Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 9 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 december 2009, 13:34   #1
roman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2005
Berichten: 17
Kaal scheren na een Fue transplantatie.

Hallo allemaal,

Sinds een maand zit ik in een behoorlijke dal.
Even in het kort mijn verhaal. Begon tegen mijn 24 ste aan een beetje te kalen. 3 jaar later heb ik volluma ontdekt(grootste fout in mijn leven) en had weer een volle bos. in de tussentijd viel eigenlijk grootste deel van mijn haar gewoon verder uit. Uiteindelijk besloten om een transplantatie te ondergaan bij Dr Gho(nog een grotere fout dan mijn eerste). Ondertussen begonnen met toppik haarverdikkingsspul. Later nog een bht transplantatie in turkije, hier zie ik nauwelijks resultaat van.

Ik heb het er helemaal mee gehad. Ergste is dat ik het niet eens erg meer vind dat ik eigenlijk kaal ben. Niemand in mijn omgeving weet dat ik toppik gebruik zelfs mijn ouders niet. het is dus een behoorlijk stap voor mij om mijn hoofd kaal te scheren ook omdat ik vanwege mijn werk een hoop mensen ken in de stad waar ik woon.

Ik vind het denk ik niet erg meer dat mensen zien dat ik kaal ben, wat ik wel erg zou vinden als ze zouden zien dat ik transplanten heb.

Daarom is mijn vraag aan jullie is er iemand die zijn hoofd heeft kaalgeschroren? komen de implanten dan nog wel natuurlijk over? Zo niet zijn er bedrijven die implanten kunnen verwijderen.?

mvg
roman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 14:04   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Kijk maar eens naar mijn foto-album.

Plaats anders eens foto's van jezelf, kunnen we het beoordelen.

Bij mij zien ze het aan mijn litteken dat ik HT's heb laten doen, niet aan de grafts.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 20:04   #3
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Ik denk dat als je het afscheert het gewoon stopels zulen zijn net als de ´gewone´haren. Ik denk dat je nog wel als voordeel hebt dat je door de grafts en de nog bestaande originele haren nog een soort van donkere gloed op je hoofd hebt.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 20:19   #4
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Wel vervelend voor je dat je niet tevreden bent. Waarom ben je eigenlijk niet tevreden en hoeveel grafts heb je in totaal gedaan?
Ik persoonlijk denk niet dat er wat te zien zal zijn dat het ingezette grafts zijn, zeker nu Ambo dat ook zegt.

Misschien ben je al in je eindstadium of is deze in zicht. Je zou je nog een laatste verdichtings-ht kan doen en als je dan je haar millimeterd heb je misschien wel een verrassend mooi dekkend resultaat.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 22:43   #5
roman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2005
Berichten: 17
Ik heb bij Gho ongeveer 1500 op de voorste gedeelte laten zetten 2 jaar terug . Afgelopen januari in turkije 2700 single bht op mijn kruin , is zover weinig van te zien maar ondertussen verder gaan kalen. Ik heb er geen zin meer in, als maar bezig te zijn met je haar.
Ik ben al een aantal jaar bezig met toppik maar wat een ellende is dat. ben continu bezig dat niemand aan je haar zit. Ik zou wel een methode willen dat ik langzamerhand kalend wordt voor de buitenwereld en dat ik uiteindelijk alles afschreer.
Maar ben tegelijk ook bang dat de transplanten duidelijk zichtbaar worden en dat ik een soort eilandje overhoud vooraan op mijn hoofd.
Waar ik dus erg benieuwd naar ben of er ooit iemand transplanten heeft laten verwijderen. Op dit moment lijkt het me heerlijk om natuurlijk kaal te zijn. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Mijn advies aan iedereen begin nooit aan haarverdikkings middelen. je denkt dat het maar tijdelijk is maar eigenlijk kom je er niet van af. Want als iedereen eerlijk is zijn de ht's niet wat men ervan verwacht. het valt altijd tegen en je denkt misschien wordt het de volgende keer wel beter. Maar geloof me dat wordt het niet.
scheer je hoofd lekker kaal.
roman is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2009, 22:52   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roman Bekijk bericht
Waar ik dus erg benieuwd naar ben of er ooit iemand transplanten heeft laten verwijderen. Op dit moment lijkt het me heerlijk om natuurlijk kaal te zijn. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Haarweblid Feniks heeft dat laten doen. Lees hier maar eens.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 12:42   #7
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roman Bekijk bericht
Ik ben al een aantal jaar bezig met toppik maar wat een ellende is dat. ben
Mijn advies aan iedereen begin nooit aan haarverdikkings middelen. je denkt dat het maar tijdelijk is maar eigenlijk kom je er niet van af. Want als iedereen eerlijk is zijn de ht's niet wat men ervan verwacht. het valt altijd tegen en je denkt misschien wordt het de volgende keer wel beter. Maar geloof me dat wordt het niet.
scheer je hoofd lekker kaal.
Ik ben het met je eens dat je niet aan camouflage/haarverdikkings middelen moet beginnen, dat lijkt mij elke dag weer opnieuw een psycholigisch dipje te zijn, en volgens mij durf je dan op een gegeven moment ook niks meer zonder te doen, want wat een verschil zul je dan zien..
Maar als ik op dit forum kijk zie ik daarentegen wel dat er flink wat mensen blij zijn met hun ht, dus daar deel ik je mening niet.
Het is bij ht's volgens mij de som status+aantal grafts= resultaat. Als je geen ernstige kaalheid hebt kun je met een paar duizend grafts een mooi resultaat hebben, ben je ernstig kaal, dan zul je richting de 6000-7000 moeten. Waarom knal jij er niet gewoon nog 2500 bij?
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 19:13   #8
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Als ik Roman's verhaal zo aanhoor dan denk ik dat er nog maar weinig te knallen valt.

