Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 oktober 2002, 11:59   #1
Judith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 3
Haarimplantatie bij vrouwen

Hallo,

Ik ben Judith, ik ben 34 jarig oud. Mijn "probleem" is dat ik van nature heel dun haar heb. Ik heb ooit een haarwerk gedragen maar dit geen oplossing voor mij, te veel gedoe, en ik werd er eigenlijk alleen maar onzeker van. Bovendien had ik het idee dat mijn haar er echt alleen maar slechter van werd. Maar ik vind het toch wel bijzonder vervelend dat dunne haar, het grootste probleem vind ik de mannelijke inhammen die ik heb. Nu speel ik met de gedachten om mijn haar te laten transplanteren, natuurlijk kan ik voor informatie naar allerlei klinieken gaan maar ik wil de waarheid over resultaat en pijn weten dus vandaar mijn oproep, graag contact met vrouwen die hun haar hebben laten transplanteren!!

Alvast bedankt voor de reacties,

Groet,

Judith
Judith is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2003, 01:22   #2
Hil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2003
Berichten: 20
Question

Hoi Judith,
Ik zag al helemaal geen reacties van vrouwen over HT.
Dat verbaast me enorm.Er zijn toch wel vrouwen die zoiets hebben laten doen??(Kom op,ladies laat es wat horen.)

Heb je het inmiddels laten doen?
Ik ben mijzelf ook aan het orienteren voor een HT omdat ik mijn haarwerk spuugzat ben.
Dus als je info hebt,hoor ik het graag.
Ben zelf voor een 1e afspraak bij Laser Aesthetics geweest in Groningen.Kreeg een goede indruk van ze.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes
Hil
__________________
Hil
Hil is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2003, 21:44   #3
Jet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 5
Dag dames,

Ik heb deze website net ontdekt. Ik denk ook over een haartransplantatie. Ik ben pas 27, maar mijn haar wordt bovenop steeds dunner. Aan een haarwerk moet ik echt niet denken. Ik ben onlangs bij Laser aesthetics in Haarlem geweest. Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van de ontvangst daar. De arts vertelde mij dat het dunner worden van mijn haar ook veroorzaakt kan worden (o.a.) door amalgaamvullingen in mijn kiezen. Heeft een van jullie daar wel eens van gehoord? Hebben jullie inmiddels al een beslissing genomen? ik ben benieuwd naar jullie reactie, want er staat niet echt veel op deze site over haartransplantaties bij vrouwen.
Jet is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2003, 17:31   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
vrouwen en HT's..........

Ik kan je een adviesgesprek aanraden bij de transhairkliniek in Vlijmen, www.transhair.nl.
Ik ben er zelf part-time werkzaam. Belangrijk voor vrouwen is dat er goed gekeken wordt naar de situatie. ALs er tussen andere haren getransplanteerd moet worden mag er GEEN laser worden gehanteerd.

Succes,

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.