Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2015, 17:25   #76
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik denk dat ze vooral kijken naar wat je donorgebied aankan.
Bij mij waren er 2400 afgesproken en heb er uiteindelijk 2820 gekregen zonder bijbetaling.
Ik kan mij wel voorstellen dat je ontgoocheld bent als je er minder krijgt dan gehoopt.
Ik had de dames als team met de turkse chirurg. Er werd ook wel eens op mijn rug gesteund maar vond dit geen drama, mijn tandarts steunt ook wel eens op mijn schouder bij mijn jaarlijkse controle
Voor de rest lag ik comfortabel in een goede stoel bij een aangename temperatuur. Ik ben wel in de nieuwe kliniek van Esteworld behandeld. Er was de mogelijkheid om mijn eigen muziek te laten afspelen en bij het plaatsen van de grafts kon ik televisie kijken. Er werd wel eens binnen en buiten gelopen door ander personeel en het eten in de kliniek was slecht maar voor de rest was alles naar wens. Ik heb totaal het gevoel niet dat ik afgezet ben zoals sommigen hier, integendeel want ik heb meer gekregen dan afgesproken en allse was goed geregeld.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 18:15   #77
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Ik denk dat ze vooral kijken naar wat je donorgebied aankan.
Bij mij waren er 2400 afgesproken en heb er uiteindelijk 2820 gekregen zonder bijbetaling.
Ik kan mij wel voorstellen dat je ontgoocheld bent als je er minder krijgt dan gehoopt.
Ik had de dames als team met de turkse chirurg. Er werd ook wel eens op mijn rug gesteund maar vond dit geen drama, mijn tandarts steunt ook wel eens op mijn schouder bij mijn jaarlijkse controle
Voor de rest lag ik comfortabel in een goede stoel bij een aangename temperatuur. Ik ben wel in de nieuwe kliniek van Esteworld behandeld. Er was de mogelijkheid om mijn eigen muziek te laten afspelen en bij het plaatsen van de grafts kon ik televisie kijken. Er werd wel eens binnen en buiten gelopen door ander personeel en het eten in de kliniek was slecht maar voor de rest was alles naar wens. Ik heb totaal het gevoel niet dat ik afgezet ben zoals sommigen hier, integendeel want ik heb meer gekregen dan afgesproken en allse was goed geregeld.
Hoi Hayden,

Opbouwend technisch kritiek kan altijd... en iedereen heeft zijn ervaring ....je bent lucky....met al die "Luxe"die je hebt gekregen... het zijn soms frustraties dat je moet uiten...Ik heb ook 2 keer Esteworld bezocht...2014 was UITSTEKEND...in alles....als je mijn thread leest van afgelopen jaar denk jij waw....die werkt voor ze..maar nee......2015 was minder qua communicatie over alle grafts vs maximaal grafts geloof ik...ik heb begrepen dat maximaal grafts is gewoon alles wat jouw donorgebeid aankan...en dat is de kern van mijn zorg/frustraties..niet de kwaliteit ...de HT kwaliteit betwijfel ik niet...dat zeg ik nog steeds...

Ik ben in de oude gebouw behandeld....consequent is alles anders...dit keer had ik geen dokter...zag hem/haar niet....tween mannen die werken...en hebben haaast..en en....

Ik heb nog 2 zijkanten vol donor grafts...niet geraakt !! ik heb nog 20% van de oude donogebied over....zeiden ze na de operatie...hebben ze toch niet gebruikt...

In het algemeen en dat zeg ik nog steeds..heb geen spijt met Esteworld...en zal zeker de derde keer ook zonder twijfel Esteworld NL benaderen met much more better punten op de i...maar na 1.5 jaar zeiden ze minimaal...

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 16 februari 2015 om 18:40
Zenith is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.