was : maximaal grafts wordt gecollecteerd van de oude donogebied !!!! ..ik zei: dat is niet FAIR ! maximaal grafts is maximaal grafts = alles wat mijn donorgebeid kan geven...Nee ! zeggen ze wat ons verteld is uit Esteworld Nederland is wat je krijgt !! met Esteworld NL heb ik op papier gekregen dat de grafts voor de dichtheid en de kruin gebuikt zullen worden....in praktijk is dat niet mogelijk volgens Esteworld Istanbul in Turkije !!

Een contradictie !! vandaar dat ik het gevoel heb dat woorden worden gedraaid wanneer je onderhandelt ! in ander woorden een Full double HT is ook niet maximaal grafts....zij laten altijd wat over voor een 2de...3de of 4de operatie..begrijp ik... The more you pay the more you get !! -)

Gr,
Zenith
Esteworld zijn ook oplichters... was hier nog een member genaamd omit ofzo die ineens minder grafts nodig had (2400 stuks) terwijl die zeker 3000 plus nodig heeft. Wellicht wel 4000. ze willen dat jij terugkomt tot er geen 1 haartje meer over is in je haarkrans. maarja het is denk tegen het zere been van deze site aangezien ze reclame maken voor esteworld. maarja ik hoop dat het allemaal de moeite waard is geweeest. je kruin ziet er goed uit alhoewel het toch altijd een zwart gat blijft qua dichtheid (tenzij je krullen hebt). vele haren toegewenst!!
jaysmooth is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 12:59   #74
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaysmooth Bekijk bericht
Esteworld zijn ook oplichters... was hier nog een member genaamd omit ofzo die ineens minder grafts nodig had (2400 stuks) terwijl die zeker 3000 plus nodig heeft. Wellicht wel 4000. ze willen dat jij terugkomt tot er geen 1 haartje meer over is in je haarkrans. maarja het is denk tegen het zere been van deze site aangezien ze reclame maken voor esteworld. maarja ik hoop dat het allemaal de moeite waard is geweeest. je kruin ziet er goed uit alhoewel het toch altijd een zwart gat blijft qua dichtheid (tenzij je krullen hebt). vele haren toegewenst!!

Dank je Jaysmooth,

Shit has already happened zou ik zeggen ! dat soort heen en weer qua verwoording en grafts is de kern van het probleem...zij maken gebruik daarvan....je kan ook nooit controleren of de aantal grafts kloppen met wat je afgesproken hebt.....tricky business...

Mijn first HT is volgens mij succesvol geweest...mijn ego is zeker hoog gegaan...resultaat uitstekend...mijn 2de HT is minder....mijn gevoel is gemixt met joy van de HT en de teleurstelling van Esteworld's manieren dit keer !!

De dilemma is : stel je voor...er komt een 3de operatie .....voor de dichtheid met esteworld..gaan ze nog de maximaal grafts formule gebruiken of gaan ze alles wat blijft als grafts collecteren ?? ...weer een tricky issue..

Laten we hopen voor de best indd !

Thanks !!

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 16 februari 2015 om 13:14
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 16:07   #75
omit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Heej zenith!

spijtig om te horen dat je deze x een slechtere ervaring hebt gehad met esteworld. had je dezelfde dokter? wel nu je dat zegt van dat steunen , was er een kerel ook op mij aan het steunen maar dat viel nog mee en stoorde me niet het leek ook wel of hij moe was, want hij zuchte ook regelmatig en deze luchtverplaatsing voelde ik soms wel op men hoofd. maar alles word natuurlijk goed gedesinfecteerd. maar dan nog. gelukkig had ik maar 1 kerel dan; want de vrouwen behandelde me wel zacht en zonder zuchte of steunen en mochten ook wel gezien worden khoop niet dat ze te succesvol worden en dit ten kosten gaat van de kwaliteit.

@jaysmooth:
denk nu niet dat het oplichters zijn. ik heb wel minder grafts gekregen maar het nodig aantal haren was wel gehaald.
normaal 2800-3300 grafts->5600-6600 haren
ik heb 2450 grafts->6350 haren: goed donor gebied
maar we zullen kijken wat het resultaat gaat zijn natuurlijk.
ze zouden enkel eruit halen wat je nodig hebt, maar die statement komt dan niet echt overeen met wat ze bij zenith hebben gedaan door hem een keus te laten maken en dan er nog minder voor willen doen.

dus ik hoop dat ze niet achteruit gaan door hun succes voor moest ik nog in de toekomst een ht laten doen.
omit is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.