Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2014, 16:01   #1
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
09-09-2014 is de fue een feit!

Aanstaande dinsdag is het zover dan reis ik af voor mijn fue naar esteworld.
Best wel zenuwachtig moet ik zeggen, niet zozeer voor de behandeling maar voor de hele rompslomp van de reis en hoe het allemaal geregeld zal zijn. En waar ik nog het meeste wakker van lig is van hoe bepaal je die verdomde haarlijn? Ik wil absoluut geen rechte haarlijn want ik heb altijd inhammen gehad zelfs in de topjaren van mijn haar. En aangezien mijn vrouw niet mee kan om te helpen bepalen sta ik alleen voor de keuze! Ik ben nu een lijst aan het aanleggen met vragen die in mijn hoofd schieten. Want eens ter plaatse zal ik die vragen toch vergeten zijn Ik maak van alles beeld materiaal en een uitgebreid verslag.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2014, 21:25   #2
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Aanstaande dinsdag is het zover dan reis ik af voor mijn fue naar esteworld.
Best wel zenuwachtig moet ik zeggen, niet zozeer voor de behandeling maar voor de hele rompslomp van de reis en hoe het allemaal geregeld zal zijn. En waar ik nog het meeste wakker van lig is van hoe bepaal je die verdomde haarlijn? Ik wil absoluut geen rechte haarlijn want ik heb altijd inhammen gehad zelfs in de topjaren van mijn haar. En aangezien mijn vrouw niet mee kan om te helpen bepalen sta ik alleen voor de keuze! Ik ben nu een lijst aan het aanleggen met vragen die in mijn hoofd schieten. Want eens ter plaatse zal ik die vragen toch vergeten zijn Ik maak van alles beeld materiaal en een uitgebreid verslag.
Zoek een paar foto's van mannen met een haarlijn die jij natuurlijk vindt en neem deze mee. Zorg dat er altijd genoeg donor overblijft mocht het verder gaan, verlagen van de haarlijn kan altijd nog
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2014, 22:20   #3
Rickske
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 45
Geslacht:
Inderdaad. Neem een paar foto's mee van de haarlijn die jij wil. Je heb wel tijd om alles uit te leggen, maar ik vond het allemaal wat snel gaan. Het is gelukkig wel goed gekomen

En over de reis heb me ook best druk gemaakt, maar het valt echt mee. Heb je zelf een hotel geboekt of heeft Esteworld dat gedaan?
Rickske is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2014, 00:27   #4
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickske Bekijk bericht
Inderdaad. Neem een paar foto's mee van de haarlijn die jij wil. Je heb wel tijd om alles uit te leggen, maar ik vond het allemaal wat snel gaan. Het is gelukkig wel goed gekomen

En over de reis heb me ook best druk gemaakt, maar het valt echt mee. Heb je zelf een hotel geboekt of heeft Esteworld dat gedaan?
Esteworld heeft mijn hotel geboekt, Mercury hotel.
Hopelijk valt de prijs van de roomservice mee
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2014, 00:31   #5
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percie Bekijk bericht
Zoek een paar foto's van mannen met een haarlijn die jij natuurlijk vindt en neem deze mee. Zorg dat er altijd genoeg donor overblijft mocht het verder gaan, verlagen van de haarlijn kan altijd nog
Ik heb een tweeduizend grafts nodig volgens mijn contactpersoon dus dat valt nog mee toch?
Mijn haar is enkel vooraan uitgedund voor de rest valt het nog goed mee.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2014, 21:04   #6
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
hoi

Heb je ook een paar foto's van hoe het er nu uit ziet?

gr
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 17:24   #7
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Succes alvast!!!
Enkele vooraf foto's zou welkom zijn om naderhand te kunnen vergelijken inderdaad.

Groet,
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 20:18   #8
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
Succes alvast!!!
Enkele vooraf foto's zou welkom zijn om naderhand te kunnen vergelijken inderdaad.

