Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Kaal of impotent?
Ik ben liever kaal dan impotent 104 57,78%
Ik ben liever impotent dan kaal 76 42,22%
Aantal stemmers: 180. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2009, 12:35   #211
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janklaassen28 Bekijk bericht
Nou sorry hoor maar mijn uiterlijk is gelukkig veel meer dan alleen mijn haar. En dan heb ik naast een goed uiterlijk ook nog een leuk karakter.
Dus als een vrouw zo oppervlakkig is dat ze me op een beetje kalend hoofd afwijst. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet degene heb gemist die voor mij de ware is. Want als je zo'n klein probleem niet kan accepteren dan kom je een echt probleem in een relatie helemaal niet te boven.
Hmm, ik denk wel dat je twee zaken niet met elkaar moet verwarren. Wordt je echt afgewezen vanwege een kaal hoofd of heeft die desbetreffende vrouw nu gewoon minder aandacht voor je....met als resultaat dat je uberhaupt al geen contact kan leggen. Je zal eerst contact moeten leggen en dan kan een bolleke met haar net dat verschil maken.

In die fase heeft het weinig zin om al na te gaan denken over andere problematiek die in een relatie kunnen opspelen. Om nog maar niet te spreken over het feit dat ze dan klaarblijkelijk al voor dat kale(nde) hoofd gekozen heeft en er dus geen probleem mee heeft.

Je kan net zo'n goed karakter hebben als je wilt janklaassen, daar heb je weinig aan in bijvoorbeeld een kroeg en discotheek.

Daarnaast speelt leeftijd nog een rol denk ik. Als je als 20-jarige al aardig kalend bent dan heb je het lastig en dan heb ik niet over een paar inhammen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 14:30   #212
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janklaassen28 Bekijk bericht
Nou sorry hoor maar mijn uiterlijk is gelukkig veel meer dan alleen mijn haar. En dan heb ik naast een goed uiterlijk ook nog een leuk karakter.
Dus als een vrouw zo oppervlakkig is dat ze me op een beetje kalend hoofd afwijst. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet degene heb gemist die voor mij de ware is. Want als je zo'n klein probleem niet kan accepteren dan kom je een echt probleem in een relatie helemaal niet te boven.
Precies. Goed dat je dat beseft. Je kaalheid kan ook als een soort schifting fungeren. Een heleboel leuke meiden zullen je misschien links laten liggen, vooral als het om plaatsen als café's en discotheken gaat. Maar als je écht leuk bent (en daar ook zelf van bewust bent) dan zullen er nog genoeg leuke meiden overblijven.
Maar ik begrijp het wel. Als begin-twintiger zullen er meer meiden zijn die je links laten liggen dan als dat je dat gebeurt als dertiger.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oprah over wimpers Jente Boeken en artikelen 6 6 mei 2005 14:56
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 19:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.