Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2004, 19:14   #1
ericgas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 5
Wie heeft finasteride over?

wie helpt mij een beetje op weg met finasteride? Ik kan vanwege geen creditcard nl. niet bestellen bij dru. Dus, wie wil wat pillekes afstaan? Als je er wat winst op wilt maken is dat geen bezwaar!

groeten van Eric Gaswacht

ericgaswacht@tiscali.nl
ericgas is offline  
Oud 7 oktober 2004, 19:30   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Nou dacht ik vanochtend een Ned. site gevonden te hebben waar je gewoon propecia kon bestellen en nou ligt die site plat. Ik begrijp er niks van.

Het was deze site.
https://secure.is.nl/mijnapotheek/sh...&merk=Propecia

Morgenvroeg nog maar eens proberen.
Lucky is offline  
Oud 8 oktober 2004, 12:01   #3
ericgas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 5
Bedankt! Maarre, wel een beetje duur he, per maand. Is er niet iemand met een overschot finasteride in 5 mg ?????
ericgas is offline  
Oud 8 oktober 2004, 16:03   #4
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
thread-titel aangepast.
Bij QHI.CO.UK kan je proscar bestellen met een internationale cheque (geen postorders!). Een internationale cheque moet je laten opmaken door je bank. Het opmaken van zo'n cheque kost wel een 20 euro ongeveer (misschien verschilt dat van bank tot bank), dus best twee of drie doosjes tegelijk bestellen om niet om de 4 maanden zo'n cheque te moeten betalen.

De prijzen bij QHI zijn schappelijk, 43 euro voor een doosje van 28 tabletjes (5mg-proscar) als je met een internationale cheque betaald. Als je met credit card betaald is het 46 euro, dus je krijgt zo ook een beetje van de kosten van de cheque terug.

http://qhi.co.uk/list.asp?r=900

Voor je bij hun kunt bestellen moet je wel (eenmalig) de volgende pagina uitprinten, invullen en opsturen:

http://qhi.co.uk/terms-o.asp

Dan sturen ze je je persoonlijke klanten-nummer dat je invult op je bestelformulier en samen met de internationale cheque opstuurd.

De procedure lijkt misschien wat uitgebreid, maar valt uiteindelijk wel mee en zo ben je niet afhankelijk van anderen voor je Proscar. Ik heb zelf ook geen credit kaart, dus moet het ook zo doen. Het lastigste is dat ze in de bank eerst wel raar opkijken als je die cheque de eerste keer wilt bestellen. Niemand gebruikt die dingen normaal gezien, en sommige bedienden weten niet eens wat het is.
__________________
1/4 Proscar per dag sinds 8 Juni 2004.
Nizoral 2%, 3 à 4 keer per week.
Zwarflai is offline  
Oud 8 oktober 2004, 22:58   #5
broekie
Banned user
 
Geregistreerd: 1 augustus 2004
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericgas
wie helpt mij een beetje op weg met finasteride? Ik kan vanwege geen creditcard nl. niet bestellen bij dru. Dus, wie wil wat pillekes afstaan? Als je er wat winst op wilt maken is dat geen bezwaar!

groeten van Eric Gaswacht

ericgaswacht@tiscali.nl

Ik heb nog wat liggen, geef maar een gil.
broekie is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werken Finasteride en Minodoxil wel of niet op inhammen? SjonKanon Medicijnen/haargroeimiddelen 17 25 september 2006 17:20
Heeft therapie voor mij nog zin? Dino TTM - Algemeen 3 15 mei 2005 13:38
Farmacotherapeutisch Kompas over Proscar (finasteride) Artur Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 juli 2004 23:26
Wie heeft er GEEn bijwerkingen van Finasteride? Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 2 23 juli 2003 20:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.