Groet,
Bedankt, ik heb de vooraf foto's gisteren genomen en zal ze binnenkort posten.
Op de foto's heb ik toch veel minder haar dan ik dacht op de kruin, mijn vrouw zegt dat het in het gewone daglicht dikker toont. Ik heb ze op een goed belichte plaats genomen en zal ze telkens op dezelfde plaats nemen om een eerlijk beeld van de eventuele vooruitgang te illustreren.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 20:22   #9
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Straks de koffer pakken. Het belangerijkste dat ze mij meegegeven hebben is dat ik kledij moet meenemen die niet over mijn hoofd moet getrokken worden. Als jullie aan nog iets denken of tips hebben laat het mij dan gerust weten.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2014, 14:07   #10
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
We zitten op onze kamer in Istanbul!
Tot nu alles vlot verlopen, mijn chauffeur fäti stond mij op te wachten in de luchthaven en spreekt goed engels. Ik werd met een mercedes waar reclame op staat van Esteworld, kwestie van te weten wat je daar komt doen overgebracht naar hotel Holiday inn op 300 meter van de kliniek. Morgen komt hij mij om 8u30 ophalen en zou de operatie om 9u moeten plaatsvinden. Mooi hotel hier trouwens met vriendelijke mensen. Meer valt er niet te zeggen van vandaag maar morgen zal ik ongetwijfeld meer weten te vertellen. Ik hou jullie op de hoogte.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2014, 20:42   #11
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Spannend hoor voor je!!!

Veel Succes gewenst morgen!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2014, 22:04   #12
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Spannend hoor voor je!!!

Veel Succes gewenst morgen!!!
Bedankt
Het hotel heeft hier wel een groot nadeel, je kan hier enkel ontbijten.
Ik moet dus naar buiten als ik s'avonds nog iets wil eten.
Er is hier dichtbij wel een groot shoppingcenter waar ik vandaag iets ben gaan kopen om morgenavond niet buiten te moeten. Als ik het goed begrepen heb eet ik morgen lunch in de kliniek en donderdag ook. Vrijdag ontbijt, consult en om 12u stijg ik op.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2014, 23:11   #13
Rickske
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 45
Geslacht:
Succes morgen.
Rickske is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2014, 08:15   #14
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickske Bekijk bericht
Succes morgen.
Thx
Ik ben vrij rustig dus komt wel goed.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2014, 18:26   #15
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Terug op mijn hotelkamer na de ingreep.
Om 9u was ik in de kliniek waar eerst wat papieren moesten ingevuld worden om wat inzicht te krijgen in mijn medische achtergrond. Heel correct onthaal met een tolk erbij trouwens.
Dan moest er bloed worden getrokken en daar liep het even verkeerd. Ik heb moeilijke aderen die diep liggen, heb ik altijd problemen mee als ze bloed moeten en nu ook weeral. Na eerst zitten zoeken met de naald in mijn rechterarm werd er een meer ervaren verpleger bij geroepen die het met mijn linkerarm probeerde wat ook niet lukte. Dan maar een ader gezocht in mijn hand en toen gebeurde het, het licht ging uit Iets wat ik nog nooit meegemaakt heb maar iedereen was attent en ik kwam er direct terug door. Niet leuk om zo te starten natuurlijk en ik had nochtans goed ontbeten. Ik kreeg nog wat uitleg van de chirurg en hij tekende mijn haarlijn. Bloed resultaat was goed en daar gingen mijn haren na het betalen.

Ik schat dat ik om 9u45 op de operatie tafel lag.
Lokale verdoving van het donor gebied, wat toch wel pijnlijk was maar duurde slechts een paar minuutjes.
Vervolgens begon er iemand met het roven en twee anderen die ze verdelen. Vanaf nu voelde ik niets meer en viel zelfs in slaap na een tijdje. Je hoort het geluid van de boor en ik moet zeggen dat die verpleegster dit aan een serieus tempo gebruikt, duidelijk ervaring hiermee. Af en toe stopte ze om de grafts uit te halen. Er was afgesproken om 2400 grafts te inplanteren en het zijn er uiteindelijk 2820 geworden. Ik heb hiervoor niets bij moeten betalen en de grafts geteld. Mijn grafts zijn van hele goede kwaliteit volgens de chirurg, weet ook niet wat ik daar moet onder verstaan. Dit alles werd onder het toeziend oog gedaan van de chirurg. De chirurg maakte vervolgens de insnijdingen voor de grafts, het verdoven van dit gebied was niet zo pijnlijk. Dan was het tijd voor de lunch, rond 13u30. Ik was amper klaar met eten en ze kwamen mij al halen. Van 14u tot 16u30 zijn ze met zun drieën bezig geweest non stop en weeral onder toezicht van de chirurg.

Ze hebben foto's gemaakt voor en na de operatie.
Toen kreeg ik mijn tasje met lotion, shampoo, medicatie, instructies en mijn vissers hoedje.
Dit werd allemaal uitgebreid uitgelegd door de chirurg.

Tot zover dag twee.
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.