Die Turkse klinieken heb ik het nooit op gehad. Het meeste daaro is echt een aanfluiting.

Spaar lekker door en zoek een goeie kliniek.

Een HT kan altijd tegenvallen, maar je moet ten allen tijde er natuurlijk uit blijven zien en je kop kunnen kaalscheren. Altijd vooruit blijven denken. Littekens/haarplugs/onnatuurlijk aangezicht....wat dan ook...dat kan je er gewoon niet bijhebben.

Laatst gewijzigd door norwood2; 2 december 2009 om 19:20
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 19:36   #9
roman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2005
Berichten: 17
Ik zit er echt doorheen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil het heel graag kaalschreren maar ben ontzettend bang dat het op gaat vallen. Weg laten halen is ook niet zo makkelijk heb ik me laten vertellen, daar gaan aantal sessies overheen. Wat ik ook erg vervelend vind dat ik het ook niet scheermes kaal kan scheren vanwege de fue behandeling. Ben bang dat er allemaal littekentjes te zien zullen zijn. Het is al een grote stap om iedereen te vertellen dat ik eigenlijk geen haar meer heb maar ik zou het niet kunnen handelen als het erg onnatuurlijk uit zou zien. Waarschijnlijk valt het nu wel mee maar ben al bezig met over een paar jaar als mijn haargrens aan de zijkanten gaat verzakken. Dan heb ik bovenop nog haren is de kruin kaal en de zijkanten gezakt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Nog een transplantatie zie ik eigenlijk ook niet meer zitten. Wordt mijn donor nog meer uitgedund en reultaat weer niet naar wens. Ik voel me ook erg vies door wat ik nu allemaal meemaak. Ook omdat ik iedereen bedrieg voor mijn gevoel. Ik zou nog wel door kunnen gaan met het gebruiken van toppik maar tot wanneer. Ben alleen maar aan het uitstellen dan.
Even afscheren om het uit te proberen zit er ook niet in stel dat het lelijk is kan ik er ook geen toppik meer in doen.
Het is niet te geloven hoe graag ik natuurlijk kaal wil zijn.

Roman
roman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 20:26   #10
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink haarwerkje ?

mischien is een haarwerkje een oplossing voor jouw ?
vastgelijmd zit het 4 weken vast en kan het dus elke 4 weken herkleefd of vervangen worden door een nieuw, vergelijk het met elke maand naar de kapper te gaan, maar dan wel veel duurder...

had ik er niet uitgeraakt, ik had waarschijnlijk ook een haarwerkje laten zetten, instant haar , lijkt me wel prettig, zeker als het 4 weken stevig vastzit...

je bent verder aan het kaal worden, gebruik je dan een middel dat haaruitval doet stoppen ? fina / duta ? zonder dit mag je inderdaad van voordien al verwachten dat je verder kaal word... dat kan je nergens op schuiven, dat is de natuurlijke gang voor mensen met aga... sommige klinieken willen zelfs patienten zonder fina niet behandelen , aangezien het toch water naar de zee dragen is

ik heb al zeer mooi resultaten gezien hoor , maar bij bekende klinieken en met zeer grote hts ,spreek ik over 4 a 5000 grafts tot 10 a 11.000 grafts...
te zien hoe groot de schade bovenop is

bekijk dit maar eens:

