Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2013, 17:25   #1
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
Donorgebied aangetast door HT

hallo forumgebruikers,

Ik heb reeds 2 FUE ht's laten doen in Turkije ongeveer zes jaar geleden. Het was geen bekende kliniek, gewoon amateurs.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien was het een flop... mijn kop zit vol met witte puntjes.

Haarlijn is onnatuurlijk en aan zijkant is nog een kale plek.

Probleem is dat mijn donorgebied serieus beschadigd is, waardoor ik geen Ht meer kan laten doen, best wel irriterend...

Ik ben naar prohair geweest, die raden micro-pigmentatie aan bij de donorgebied.
Hasci ben ik ook geweest. die willen nog een HT uitvoeren, maar ik ben eigenlijk kritisch over hun methode...wat als het donorgebied nog meer wordt aangetast? Hoe kan ik nagaan of wel effectief de haren teruggroeien in het donorgebied?

Ik kan mijn haren niet meer kaalscheren of millimeteren.

Is er iemand met dezelfde situatie? wat raden jullie mij aan?

Ik heb ook nog een afspraak bij dr.feriduni volgende maand...

mvg,
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2013, 22:33   #2
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
hier word je niet vrolijk van..

Succes.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2013, 22:46   #3
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Denk dat je t beste voor MHP kunt gaan. (Om de FUE littekens te verbergen)

Succes!
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2013, 23:31   #4
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Ik weet niet of je veel baardhaar hebt, misschien is dat ook een optie. In elk geval voor de kruin dan
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2013, 08:40   #5
StefanTDI
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2013
Berichten: 6
Oei, dat ziet er niet goed uit. Ik kan me voorstellen dat je je twijfels hebt over nóg een HT, al dan niet bij HASCI.

Iedereen zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zou hier persoonlijk eerder MHP overwegen, en wellicht later nog eens terugkomen op een HT.
StefanTDI is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2013, 09:35   #6
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StefanTDI Bekijk bericht
Oei, dat ziet er niet goed uit. Ik kan me voorstellen dat je je twijfels hebt over nóg een HT, al dan niet bij HASCI.

Iedereen zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zou hier persoonlijk eerder MHP overwegen, en wellicht later nog eens terugkomen op een HT.
Nog een haarimplantatie??? die jongen is al kaal geplukt ! Een echte schande dat HAsci nog een haartransplantatie zou uitvoeren, het gaat er alleen maar slechter op worden.
Mijn gevoel zegt me dat een micro pigmentatie ten minste een veilige oplossing is, alhoewel perfect krijg je dat volgens mij nooit meer.

Wie is hier trouwens verantwoordelijk voor?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2013, 10:14   #7
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Nog een haarimplantatie??? die jongen is al kaal geplukt ! Een echte schande dat HAsci nog een haartransplantatie zou uitvoeren, het gaat er alleen maar slechter op worden.
Mijn gevoel zegt me dat een micro pigmentatie ten minste een veilige oplossing is, alhoewel perfect krijg je dat volgens mij nooit meer.

Wie is hier trouwens verantwoordelijk voor?
@Dymoman: het was geen bekende kliniek, ik was liever naar Istanbul gegaan maar ik ben stom geweest. Ik kan ze ook niet dagvaarden denk ik. Was lang geleden, toen was FUE nieuw. Overal werd FUT gedaan en dat wilde ik absoluut niet.

Denken jullie dat een te groot naald werd gebruikt, waarom al die witte puntjes??

Hasci beweert 80 procent hergroei in donorgebied, ik geloof het niet echt...maar ja, wat kan ik nog doen? Misschien lichaamshaar als donor?

Laatst gewijzigd door james bald; 13 maart 2013 om 17:23
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2013, 15:00   #8
Leongi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2013
Berichten: 5
Ik vind dit wel erg voor je. Hier kan toch geen haar meer worden uitgehaad?
Leongi is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2013, 17:21   #9
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leongi Bekijk bericht
Ik vind dit wel erg voor je. Hier kan toch geen haar meer worden uitgehaad?
Inderdaad, donorgebied is zogoed als op...

Laat dit een les voor de nieuwkomers, ga zeker NIET naar onbekende klinieken, hoe goedkoop of aantrekkelijk ze ook mogen klinken.

