Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 augustus 2014, 10:43   #106
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Balen dat het zo is verlopen zeg. Ik heb het idee dat er eigen haar (niet getransplanteerd) weer tussen uit is gevallen als ik je foto's zo terug zie.

na maand of 7/8 had je een net resultaat voor het aantal grafts dat is geplaatst is op het hele oppervlakte.

Blijft helaas iets om heel goed rekening mee te houden, met het doorgaan van de kaalheid.

Heel veel succes ieder geval.

ps:heb je ook een foto met droog haar?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2014, 20:36   #107
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Het zijn mijn 'normale' haren en de haren die vooraf ingeplant waren (in Belgie) die nog overeind blijven. Van de 'Esteworld' haren zijn er amper zichtbaar...
Heb de indruk dat er geen vooruitgang is geboekt tov. eerst.
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2014, 15:41   #108
Willemkalk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2012
Berichten: 13
Vervelend voor je zeg, dat sowieso.
Maar je had wel resultaat van de esteworld behandeling. Dit zeg je zelf in eerdere post en is ook duidelijk te zien op je foto. Snap de frustratie wel natuurljk, hoop dat het bij mij beter uitpakt. ik heb ook nog veel eigen haar dat mee gaat helpen aan resultaat. Zit nu aan de finasteride en na de behandeling ben ik van plan om met nanoxidil te beginnen.
Willemkalk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2014, 17:46   #109
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Hallo,

Goh, echt veel resultaat is er echter nooit geweest. Als je kijkt bij de vorige foto's is er nooit veel vooruitgang geweest.
Enkele grafts zijn in het begin aangeslagen, maar veel niet.
Situatie is nu als voor de implantatie. Lig er op zich niet zozeer wakker van maar vind wel belangrijk om hier wat juiste info te geven tussen alle commerciele berichten door!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2014, 23:33   #110
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Thumbs up

Allereerst bijzonder jammer dat het resultaat niet aan de verwachtingen voldoet, maar ook fijn dat je vrede hebt met de situatie zoals die is!
Maar ik vraag me toch af wat er mis is gegaan. Zijn de grafts te lang buiten het lichaam geweest, is je haarfollikel ongeschikt (nee, want eerdere FUT sloeg wel aan...), verkeerd instrumentarium, kanaaltjes verkeerd? Of ging er niets mis met de FUE transplantatie en is er progressieve AGA waar je 'natuurlijke' haren onder te lijden hebben...
Biedt Esteworld geen garantie over grafts die niet aanslaan? Niet dat je na deze ervaring nog een tweede behandeling zult overwegen bij Esteworld, maar misschien dat ze je anderzins tegemoet kunnen komen. Ikzelf heb een FUT behandeling ondergaan en onderga bij een andere kliniek in NL binnenkort een FUE. Er wordt in het eerste geval een 'levenslange groeigarantie' gegeven en in het tweede geval een kostenloze nabehandeling voor grafts die niet aanslaan.
dalanor is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2014, 19:45   #111
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Dieselll!

Het is altijd klote als iets waar je veel van verwacht, uiteindelijk toch tegen blijkt te vallen!

Ik vind het in ieder geval tof van je, dat je toch (nog) de moeite neemt om met anderen, jouw ervaring over je HTs te delen!

Ik vraag me af, of (voor bijvoorbeeld) iemand met een vergelijkbare "haar situatie" als jou, met MHP een optische verdichting van de haardichtheid kan verkrijgen?

Je ziet er in ieder geval gelukkig uit, zo relaxed in het zwembad!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2014, 12:43   #112
Iseree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2014
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Het zijn mijn 'normale' haren en de haren die vooraf ingeplant waren (in Belgie) die nog overeind blijven. Van de 'Esteworld' haren zijn er amper zichtbaar...
Heb de indruk dat er geen vooruitgang is geboekt tov. eerst.
He Diesell,
Achteraf bekeken, wat zou je anders doen of gedaan hebben?
Iseree is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2014, 22:17   #113
kemal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iseree Bekijk bericht
He Diesell,
Achteraf bekeken, wat zou je anders doen of gedaan hebben?
Als je het in Turkije doet, dan zijn deze namen het beste:
1 Keser
2 koray erdogan
3 Kul

De eerste twee zijn duur, wel meesters van het vak. De derde is goed, zeker voor de prijs waar die het voor doet. De laatste twee zitten in Istanbul en de eerste in Ankara.

Ik zeg het maar nog een keer, heb het al zo vaak gezegd en deze topic is de beste voorbeeld ervan. Blijf uit de buurt van de centrums die massaal mensen binnen paar uur opereren. Die zijn alleen maar uit op geld en het zijn geen kunstenaars.

handtekening,

Een man die in TR zit en de markt goed kent.
kemal is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ervaring, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.