5059 grafts : http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

en mijn idool : 11.282 grafts : (in 2 ht's)
voor : (leeftijd toen : 22 jaar)


na 11.282 grafts : (leeftijd op deze foto : 32 jaar)



hij gebruikt ook haarmiddelen, zelfs dutasteride...
link van deze topic of hairlosshelp : http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

en veel fotos van hem , voor de ht, erna, na de 2de ht, en de maandfotos kan je hier bekijken :
http://www.hairlosshelp.com/websites...ata=02/12/2009

the sky is the limit met ht's ??
6 tot 8000 grafts moet toch iedereen hebben ? zelfs met fue moet men 8000 zeker halen... je donor zal gewoon redelijk wat dunner worden , maar bovenop zal het ook goed gevuld raken enja de €'s he

hier nog eentje : 12.000 grafts : (in 3 ht's)
voor :



na :



ook deze persoon slikt finasteride nu...
ik kan er enkel uit concluderen dat meer beter is , met 5000 grafts of meer zal het altijd mooier zijn dan met 2 a 3000 , te zien hoeveel beschikbare donor je hebt natuurlijk...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 2 december 2009 om 20:44
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 20:35   #11
RdN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2008
Berichten: 171
Wow... wat een foto die laatste! Vraag me af waar al dat haar vandaan wordt gehaald!

toch nog hoop voor mij Het geld is het probleem niet voor mij. Alleen ben ik altijd bang dat als ik na nw6 of 7 ga niet genoeg donor haar heb. Dus dat zal wel meevallen?
RdN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 20:41   #12
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink had men post nog geupdate

laatste toevoeging aan mijn post was ook echt verbluffend : 12.000 grafts en die was zeker een norwood 5 - 6

het zal ook van je donor afhangen achteraan , maar bij vele is die van nature heel dik, dus veel donor, je kan het wel +- laten opmeten hoor hoeveel grafts je beschikbaar hebt...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 20:46   #13
RdN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2008
Berichten: 171
echt onvoorstelbaar. Alleen ik weet niet hoe mijn omgeving erop gaat reageren als ik een ht laat doen!
RdN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 21:07   #14
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RdN Bekijk bericht
echt onvoorstelbaar. Alleen ik weet niet hoe mijn omgeving erop gaat reageren als ik een ht laat doen!
Ach, misschien zullen ze het er een paar keer over hebben, en dan gaat de wereld gewoon weer verder voor hen en bekommeren ze zich niet meer over jouw haar....

Jij fixeert je op je haar, anderen doen dat niet of nauwelijks...

Dus: doen wat jezelf graag wilt!!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2009, 21:18   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roman Bekijk bericht
Ik zit er echt doorheen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil het heel graag kaalschreren maar ben ontzettend bang dat het op gaat vallen. Weg laten halen is ook niet zo makkelijk heb ik me laten vertellen, daar gaan aantal sessies overheen. Wat ik ook erg vervelend vind dat ik het ook niet scheermes kaal kan scheren vanwege de fue behandeling. Ben bang dat er allemaal littekentjes te zien zullen zijn. Het is al een grote stap om iedereen te vertellen dat ik eigenlijk geen haar meer heb maar ik zou het niet kunnen handelen als het erg onnatuurlijk uit zou zien. Waarschijnlijk valt het nu wel mee maar ben al bezig met over een paar jaar als mijn haargrens aan de zijkanten gaat verzakken. Dan heb ik bovenop nog haren is de kruin kaal en de zijkanten gezakt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Nog een transplantatie zie ik eigenlijk ook niet meer zitten. Wordt mijn donor nog meer uitgedund en reultaat weer niet naar wens. Ik voel me ook erg vies door wat ik nu allemaal meemaak. Ook omdat ik iedereen bedrieg voor mijn gevoel. Ik zou nog wel door kunnen gaan met het gebruiken van toppik maar tot wanneer. Ben alleen maar aan het uitstellen dan.
Even afscheren om het uit te proberen zit er ook niet in stel dat het lelijk is kan ik er ook geen toppik meer in doen.
Het is niet te geloven hoe graag ik natuurlijk kaal wil zijn.
Neem iemand in vertrouwen en laat een vierkantje vrij scheren achterop. Dan weet je meteen of je kleine littekentjes zichtbaar zijn. Het zal waarschijnlijk reuze meevallen.

Als je werkelijk gaat kaalscheren, dan heb ik zelf het gevoel dat een zomervakantie daar het allerbeste voor is.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kaal scheren? agatha Haarwerken 4 15 augustus 2007 18:07
Littekens na transplantatie toch kaal ? jowillie Chirurgische behandelingen 13 22 april 2007 18:20
kaal laten scheren frank94 AA - Algemeen 0 5 april 2006 12:02
kaal scheren voor beter haar high Overige (haar)discussies - Algemeen 5 3 maart 2005 12:27
Kaal scheren Biljartbal Medicijnen/haargroeimiddelen 4 12 september 2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.