Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 juli 2013, 14:03   #1
blubbie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2006
Berichten: 128
Na 10 jaar haarverlies een HT?

Goeiendag,

ik zie dat ik mijn eerste topic hier inmiddels alweer 6 jaar geleden geplaatst had. Inmiddels is het proces zich nog steeds aan het voortzetten, gelukkig niet heel erg snel.

Ik wilde destijds nog niet serieus nadenken over een HT omdat ik mijzelf nog veel te jong vond. Inmiddels woon ik samen, heb ik een leuke baan en ook genoeg geld om eventueel tot een of meerdere HT's over te gaan.

Ik ben nu 28 en ik denk dat ik goed kan inschatten hoe snel het proces zal verlopen en durf het aan om ook serieus over een HT na te denken, hoewel het waarschijnlijk wel pas over 2 jaar gaat plaatsvinden (ivm verhuizing, en de onduidelijkheid van de kosten daarvan). Inmiddels heb ik geleerd veel geduld te hebben.

Kunnen jullie aan de hand van de foto's in mijn fotoboek een indicatie geven wat de te verwachten kosten van een FUE? Mijn voorkeur zou gaan naar ProHairclinic. Ik volg hen al enige jaren en heb daar het beste gevoel bij.

Het doel van de HT is om de inhammen op te vullen, de haarlijn verlagen lijkt me onverstandig met het oog op de toekomst. Ik denk zelf aan ongeveer 2000 tot 2500 grafts, zit ik dan een beetje in de richting?

Ten slotte wil ik diegenen die veel op die forum zitten hopende op een oplossing het volgende melden. In 2007 heb ik hier ook veel gezeten en gelezen over mogelijke wondermiddelen, en ook al aardig wat voorbij zien komen wat uiteindelijk op niets uitdraaide. Mijn advies is om zoveel mogelijk met andere zaken bezig te zijn, hoe meer je je focust op je haar hoe meer last je ervan hebt. Ik kom hier bijvoorbeeld nog 1 keer per halfjaar een kijkje nemen en eigenlijk is er na die jaren nog steeds niets nieuws te melden.
__________________
Mijn regime:

09-2008 Minoxidil 5% (gestopt, te onhandig/geen resultaat)
07-2008 Finasteride
10-2007 Rooscure

Status: Haaruitval lijkt verminderd te zijn.

Laatst gewijzigd door blubbie; 1 juli 2013 om 14:21
blubbie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2013, 17:32   #2
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Hoi,

Ik zie eerlijk gezegd weinig inhammen op je foto. Vind het er zo best goed uitzien en je hebt een redelijk ronde haarlijn. Ik kan moeilijk inschatten hoe je haren zijn frontaal. Zijn het al zwakke haren of zijn het normale sterk groeiende haren als je het langer laat groeien?
Als ik het zo inschat heb je aan 1000 grafts voldoende. Zullen ze wat haren implanteren over de hele linie en de inhammen wat meer, maar dat is mijn mening. Enorme hoge kosten zullen het niet worden. Ook al weet ik de prijzen momenteel niet bij prohair.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2013, 20:34   #3
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Hi Blubbie, ik ben het met Hektor eens... Hoe reageer jij op de finas, die je sinds 2007 al gebruikt.

Ik hoor het graag
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.