Ik denk dat ik misschien een micro-pigmentatie ga laten doen op de donorgebied.

Is er iemand die in een soortgelijke situatie zit of iemand kent?

Laatst gewijzigd door james bald; 13 maart 2013 om 17:23
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 10:07   #10
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
Niemand die mij kan helpen hiermee?
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 15:08   #11
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Verdorie, je bent serieus mismeesterd geweest door die kliniek.

Ikzelf zou me niet meer wagen aan een ht. Ieder kliniek die je nu nog durft een ht aansmeren is niet beter als die oorspronkelijke kliniek die u dit heeft aangedaan.

Ik zou opteren voor een mhp, voor de zijkanten. Eens aanzien wat effect het heeft.
Bovenop zou ik toch opteren voor een haarwerk, dit is de enigste juiste keuze voor u in deze situatie.
Pm eens naar Salvamie.
Mhp zijkanten en haarwerk bovenop. Dit kan voor u een zeer mooi resultaat opleveren.
Succes en hou ons op de hoogte.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 15:17   #12
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Nog een haarimplantatie??? die jongen is al kaal geplukt ! Een echte schande dat HAsci nog een haartransplantatie zou uitvoeren, het gaat er alleen maar slechter op worden.
Onzin, HASCI is juist de enige kliniek die aan haar vermeerdering doet. Ik denk dat deze casus wel redelijk vergelijkbaar is met die van GC83UK, op baldtruthtalk, die heeft ook een zeer slecht donor, vanwege zijn aandoening, andere klinieken zeiden dat hij hooguit nog 1000-2000 grafts in zijn donor voor transplantatie over had, inmiddels heeft hij er 3000 via HASCI gekregen en zijn donor ziet er nauwelijks slechter uit dan eerst en hij gaat nog een keer terug voor meer.

Laatst gewijzigd door Arashi; 14 maart 2013 om 15:21
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 15:26   #13
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Anyway, HASCI zal nog wel iets aan je situatie kunnen verbeteren, maar het gaat in jouw geval natuurlijk nooit meer worden zoals het was. Ik zou voor HASCI gaan in combinatie met baardhaar.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 15:31   #14
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik zit net te denken, ik weet misschien wel iets heel interessants voor je. Aangezien je twijfels hebt bij een nieuwe HT, wat ik me in jouw geval heel goed kan voorstellen, is het misschien een idee om de 50 grafts procedure bij HASCI te doen ? Je kan dan zien hoe goed het werkt en of het zinvol is om voor meer te gaan.

Rondom HASCI is op de Amerikaanse fora al veel research gedaan, echter zijn er nog steeds vragen, met name omtrent het ontvangstgebied. Dat het donorgebied grotendeels teruggroeit is imiddels bekend, maar zonder dit te kunnen koppelen aan de groei in het ontvangstgebied is dit gegeven nog steeds niet heel veel zeggend.

Een 50 graft test zou hier uitsluitsel kunnen bieden. Normaliter kost een 50 grafts test 570 euro bij HASCI, maar als jij bereid bent om foto's te maken en te posten, dan weet ik wel zeker dat we die 570 euro voor jou bij elkaar kunnen krijgen.

Misschien is dit dan een interessante deal voor iedereen: jij krijgt gratis 50 grafts en je weet of het zinvol is om voor een echte procedure bij HASCI te gaan en voor het onderzoek naar HASCI is het ook helemaal top, aangezien we dan eindelijk uitsluitsel hebben hoe goed hun techniek werkt. Zie ook: http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=11476

Laatst gewijzigd door Arashi; 14 maart 2013 om 16:00
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2013, 16:50   #15
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
een haarwerk wil ik absoluut niet, ben nog maar 30 jaar. Alleen het idee van een haarwerk al....

Bij hasci hebben ze een mogelijkheid van 700-800 grafts verteld, kostprijs 4900 euro.

Dat is natuurlijk heel veel geld, ik vroeg voor een reductie in ruil voor publicatie en reclame, maar dat weigerden ze uiteindelijk.

Natuurlijk wil ik wel posten en jullie op de hoogte houden voor de 50 grafts.

Laatst gewijzigd door james bald; 14 maart 2013 om 17:09
james bald is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.